تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812945305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس روابط عمومي شركت گاز گلستان خبر داد: راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه در شركت گاز گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس روابط عمومي شركت گاز گلستان خبر داد: راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه در شركت گاز گلستان
خبرگزاري فارس: رئيس روابط عمومي شركت گاز گلستان گفت: سامانه پيام كوتاه به شماره 30007194 در شركت گاز استان گلستان راه‌اندازي شد.


سيدجواد موسوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: شبكه‌هاي تلفن همراه را مي‌توان يكي از تكنولوژي‌هايي محسوب كرد كه در سال‌هاي اخير رشد چشمگيري داشته است.
وي تصريح كرد: اين شبكه‌هاي باعث شد فضاي ارتباطي محدود تبديل به يك پل ارتباطي سريع از گوشه‌اي به گوشه‌اي ديگر ايجاد كند و ابزاري براي اطلاع‌رساني عموم است.
موسوي در خصوص راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه در اين شركت گفت: با پيشرفت تكنولوژي و تحولات شگرف صنعتي و همچنين دستاوردهاي نوين اطلاعاتي و ارتباطي در سراسر دنيا، اين شركت نيز به دنبال مطرح شدن مسئله روابط عمومي الكترونيك و به منظور بهره‌گيري از فنون نوين اطلاعاتي تلاش كرد روشي را به كار گيرد كه در زمان كوتاه‌تر، ارزان‌تر و در سطح انبوه با مخاطبان خود ارتباط برقرار كند.
وي ادامه داد: تلاش كرديم با بهره‌گيري از كاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در راستاي ارتباط با مشتريان به عنوان روشي براي اطلاع‌رساني سريع، ارتباط مشتري با مجموعه به صورت مكانيزه تبديل شود تا بدون مراجعه حضوري به سازمان‌ها از اطلاعات و خدمات اين شركت استفاده كنند.
موسوي افزود: در حال حاضر در اين شركت اين سيستم راه‌اندازي شده و اميدواريم كارايي و اثربخشي ارتباط با مشتري بهبود يافته و ارتباط با كارمندان، مشتركان و مخاطبان مورد نظر به صورت غيرمستقيم با ساده‌ترين و ارزان‌ترين روش‌هاي اطلاع‌رساني برقرار شود.
به گفته وي، با اين روش مي‌توانيم در اسرع وقت با اين سامانه از پيشنهادات و انتقادات مخاطبان نيز بهره‌مند مي‌شويم.
انتهاي پيام/ش30
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن