تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان آمادگي خود را براي سازندگي غزه اعلام‌مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشجويان آمادگي خود را براي سازندگي غزه اعلام‌مي‌كنند
رئيس بسيجي دانشجويي كشور با بيان اينكه دانشجويان آمادگي خود را براي سازندگي غزه اعلام مي‌كنند، گفت: .تجاوز ددمنشانه رژيم صهيونيستي به غزه موجب شد كه جنبش دانشجويي ايران جان بركف به پيام تاريخي رهبر انقلاب لبيك گفته و جهاد سياسي‌فكري و آمادگي براي دفاع از مردم غزه را سرلوحه كار خود قرار دهد.


به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، رضا سراج عصر امروز (سه شنبه) در تجمع دانشجويان و جشن پيروزي حماس كه مقابل لانه جاسوسي برگزار شد، گفت: تجاوز ددمنشانه رژيم صهيونيستي به غزه موجب شد كه جنبش دانشجويي ايران و بسيج دانشجويي در سراسر كشور جان بركف به پيام تاريخي رهبر انقلاب اسلامي لبيك گفته و جهاد سياسي فكري و آمادگي براي دفاع از مردم غزه را سرلوحه كار خود قرار دهد.

رييس بسيج دانشجويي كشور ادامه داد: بسيج دانشجويي در سراسر كشور پس از آغاز جنگ غزه به ثبت نام دانشجويان در گردان‌هاي استشهادي لبيك يا خامنه‌اي اقدام‌ كرده و آمادگي خود را براي لبيك گفتن به پيام رهبري اعلام كردند.

وي با بيان اينكه ثبت نام دانشجويان در گردان استشهادي لبيك يا خامنه اي موجب شد كه خواب راحت از چشمان دشمنان اسلام بگريزد، افزود: اكنون بيش از100هزار دانشجو در اين گردان ها ثبت نام كرده اند كه اين اقدام ارزشي دانشجويان پيام هاي مختلفي در خود دارد.

وي با اشاره به اولين پيام اقدام دانشجويان تصريح كرد:دشمنان در انتظار بودند كه بين نسل دوم و آرمان انقلاب انفصال رخ دهد اما اين حركت سبب جلوگيري از آن شد و آنان را ناكام گذاشت.

سراج در بخش ديگري از سخنان خود ادامه داد: دانشجويان در جبهه جهاد سياسي از ابتداي مقاومت تا لحظه پيروزي مقاومت اسلامي فلسطين سر از پا نشناخته و حمايت خودشان را از آن اعلام كردند.

وي همچنين با بيان اينكه در اين مدت صدها هزار جزوه و روزنامه غزه منتشر شد، گفت: اين جزوات در مورد جهاد فكري و سياسي دانشجويان در مورد غزه بود و در فضاي مجازي نيز دنيا تحت تاثير دانشجويان ايران قرار گرفت.

وي در ادامه با اعلام آمادگي جنبش دانشجويي و بسيج دانشجويي براي سازندگي غزه گفت: دانشجويان آمادگي خود را براي سازندگي غزه اعلام مي كنند. جنبش دانشجويي ايران از تمام دانشجويان اسلام دعوت مي كند كه در سازندگي غزه پيش گام شوند.

رييس بسيج دانشجويي كشور در پايان اعلام كرد: بسياري از دانشجويان علاقه مند بودند تا در اين تجمع شركت كنند اما به علت اينكه در ايام امتحانات قرار داشتند نتوانستند در اين تجمع شركت كنند.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن