تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي مقاومت/ بازاريان زاهدان پيروزي حماس و مردم غزه را تبريك گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيروزي مقاومت/ بازاريان زاهدان پيروزي حماس و مردم غزه را تبريك گفتند
شماري از بازايان زاهدان پيروزي حماس و مردم مسلمان غزه در جنگ 22 روزه نابرابر با رژيم تادندان مسلح اسراييل جنايتكار را تبريك گفتند.


آنان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا بيان كردند: آتش بس يك جانبه نشان از ضعف و زبوني صهيونيستها در مقابل جمعيت كوچكي از مسلمانان است.
"امير سراواني" يكي از بازاريان چهارراه رسولي زاهدان گفت: مردم مسلمان و قهرمان غزه نشان دادند كه با اتحاد و همبستگي مي توان دشمنان اسلام را به زانو در آورد.
وي افزود: كشتار زنان و كودكان و مردم غير نظامي حتي در مدارسي كه با نظارت سازمان ملل به عنوان پناهگاه اعلام شده بود، نشان از ددمنشي و حيوان صفتي صهيونيستها است.
"حسين ميربها" يكي ديگر از بازاريان زاهدان گفت: مردم مسلمان غزه و رزمندگان سلحشور حماس نشان دادند كه با ايمان و اعتقاد راسخ به خدا و بدون داشتن تجهيزات مدرن نظامي توانستند ارتشي را كه به ادعاي بسياري از سركردگان جهان به عنوان ششمين ارتش مجهز دنيا مشهور است، شكست دهند.
وي افزود: در ميدان مقاومت و پيروزي برخي سران كشورهاي اسلامي كه با حمايت از رژيم صهيونيستي نوكري خود به استكبار را ثابت كردند، روسياه شدند و ارزش و آبرويي در ميان ملتهاي خود ندارند.
يكي ديگر از كسبه زاهدان كه خود را "محمد گرگيچ" معرفي كرد، گفت: پيروزي مقاومت در غزه نشان داد كه وقتي مسلمانان متحد شوند دنيا را به حيرت وا مي دارند.
وي افزود: طعم شيرين اين پيروزي بر كساني كه از مردم مسلمان غزه حمايت كردند در طول تاريخ ماندگار است و چهره كريه سران برخي كشورهاي اسلامي را كه نه تنها از مسلمانان غزه حمايت نكردند بلكه چراغ سبز به صهيونيست ها نشان دادند، براي جهانيان مشخص كرد.
"علي رضا حسيني" نيز با تبريك پيروزي رزمندگان اسلام در غزه گفت: اسراييل جنايتكار براي سرپوش گذاشتن بر بي آبرويي خود آتش بس يك جانبه را آغاز كرد.
وي افزود: صهيونيستهاي كودك كش و ظالم مي خواهند با اين اقدام خود مظلوم نمايي كنند اما دنيا مي داند كه چه جنايتهايي مرتكب شدند.
"عزيزالله ريگي" از بازاريان چهارراه رسولي نيز گفت: خفت و خواري اين پيروزي مقاومت براي كشورهاي غربي و سازمانهاي به اصطلاح دفاع از حقوق بشر كه نظاره گر كشتار بي رحمانه زنان و كودكان فلسطيني بودند، در طول تاريخ ماندگار خواهد بود.
وي افزود: موضوع غزه و جنايتهاي صهيونيستها به جهانيان ثابت كرد كه سازمانهاي بين المللي دفاع از حقوق بشر، شوراي امنيت و سازمان ملل دست نشانده استكبار هستند.
شماري از كسبه و بازاريان زاهدان نيز با تبريك اين پيروزي به مردم غزه اعلام كردند: به پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري آماده كمك به مردم مسلمان غزه هستند.
ك/4 653/659 شماره 847 ساعت 16:36 تمام
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن