تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804721488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان سال جاري؛تمام شعب بانك ملي قزوين به خودپرداز مجهز مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان سال جاري؛تمام شعب بانك ملي قزوين به خودپرداز مجهز مي‌شوند
خبرگزاري فارس: رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان قزوين گفت: تمام شعب بانك ملي قزوين تا پايان سال جاري به خودپرداز مجهز مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيد مهدي طلوعي شنبه شب در هشتاد و پنجمين جلسه علني شوراي شهر قزوين اظهار داشت: مديران نقش مهمي در امر توسعه و تعامل كاري با يكديگر دارند و بانك ملي آماده همكاري با مديران شهري است.
وي افزود: بانك ملي بيش از 80 سال قدمت دارد و تنها بانكي است كه با وجود اجراي اصل 44 قانوني اساسي به صورت دولتي و به عنوان بازوي دولت باقي مي‌ماند و ما به عنوان بزرگ‌ترين بانك كه پرداخت بيشترين تسهيلات را در تمام سطح عهده‌دار است، آماده همكاري با شهرداري هستيم.
رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان قزوين خاطرنشان كرد: اكثر كارخانه‌ها با سرمايه‌گذاري بانك ملي آغاز به كار كرده‌اند و خوشحال هستيم كه در موقعيتي كه اكثر بانك‌ها و موسسات مالي نمي‌توانند به تعهدات خود عمل كنند، ما به تمام تعهدات خود عمل كرده‌ايم.
وي تصريح كرد: بانك ملي مي‌تواند در كوتاه مدت در عمران و آباداني شهر قزوين كمك كند و رفاه و آسايش را بيش از پيش براي مردم فراهم آورد.
طلوعي اضافه كرد: اين بانك مي‌تواند به دو صورت به شهرداري‌ها كمك كند در مرحله نخست مي‌تواند از طريق بانك مركزي تسهيلاتي را براي شهرداري دريافت كند، چراكه مشاركت با شهرداري‌ها تابع قوانين بانك مركزي است.
وي بيان كرد: همچنين با توجه به اينكه شهرداري اجراي پروژه‌هاي خود را به پيمانكاران مي‌دهد، مي‌‌تواند تسهيلاتي را به اين پيمانكاران پرداخت كند كه با اين روش ديگر بانك ملي نياز به مجوز از بانك مركزي براي پرداخت تسهيلات به شهرداري‌ها ندارد.
رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان قزوين يادآور شد: در اين روش بانك ملي به پيمانكاراني كه شهرداري معرفي كند تسهيلات پرداخت مي‌كند تا در راه اهداف شهرداري قزوين گام بردارند.
وي تأكيد كرد: شهرداري‌ها در سراسر ايران با بانك ملي رابطه‌اي دوستانه و عميق دارند كه اين رابطه در استان قزوين نيز وجود دارد، ولي مستحكم نشده است كه بايد اين ارتباط را تقويت كنيم.
طلوعي ادامه داد: آخرين تسهيلاتي كه بانك ملي در استان قزوين به يكي از شهرداري‌ها پرداخت كرد، 5 ميليارد تومان بود كه براي ماشين‌آلات داخل شهر براي جمع‌آوري زباله بود كه در اين بخش نيز بانك ملي مي‌تواند به عنوان ضامن عمل كند.
وي با اشاره به توسعه شهرها گفت: شهرها در حال توسعه هستند و با گسترش شهرها نياز به زيرساخت‌ها نيز افزايش مي‌يابد كه تأمين اين زيرساخت‌ها نياز به سرمايه‌گذاري دارد و ما اين توان را داريم كه در اين بخش به شهرداري كمك كنيم.
رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان قزوين ادامه داد: شهرداري و شوراي شهر اصلي‌ترين متوليان در تأمين زيرساخت‌ها هستند و بانك ملي نيز آمادگي همكاري با اين مجموعه را دارد و مجموعه مديريت شهري مي‌توانند از كارشناسان فني ما مشاوره گرفته و راحت‌ترين و بهترين راه براي عقود اسلامي در بانك ملي را براي رفع مشكلاتشان به كار گيرند.
وي با اشاره به سابقه تاريخي استان قزوين اضافه كرد: شهر قزوين شهري تاريخي است كه اگر همين گونه پيش رود آثاري از صفوي و تاريخي بودن اين شهر باقي نمي‌ماند، همچنين در بحث اقامتگاه گردشگران نيز اين شهر با مشكل مواجه است كه بايد در اين زمينه تدابير لازم اتخاذ شود.
طلوعي با اشاره به خدمات بانك ملي افزود: بانك ملي طي چند ماه اخير دو پايگاه شبانه‌روزي در قزوين راه‌اندازي كرده است.
وي با اشاره به عدم افتتاح شعبه يادآور شد: بانك‌ها ديگر هيچ شعبه خدماتي را افتتاح نمي‌كند، چراكه مبناي كار بانك‌ها سوددهي است از اين‌رو با توجه به تراكم جمعيت در منطقه مينودر قزوين بانكي در اين مكان افتتاح نمي‌شود.
رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان قزوين تأكيد كرد: بانك‌‌ها موجود زنده هستند كه گردش مالي و اخذ پول و پرداخت آن لازمه حيات بانك‌ها است و بدون اينكار ما نمي‌توانيم به رسالت خود عمل كنيم.
وي اضافه كرد: تعامل مسئولان در استان قزوين كمرنگ است و ارتباط آنها فقط در چارچوب قانوني است در حالي كه مي‌توان با ارتباطات بيشتر و نزديك‌تر هرچه بيشتر در راستاي حل مشكلات مردم گام برداشت.
طلوعي يادآور شد: قزوين استاني در حال توسعه است و با توجه به موقعيت جغرافيايي كه دارد جمعيت آن در حال افزايش است و اين كار شهرداري را سخت مي‌كند كه اميدواريم با همكاري و تعامل في‌مابين هرچه بيشتر به توسعه و پيشرفت اين شهر كمك كنيم.
در ادامه شهردار قزوين اظهار داشت: ما وظيفه داريم تا جامعه را به رفاه نسبي و توسعه همه جانبه برسانيم و اين وظيفه بر دوش مديران جامعه است و مردم نيز سعادت و رفاهشان را از مديران مي‌خواهند.
محمود كمالي افزود: شرايط ما مديران را در كنار هم قرار داده و موفقيت ما در گرو همكاري است و با توجه به اينكه سيستم بانكي نبض اقتصادي است اين آمادگي وجود دارد كه كارهاي مشتركي را با بانك ملي داشته باشيم.
وي تصريح كرد: بسياري اتفاقات در شهر روي مي‌هد كه به ضرر مردم است و با سرمايه حل مي‌شود از اين‌رو مي‌توان با همكاري با بانك‌ها در راستاي توسعه و حل مشكلات شهري گام برداشت و در سرمايه‌گذاري كه تاكنون افراد خاصي از سود آن بهره‌مند مي‌شدند، امروز تمام جامعه را بهره‌مند كرد.
در ادامه رئيس شوراي شهر قزوين بيان داشت: 60 دستگاه و سازمان در اداره شهر دخيل هستند كه از جمله آنها بانك‌ها هستند.
عباس ظاهري اضافه كرد: شورا و بانك‌ها هر دو كارشان خدمت به مردم است ولي نوع خدمت‌رساني متفاوت است و اميدواريم با همكاري بين اين دو مجموعه بيش از پيش در راه خدمت به مردم گام برداريم.
در پايان اين جلسه مقرر شد تفاهمنامه‌اي بين بانك ملي و شهرداري قزوين در راستاي تعامل هرچه بيشتر امضا شود.
انتهاي پيام/ح10
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن