تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809818959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
دستگيري قاچاقچيان آرد

تبريز - خبرنگار كيهان: افزون بر 25 تن آرد يارانه اي از 3 انبار دراسكو كشف شد. در اين رابطه دو نفر از عوامل خريد و توزيع آرد قاچاق دستگير شدند.

اين مقدار آرد از روستاهاي ويل عليا و بايرام از زيرزمين يك منزل مسكوني و انبار دو واحد نانوايي آزادپز كه از شهرهاي ديگر به اسكو انتقال يافته بود و غير بهداشتي نگهداري مي شد كشف شد.

كشف ترقه

اروميه - خبرگزاري فارس: بيش از 135 هزار و 840 عدد انواع ترقه در مرز سلماس كشف شد. همچنين 22 دستگاه وسيله نقليه سرقتي در آذربايجان غربي كشف شد و 12 خودرو مسروقه مربوط به شهر اروميه بود. در اين رابطه هشت نفر از سارقان دستگير شدند.

سوخت قاچاق در كاميون باري

رشت - خبرگزاري فارس: 6 هزار ليتر سوخت قاچاق شامل نفت و گاز در جاسازي يك دستگاه خودروباري در گيلان كشف شد. در اين خودرو تانكري به ظرفيت 6 هزار ليتر جاسازي شده بود كه به وسيله يك دستگاه پمپ، نفت گاز وارده به باك اصلي را به طرف تانكر جاسازي شده هدايت مي كرد.

دستگيري قاتل مسلح

تنكابن - خبرگزاري فارس: قاتل مسلحي كه پس از قتل متواري شده بود در تنكابن دستگير شد. متهم به قتل هفته گذشته در روستاي جل آخوند اين شهرستان فردي به نام ب-ر 45 ساله را به قتل رساند و متواري شد. متهم در حوالي يكي از امامزاده هاي شهر در تنكابن دستگير شد و اختلاف خانوادگي را علت قتل اعلام كرد.

كشف داروي قاچاق

همدان - خبرگزاري فارس: 93 هزار و 600 قلم داروي غيرمجاز در همدان كشف شد. همچنين 68 هزار و 931 يارد پارچه قاچاق، يك هزار و 66 كيلو چاي خارجي، 1464 دستگاه وسايل صوتي و تصويري و دو قبضه سلاح شكاري فاقد مجوز در اين شهر به دست آمد. علاوه بر اين 5138 وسيله آرايشي و بهداشتي 15 دستگاه لوازم خانگي، 731 دستگاه لوازم يدكي خودرو، 68 هزار و 680 كيلو برنج خارجي، 8 هزار و 700 ليتر سوخت قاچاق و 7 هزار و 40 كيلو آرد قاچاق از ديگر كشفيات است.

سارقان حرفه اي در دام پليس

خرمشهر - خبرگزاري فارس: باند سارقان حرفه اي موتورسيكلت و كيف قاپ در خرمشهر منهدم شد. در اين رابطه يك نفر سارق حرفه اي موتورسيكلت دستگير شد.

متهم در بازجويي به سه فقره كيف قاپي، يك فقره سرقت موتورسيكلت و يك فقره زورگيري وجه نقد به همراه ديگر هم دستانش اعتراف كرد.

در بازرسي از منزل هم دستان متهم بيش از 23 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه، چهار عدد كيف زنانه و دو دستگاه موتورسيكلت كشف شد.

كشف 850 كيلوترياك

اصفهان - خبرنگار كيهان: بيش از 850 كيلوگرم ترياك در شهرستان سميرم كشف شد و در اين رابطه 5 نفر قاچاقچي دستگير شدند و سه دستگا خودرو شامل پرايد، پژو 405 و وانت مزدا توقيف شد. محسن، رضا، علي، ميثم و محمد از دستگير شدگان هستند.

دستگير شدگان از استان هاي شرقي كشور بودند و قصدترانزيت موادمخدر از طريق استان اصفهان را داشتند.

دستگيري دو سارق فراري

زاهدان - خبرنگار كيهان: دو سارق فراري در ايرانشهر دستگير شدند. اين دو كه در يك دستگاه خودرو پژو سوار بودند بدون توجه به اخطار پليس اقدام به فرار كردند اما به دام پليس افتادند. خودرو مذكور يك ماه پيش در بندرعباس به سرقت رفته بود.

زلزله در كرمان و نير

سرويس شهرستان ها: زلزله شهرهاي كرمان و نير را لرزاند. زمين لرزه اي به قدرت 4.2 ريشتر ساعت 9و24 دقيقه و 52 ثانيه روز شنبه حوالي بخش شهداد از توابع كرمان را لرزاند. اين زمين لرزه خسارتي در بر نداشت. همچنين زمين لرزه اي به بزرگي 3.6 ريشتر ساعت 8و20 ثانيه روز شنبه شهرستان نير واقع در استان اردبيل را به لرزه درآورد.

كشف كودشيميايي قاچاق

شهركرد - خبرنگار كيهان: 5 تن كودشيميايي، 200 تن چوب و زغال جنگلي، بيش از 1400 قطعه ابزار و وسايل يدكي خودرو و تعداد قابل توجهي پتو، البسه و مواد آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق در چهارمحال وبختياري كشف شد. همچنين 4 نفر زن و مرد جوان كه با ارسال عكس و تصاوير از طريق بلوتوث قصد اخاذي از طعمه هاي خود را داشتند در بروجن دستگير شدند.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن