تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي: استقلال تهران ناگزير به شكست صباي قم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قلعه نويي: استقلال تهران ناگزير به شكست صباي قم است
ورزش. فوتبال. استقلال
سرمربي تيم استقلال تهران گفت: اين تيم براي تداوم صدرنشيني خود در ليگ برتر ناگزير به شكست صباي قم است.

امير قلعه نويي عصر سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: هميشه ديدارهاي استقلال تهران و صباي قم زيبا و تماشاگرپسند برگزار شده است.

وي با بيان اينكه استقلال در هفته‌هاي گذشته به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول ليگ برتر قرار داشت، گفت : اين تيم با پيروزي برابر برق شيراز براي نخستين بار با امتياز در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت كه اين موضوع شرايط را براي تداوم صدرنشيني اين تيم دشوار خواهد كرد.

سرمربي استقلال ادامه داد: رقبا از اين پس برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي رويارويي برابر صدرنشين پيش بيني خواهند كرد كه اين امر راه استقلال تهران را براي قهرماني سخت تر از گذشته مي‌كند.

وي به ديدار حساس استقلال برابر صبا اشاره كرد و اظهار داشت : به بازيكنان توصيه كرده ام كه تمركز خود را در اين بازي حساس حفظ كرده و كمتر اشتباه كنند.

سرمربي استقلال تهران خاطر نشان كرد : اگر بازيكنان نظم تيمي و تاكتيكي خود را در طول ‪ ۹۰‬دقيقه بازي حفظ كنند مي‌توانند سه امتياز اين ديدار را بدست آورند.

قلعه نويي يكدلي و صميميت را رمز موفقيت‌هاي اخير استقلال تهران اعلام كرد و گفت: اين امر باعث شد تا حاشيه‌ها از تيم دور شده و تيم روند رو به رشدي را آغاز كند.

وي از آمار گلزني استقلال در ليگ برتر ابراز رضايت كرد و افزود : نبود آرش برهاني (به دليل محروميت) در بازي برابر صبا تاثير چنداني بر عملكرد تيم نخواهد گذاشت زيرا استقلال در فصل جاري ليگ برتر از مهاجمان خوبي بهره مي‌برد.

ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و صباي قم در هفته بيست و سوم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران عصر جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن