تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمايي از محصول جديد ايران خودرو تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: رونمايي از محصول جديد ايران خودرو تا پايان سال
خودرو جديد ايران خودرو با قيمت مناسب امسال رونمايي و تا نيمه دوم سال 88 وارد بازار مي شود.
خودرو جديد ايران خودرو با قيمت مناسب امسال رونمايي و تا نيمه دوم سال 88 وارد بازار مي شود.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو امروز درجمع خبرنگاران، ويژگي هاي اين خودرو را استاندارد روز دنيا، طراحي مناسب، موتور ملي ،استاندارد يورو 4 آلايندگي و ايمني بالا برشمرد و گفت: اين خودرو در شبكه خارجي هم تقاضاي زيادي خواهد داشت.
منوچهر منطقي درباره پيشنهاد ايران خودرو براي ثبات يا افزايش تعرفه واردات خودرو گفت :بهتر است تعرفه 90 درصدي بماند.
وي درباره بازارهاي هدف و صادرات گفت :صادرات ايران خودرو تا پايان سال بايد به يك ميليارد دلار برسد كه در شرايط كنوني 70 درصد محقق خواهد شد.
منطقي گفت :بحران جهاني تنها بر 2 بازارصادراتي ما تاثير منفي گذاشته است حال آنكه در 8 بازار ايران خودرو تاثير مثبتي نشان مي دهد.
مديرعامل ايران خودرو خاطرنشان كرد :در استراتژي اين شركت پيش بيني شده است 50 درصد خودروهاي توليدي با برند ملي و مالكيت ايران خودرو باشد .
وي با اعلام اينكه 10 محصول جديد به محصولات ايران خودرو اضافه مي شود و همزمان با دهه فجر تنوع محصولات ايران خودرو از 54 تا 64 افزايش مي يابد، حاشيه سود خودروهاي ايران خودرو را سه و نيم درصد اعلام كرد.
منطقي گفت : تمام محصولات ما سودآور نيستند اما تلاش مي كنيم سبد محصولات ، سودآور باشد.
منطقي با اعلام اينكه ايران خودرو يك هزار و500 ميليارد تومان از دارايي هاي خود را مي فروشد ، گفت : اين شركت فروش دارايي هاي غير مولد خود را در دستور كار دارد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو درباره آثار تحريم هاي اقتصادي گفت : تحريم ها ، هزينه ها را بالا برده است اما چون درحال تبديل شدن به شركت خودروساز چندمليتي هستيم به گونه اي برنامه ريزي مي كنيم كه تاثير اين تحريم ها به حداقل برسد.
منطقي با اشاره به برنامه پنجم توسعه گفت: يكي از محورهاي ان توسعه صادرات است و ايران خودرو هدف خود را تا سال 95 صادرات 50 درصدي توليد قرار داده است و آمادگي واگذاري سه قطعه ساز بزرگ را هم داريم.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو انتظار كاهش قيمت محصولات توليدي اين شركت را تا پايان سال دور از ذهن خواند و گفت: راهبرد عمومي ايران خودرو، توليد محصولاتي است كه فناوري بالا داشته باشد.
منوچهر منطقي ، تامين هزينه هاي توليد و نرخ سود اعتبارات ، نرخ تورم و قيمت مواد اوليه و سهولت تامين آن را در قيمت تمام شده خودرو تعيين كننده دانست.
وي تصريح كرد: قيمت محصولات ايران خوردو در بازار با قيمت مصوب اين شركت در ماههاي گذشته حدود يك ميليون تا يك ميليون و 700 هزار تومان فاصله داشت كه توانستيم اين فاصله را با عرضه 60 هزار دستگاه خودرو در دي ماه، كم كنيم و البته شرايط جهاني هم در كاهش قيمت ها در بازار موثر بود.
منطقي افزود : اختلاف قيمت بازار با قيمت مصوب كارخانه بايد به حدي برسد كه واسطه گري حذف شود و خودروها به مشتريان واقعي برسد.
وي گفت: اين رويه، حداقل سود را براي سهامداران تامين و تداوم حركت ايران خودرو را تضمين مي كند.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو همچنين تصريح كرد: البته مي توان با فشارهاي مختلف،قيمت محصولات را كاهش داد اما در ان صورت ، ادامه حركت ايران خودرو با مشكل مواجه مي شود و نقدينگي شركت كاهش مي يابد.
منطقي همچنين درباره اظهارات اخير وزير صنايع و معادن براي توقف همكاري با شركت پژو فرانسه گفت: ايران خودرو در نظر دارد همكاران خارجي خود را به دو همكار، يكي در غرب و ديگري از كشورهاي آسياي جنوب‌‏شرقي محدود كند و اگر لازم باشد همكاري با پژو قطع را خواهيم كرد.
وي گفت: بر اساس برنامه‌ ، همكاري‌‏ با پژو را كاهش مي دهيم و تا پايان سال 3 محصول پژو را به صورت 100 درصد داخلي توليد خواهيم كرد.
منطقي افزود: با توجه به اينكه همكاري 20 ساله‌‏اي با پژو داشتيم و نهاد‌‏هاي مشترك زيادي تشكيل داديم در نظر داريم به توليد محصولي با پلتفرم مشترك برسيم.
وي با بيان اينكه در ابتدا براي قطعات پژو 206،پارس، سمند 25 هزار يورو مي‌‏داديم اما هم اكنون به 5 هزار يورو رسيده است گفت: اين روند نشان دهنده افزايش توليد داخل محصولاتمان در همكاري با پژو است.
منطقي با تاكيد بر اينكه از اين بعد بر روي همكاري مشترك بر روي پلت فرم و طراحي همكاري مي كنيم خاطرنشان كرد: براي همكاري مشترك نيازمند تطابق با تكنولوژي‌‏هاي روز هستيم تا در كنار توليد محصولات جديد بازار را حفظ كنيم.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو درباره ادامه همكاري با رنو و بنز نيز اظهار داشت: همكاري ادامه خواهد يافت و بيشتر به دنبال توليد محصول داخلي هستيم و عمده سهم مشترك ما با پژوست.
منطقي افزود: ايران خودرو درباره توليد محصولات جديد با چند شركت ژاپني مذاكراتي دارد كه متناسب با شرايط همكاري‌‏ها ادامه خواهد يافت و ايران خودرو ديگر با توليد‌‏كننده‌‏هاي خارجي از موضع پايين برخورد نمي‌‏كند.
منطقي تصريح كرد: استراتژي ايران‌‏خودرو توليد برند داخلي با بيش از 50 درصد توليد داخلي است و به حمايت دولت در تامين منابع مالي نياز داريم.
منطقي در پاسخ به سوالي درباره قطع يك طرفه همكاري پژو با ايران گفت : بعيد است و با دست خودش، خودكشي نمي‌‏كند.
وي افزود : بازار پژو در ايران بسيار خوب است و به راحتي از دست نمي‌‏دهد.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به تاكيد رئيس جمهور بر تقويت صنعت ملي گفت: در حال حاضر نيز دولت بايد براي تامين منابع مالي لازم از كيان صنعت حمايت كند تا جلو واردات بيش از حد خودرو به داخل گرفته شود.
وي درباره حمايت دولت از صنعت خودرو اظهارداشت: مهمترين بحث ، تامين منابع مالي و تورم است.
منطقي پيشنهاد داد براي حمايت از صنعت خودرو ، دولت اوراق مشاركت را براي توليد داخل چاپ كند و هزينه تورم اضافي اين اوراق را قبول كند.
وي گفت: با تامين مالي ، در طراحي مدل و گشايش بازار مشكلي نخواهيم داشت.
منطقي درباره شايعه توليد پيكان گفت: برنامه اي براي پيكان نداريم اما براي توليد خودرو ارزان قيمت در حد 6 تا 8 هزار دلار فعاليت خواهيم كرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو درباره توليد تندر 90 با توجه به ضرر دهي كه خودروسازان مطرح مي‌كنند، گفت: براي تندر 90 دو برنامه داريم كه يكي، كاهش قيمت بر مبناي سال 85 بود كه محقق شد و برنامه ديگر هم استفاده بيشتر از قطعه سازان داخلي براي كاهش قيمت است.
منطقي درباره توليد خودرو " ايكس 12 " گفت:اين خودرو كمترين هزينه را داشته است و يكي از برنامه‌‏هاي اساسي ما توليد اين محصول براي بازار صادرات است تا سبد محصولات صادراتي را تكميل كنيم.
وي افزود: مزيت ما نسبت به اروپايي‌‏ها طراحي است و به زودي خودروي را با بيش از 50 درصد ساخت داخل توليد و با قيمت حدود 10 ميليون تومان عرضه خواهيم كرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو همچنين درباره توان ايران خودرو براي توليد محصولات صادراتي گفت: تلاش خواهيم كرد 10 محصول جديد را به بازار داخل معرفي كنيم و تنوع محصول را از 54 به 64 برسانيم.
منطقي درباره توجيه اقتصادي حضور ايران خودرو در پروژه قطار برقي مشهد گفت: زيرمجموعه فعالي در ساخت تجهيزات ريلي داريم.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: اگر منابع مالي به موقع تخصيص يابد عقب ماندگي نخواهيم داشت و پروژه هم اقتصادي خواهد بود.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن