تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شش هزار كارآفرين عضو فرهنگسراي كار تهران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شش هزار كارآفرين عضو فرهنگسراي كار تهران هستند
اجتماعي. فرهنگسرا. كار. بانك اطلاعات
مدير فرهنگسراي كار وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اعلام كرد : شش هزار كارآفرين به منظور ايجاد اشتغال براي جوانان، عضو فرهنگسراي كار هستند.

رمضان لطفي روز چهارشنبه به ايرنا گفت: فرهنگسراي كار به عنوان يك مركز فرهنگي و مردمي به دنبال تعامل بين كارجويان و كارفرمايان است و فعاليت هاي كارآفريني در حوزه فعاليت خود ساماندهي كرده است.

وي با اشاره به اينكه تاكنون ‪ ۱۱‬هزار نفر بيكار در اين فرهنگسرا نام نويسي كرده اند، افزود: اين فرهنگسرا گام‌هاي ارزشمندي در جهت توسعه فعاليت‌هاي خانگي برداشته است و هم اكنون بسياري از زنان سرپرست خانوار در تعامل با اين فرهنگسرا توانسته‌اند فرصت‌هاي شغلي مطلوبي براي خود و ديگران فراهم كنند.

وي با اشاره به راه اندازي تعاوني كارآفرينان شهر تهران در اين فرهنگسرا اظهار داشت: اين تعاوني با همكاري گروه كل تعاون استان تهران تشكيل شده است.

مدير فرهنگسراي كار با اشاره به تنوع شغلي در ايران، گفت: متاسفانه هنوز تنوع شغلي در ايران محدود است و فرهنگسراي كار در جهت خلق مشاغل جديد گام هاي ارزشمندي بر مي‌دارد.

لطفي از راه اندازي بانك اطلاعاتي توليدات و محصولات كارآفرينان در فرهنگسراي كار خبر داد و گفت: بازاريابي و ارايه محصول يكي از مشكلات كارآفرينان است كه فرهنگسراي كار با ايجاد بانك اطلاعاتي توليدات و محصولات سعي مي‌كند محصولات اين كارآفرينان به بازار معرفي كند.

لطفي افزود: در اين بانك اطلاعاتي درباره توليدات و محصولات كارآفرينان ثبت و درجه بندي شده است، كه اين توليدات مي‌تواند يك ايده و فكر و يا يك كالاي اقتصادي باشد.

وي اظهار داشت: فرهنگسراي كار از اين طريق محصولات را به بازار هدف و فروش معرفي مي‌كند و يا به نوعي بازار يابي مي‌كند.

لطفي افزود: مهم‌ترين دست آورد اين بانك اطلاعاتي كوتاه كردن دست واسطه ها و ثبات بازار است و اين كار مي‌تواند حركتي در جهت حمايت توليدكنندگان و توليد كالاهاي داخلي باشد.
 چهارشنبه 2 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن