تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مددكاران عماني در ايران آموزش مي بينند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مددكاران عماني در ايران آموزش مي بينند
وزير توسعه عمان گفت: براي استفاده از تجارب جمهوري اسلامي ايران در زمينه مددكاري و كمك به سالمندان و معلولين ذهني و جسمي، يك گروه از مددكاران عماني براي دوره هاي آموزشي مددكاري به ايران اعزام مي شوند.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل وزارت رفاه و تامين اجتماعي، "عبدالرضا مصري " وزير رفاه و تامين اجتماعي ايران ديروز براي شركت در اجلاس منطقه اي مبارزه با بيماري ايدز كه توسط سازمان بهداشت جهاني برگزارمي شود‘ وارد مسقط پايتخت عمان شده است.
اين اجلاس روز دوشنبه آغاز شد و تا دوم بهمن ماه به طول مي انجامد .
در ملاقات مصري با شريفه بن ناصر وزير توسعه عمان ضمن معرفي توانمنديهاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه هاي مختلف بهداشتي، بهزيستي، تامين اجتماعي و ساير بخشهاي رفاهي، همكاريهاي دو كشور در اين بخشها مورد تاكيد دو طرف قرار گرفت.
دو طرف در اين زمينه توافق كردند تا در آينده نزديك به منظور تنظيم برنامه ها و رئوس همكاريها ميان دو كشور يادداشت تفاهمي منعقد كنند.
راي رفاه ايران و توسعه عمان توافق كردند‘ شرايطي ايجاد نمايند تا بيماران عماني بتوانند از بيمارستانهاي تحت پوشش تامين اجتماعي جمهوري اسلامي ايران استفاده كنند.
 چهارشنبه 2 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن