تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815221605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش نمايندگان مجلس تأكيد كردند: براندازى نرم خوش خيالى است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: گزارش نمايندگان مجلس تأكيد كردند: براندازى نرم خوش خيالى است
گروه سياسى - بعد از پيروزى انقلاب همواره تلاش هاى بسيارى براى ضربه زدن به نظام جمهورى اسلامى از طرف دشمنان صورت گرفته است. يكى از اين تلاش ها، براندازى نرم بوده كه در ساليان اخير بسيار از آن شنيده ايم. در اين خصوص نمايندگان مجلس به اظهارنظرات خويش و همچنين توصيه هايى پرداختند.
جنگ نرم يكى از ابزارهاى امريكاست
در اين خصوص عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس شوراى اسلامى تأكيد كرد: تفكر ضربه زدن امريكا به ايران از طريق شبكه هاى براندازى نرم، خوش خيالى بيش نيست. «على آقازاده» گفت: بعد از پيروزى انقلاب اسلامى ايران تهديد هاى امريكا بيشتر شده و تلاش هاى زيادى براى حذف جمهورى اسلامى انجام داده كه هيچ گاه موفق نشده است. وى افزايش جنگ نرم در ايران را يكى از راهكارهاى امريكا در طول چند سال اخير براى از بين بردن جمهورى اسلامى ايران عنوان و تأكيد كرد: امريكا در برابر ابهت و انسجام ملى ايرانيان كه در طول سال هاى گذشته به دست آورده اند نمى تواند بايستد و نمى تواند به پايه هاى قوى انقلاب اسلامى ضربه اى وارد كند. آقازاده افزود: گروه هاى نرم تاكنون نتوانسته اند بر افكار و اذهان مردم تأثير گذارند و مطمئناً از اين پس هم نمى توانند در بين مردم ايران جايى داشته باشند. نماينده رشت در مجلس شوراى اسلامى اظهار داشت: مردم ايران در مقابل اين توطئه هاى دشمنان در كنار مسئولان نظام هستند.
رسانه ها مراقب ابزارها و روش هاى براندازى نرم باشند
همچنين عضو كميسيون حقوقى مجلس گفت: تبعيت از فرامين مقام معظم رهبرى، پشتيبانى از دولت به طور قوى و جدى و انسجام و اتحاد بين تمام جناح هاى سياسى، راه مقابله با براندازى نرم است.
خليل حيات مقدم اظهار داشت: استفاده از روش نرم مسئله تازه اى از طرف رژيم استكبارى نيست و با استفاده از روش هاى مختلف مثل نيروهاى داخلى و رسانه ها اين كار را انجام داده اند و بايد همگان مراقب اين موضوع باشند. وى ادامه داد: در گذشته از روش هايى چون جنگ تحميلى، استفاده از منافقين و چريك هاى فدايى و بعد از آن محاصره اقتصادى بود كه به صورت جدى تر آغاز شده و چون از هيچ كدام از اينها نتيجه نگرفتند به روش نرم روى آورده اند. اين نماينده مجلس افزود: سناى امريكا نيز موضوع براندازى نرم را مطرح كرده بود به اين صورت كه با تبليغات جلوى انقلاب ايران را گرفته و ايجاد نارضايتى بين مردم را افزايش دهند.
حيات مقدم با اشاره به ابزار اين براندازى گفت: افرادى كه در ايران هستند و همچنين راديوهاى خارجى كه در خارج از كشور عليه ايران اسلامى سم پاشى مى كنند و همچنين نيروهايى كه براى اين كار انتخاب شدند، از قبل مشخص شده بودند و كاملاً آماده بودند ولى بايد با مديريت خوب با اين مسائل روبه رو شد.
استكبار جهانى با افزايش تورم اقتصادى جنگ نرم را رقم مى زند
عضو كميسيون حقوقى و قضايى مجلس نيز خاطرنشان كرد: رژيم استكبارى با تورم اقتصادى كه به وجود آورده، تصميم دارد ملت را عليه حكومت تحريك كند و يا حكومت را از صحنه خارج كند ولى با يارى خداوند هيچ گاه نمى تواند به اين خواسته خود برسد.
حجت الاسلام سيد سلمان ذاكر اظهار داشت: براندازى نرم از زمان پيروزى انقلاب و حتى قبل از انقلاب براى مقابله با انقلابيون مطرح بوده است حال با توجه به نزديك بودن برگزارى انتخابات رياست جمهورى دوره دهم، برخى از اين فرصت استفاده مى كنند و براى رسيدن به خواسته هاى خود، آرام آرام جو را عليه نظام خراب مى كنند.
وى افزود: رژيم هاى استكبارى و در رأس آنها امريكا با تعيين بودجه و سرمايه گذارى لازم در درازمدت و كوتاه مدت، برنامه هاى خاصى براى براندازى نرم دارند. عضو كميسيون قضايى و حقوقى مجلس تصريح كرد: وزارت اطلاعات و دادگسترى فعاليت هاى افرادى را مطرح كردند كه براى براندازى نظام تلاش مى كنند و ما بايد هوشيار باشيم كه فعاليت هاى پنهانى در اين زمينه خنثى شود.
نماينده مردم اروميه در مجلس اشاره كرد: هدف اصلى رژيم استكبار اغفال جوانان است و با ايجاد مشكل اقتصادى كه براى جهان به وجود آورده اند؛ مى خواهند آنها را تسليم خود كنند. ذاكر با اشاره به پر هزينه بودن جنگ نرم گفت: روش هاى نظامى كارساز نيست و در طول تاريخ اين برخوردها مقطعى بوده و تاريخ قضاوت منفى براى آنها خواهد داشت.
عضو كميسيون حقوقى مجلس با اشاره به ابزار قابل استفاده در جنگ نرم و براندازى افزود: استفاده از شبكه هاى رسانه اى، تهاجم هاى فرهنگى، تهاجم هاى اقتصادى و از بين بردن مراكز اقتصادى و يا علمى از ابزار براندازى نرم است.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن