تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815434842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي استاد دانشگاه تبريز به عنوان پژوهشگر نمونه كشوري


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: معرفي استاد دانشگاه تبريز به عنوان پژوهشگر نمونه كشوري
خبرگزاري آريا- استاد دانشكده فيزيك دانشگاه تبريز به عنوان پژوهشگر نمونه كشوري معرفي شد.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، به دكتر محمدعلي جعفريزاده در نهمين جشنواره تجليل از پژوهشگران برتر كشور موفق به كسب اين عنوان شد.

دكتر محمد علي جعفريزاده، كه با مرتبه استادي در دانشكده فيزيك دانشگاه تبريز به فعاليت آموزشي و پژوهشي اشتغال دارد، در سال 1329 در شهرستان خوي متولد و تحصيلات خود را در مقطع كارشناسي در دانشگاه تبريز، كارشناسي ارشد در دانشگاه صنعتي شريف و دكتراي تخصصي خود را در رشته فيزيك در دانشگاه Yale آمريكا به پايان رسانده است.

وي پس از طي دوره چهار ساله فوق دكتري از دانشگاه فرايبورگ آلمان در سال 1364 به عنوان عضو هيئت علمي در دانشگاه تبريز استخدام شده است.

اجراي 12 طرح پژوهشي كه 9طرح از اين تعداد با همكاري مركز تحقيقات علوم بنيادي صورت گرفته است ، چاپ 84 مقاله علمي كه 78 عنوان در مجلات ISI بوده است و راهنمايي 16 رساله دكتري و 69 پايان نامه كارشناسي ارشد دانشجويان دانشگاه¬هاي تبريز،تهران، صنعتي شريف، صنعتي اميركبير، شهيد بهشتي و تربيت¬معلم¬تهران در كارنامه اين استاد دانشگاه تبريز ديده مي شود.

دكتر جعفري زاده علاوه بر اين در سال 1379 به عنوان پژوهشگر نمونه كشوري، در سال 1380 به خاطر اجراي طرح پژوهشي مطالعه سيستم¬هاي آشوبناك برنده جايزه جشنواره خوارزمي، استاد نمونه دانشگاه تبريز در سال 1382، پژوهشگر نمونه دانشگاه تبريز در سال 83 نيز معرفي شده است.

دكتر جعفري زاده همچنين امسال از كميته علم و فناوري سازمان كنفرانس اسلامي نيز به عنوان يكي از دانشمندان برتر كشورهاي اسلامي معرفي شده است.

ايازي/ خبرنگارآريا در آذربايجان شرقي
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن