تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه عكس «تصوير آزادي» به مناسبت دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نمايشگاه عكس «تصوير آزادي» به مناسبت دهه فجر
خبرگزاري موج - در سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ويژگي‌هاي عكس‌انقلاب، در نشست كارگاهي بايرامي، فرنود و كاوه مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تفكر، اين برنامه در قالب ويژه برنامه‌هاي فرهنگسرا به مناسبت دهه فجر تحت عنوان جشن 30 سال حماسه، در نگارخانه معرفت برگزار مي‌شود.
نگارخانه معرفت همچنين از دهم تا بيست و دوم بهمن در نمايشگاه عكس «تصوير آزادي» ميزبان علاقمندان است.
در اين نمايشگاه گزيده‌ترين عكس‌هاي مهدي شاه حسيني و علي حريه طي يك دهه عكاسي از حركت‌هاي انقلابي اقشار مختلف مردم در تظاهرات 22 بهمن براي تحقق آزادي، به نمايش در مي‌آيد.
كارگاه نقد و بررسي عكس انقلاب نيز با حضور سه عكاس پيش كسوت انقلاب، جمشيد بايرامي، محمد فرنود و علي كاوه روز 17 بهمن از ساعت 16 تا 18 در نگارخانه معرفت ميزبان علاقمندان است.
تهيه گزارش‌هاي تصويري از كشورهاي اروپايي، آمريكايي، آسيايي، عربي، آفريقايي و آسياي ميانه و انعكاس آنها در مطبوعات داخلي و بين‌المللي، چاپ آثار در بيش از 60 جلد كتاب عكاسي داخلي و خارجي_ چاپ عكس‌هاي برگزيده خبري سال وسط مطبوعات و كتابهاي معتبر جهان _ برنده ديپلم ويژه هيئت داوران بين‌المللي در نمايشگاه و مسابقات جهاني عكاس خبري world press و چاپ ويژه‌نامه اختصاصي پيرامون واقعه بم در مطبوعات داخلي _ داوري مسابقات مختلف عكاسي از سال 58 تاكنون و تدريس رشته عكاسي مطبوعاتي از جمله فعاليت‌هاي در كارنامه حرفه‌اي فرنود است.
علاقمندان براي حضور در اين برنامه‌ها مي‌توانند به نشان: شهرزيبا، شهران، پايين‌تر از فلكه دوم، ابتداي زيرگذر شهران، فرهنگسراي تفكر مراجعه كنند و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 44332636 44304979 تماس بگيرند.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن