تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسل سومي ها به لحاظ اصالت هويتي چيزي از نسل قبل كم ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: نسل سومي ها به لحاظ اصالت هويتي چيزي از نسل قبل كم ندارند
معاون رئيس جمهور با اشاره به پيوست هويتي نسل اول، دوم و سوم انقلاب بر اساس نتايج بررسي ها اشاره كرد و گفت: ملت ايران اصالت هويتي خود را نسل به نسل منتقل كرده است و اگر از نسل هاي قبلي جلوتر نباشد عقب تر هم نيست.


به گزارش باشگاه جواني برنا، "حجت الاسلام حاج علي اكبري" معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان، بر ضرورت بررسي همه جانبه هويت ايراني جوانان و فراهم ساختن زمينه هاي تحكيم و تثبيت آن بيش از گذشته، تأكيد كرد و اظهار داشت: نمي توان وضعيت موجود را صد در صد مطلوب تلقي كرد. با توجه به مقوله جهاني شدن و حضور فناوري هاي نوين در نبرد فراگير هويتي دنيا، لازم است كه اعتلاي هويت نسل جوان با تكيه بر آرمان هاي پيش رو، همچنان در دستور كار قرار گرفته و برنامه ريزي جدي در اين مسير پيش بيني شود.

وي راهكار اصلي براي مقابله با هجمه هاي دشمنان را ياري رساندن به جوانان براي شناخت الگوهاي مطلوب اعلام كرد و افزود: با توجه به همسازي بين مؤلفه هاي ديني و ملي هويت، الگوهاي فراواني براي معرفي به نسل جوان وجود دارد كه برقراري و تقويت ارتباط ميان جوانان و اين الگوها، كارساز خواهد بود. در اين راه دستگاه تعليم و تربيت كشور و رسانه ملي رسالت بيشتري دارند.

معاون رئيس جمهور به پيوست هويتي نسل اول، دوم و سوم انقلاب بر اساس نتايج بررسي ها اشاره كرد و گفت: ملت ايران اصالت هويتي خود را حفظ و آن را نسل به نسل منتقل كرده است. نتايج مطالعات ملي در سازمان ملي جوانان نشان مي دهد كه نسل جديد به هويت ايراني خود وفادار است و اگر در جستجوي اصالت هويتي خود از نسل هاي قبلي جلوتر نباشد عقب تر هم نيست.

وي در خاتمه تصريح كرد: هويت جوانان به بركت انقلاب اسلامي و به همت امام راحل(ره)، مجاهدت هاي شهيدان و تدابير مقام معظم رهبري، هم اكنون در اوج شكوفايي قرار دارد و از اين رو در معرض هجمه و طمع دشمناني است كه در راستاي تحقق اهداف شيطاني خود، برنامه ريزي هاي جدي براي خدشه دار كردن هويت نسل جوان ايران با استفاده از ابزارهاي نو و شيوه هاي جديد دارند.

***
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن