تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813073863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در استان گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در استان گلستان برگزار شد
اجتماعي. همايش حمايت قضايي.

گرگان - همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري باهدف حمايت، تضمين سلامت و امنيت اقتصادي، كاهش خطرپذيري سرمايه‌گذاري و شناسايي چالش‌ها و موانع آن باحضور معاون اول قوه قضاييه در گرگان برگزار شد.

دبير همايش عصر چهارشنبه در اين خصوص به ايرنا گفت: اين همايش براي اولين بار است كه در كشور از ناحيه دستگاه قضايي و در حمايت از سرمايه- گذاري برگزار مي‌شود.

"عباس پورياني" افزود: كليدي‌ترين عامل سرمايه‌گذاري، نظام سرمايه‌گذاري و قوانين تجارت و بازرگاني ايران است كه دست و پاگير است و جذب‌كننده سرمايه گذار نيست.

وي هدف از برگزاري اين همايش را در راستاي فرمان رهبرمعظم انقلاب مبني بر اجرايي كردن سياستهاي اصل ‪۴۴‬قانون اساسي و تحقق بخشيدن منويات مقام معظم رهبري و تاكيدات رياست قوه قضاييه در حمايت از سرمايه‌گذاري و سرمايه‌گذاران بيان كرد.

دادستان گرگان بابيان اينكه در اجراي واگذاري توليت امور اقتصادي از دولت به بخش خصوصي همه بايد حمايت كنند ،افزود: بايد با سرمايه‌گذار برخورد خوبي شود و پيگيري امور سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي استان با رغبت تمام انجام گيرد.

پورياني در خصوص حمايت دستگاه قضايي اظهارداشت: دستگاه قضايي حمايت خوبي در اين خصوص دارد و تهديدي براي تهديدكنندگان سرمايه‌گذاري است و اين دستگاه در حمايت خود از ظرفيت بالايي برخوردار مي‌باشد.

وي اضافه كرد: هم‌اكنون يكي از راههاي خدمت به مردم حمايت از سرمايه- گذاري است و در اين راستا دستگاه قضا در كنار سرمايه‌گذاران بوده و هر جا نياز باشد يا موانعي در اعطاي تسهيلات بوده و يادر صدور مجوزها كوتاهي شود وارد عمل شده و حمايت مي‌كند.

دبير همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در اين خصوص پيشنهاد داد كميته شناسايي سرمايه‌گذاران و كساني كه دراين خصوص كار مي‌كنند در دستگاه قضايي تشكيل و طرحهاي ارايه شده آنان پس از دريافت موافقت، توسط اين كميته پيگيري و كار مجوزها و نامه‌هاي مربوط به اين امر را انجام دهد.

به گفته وي با اين اقدام جلوي بسياري از رابطه بازي‌ها گرفته مي‌شود و رغبتي براي سرمايه گدار ايجاد مي‌شود.

به گزارش ايرنا اين همايش يكروزه با حضور معاون اول قوه قضاييه، وزير تعاون، رييس صندوق تعاون كشور، نماينده ولي فقيه درگلستان، استاندار، رييس حوزه علميه رضوي گرگان، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه سراسر استان، فرمانده نيروي انتظامي گلستان، سرمايه‌گذاران، توليد- كنندگان و صنعتگران استان، مديران بانكها، قضات، معاونان استاندار، مديران كل دستگاههاي اجرايي، فرماندهان نظامي و انتظامي در سالن كوثر جهاد كشاورزي استان برگزار شد.

همايش حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در استان با مشاركت دادگستري گلستان، معاونت برنامه‌ريزي استانداري، سازمان صنايع و معادن، اتاق بازرگاني، جهادكشاورزي، شهرك‌هاي صنعتي و اتاق تعاون برگزار شد.
 پنجشنبه 3 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن