تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي حركات سياسي خود را از طريق استقلال و پرسپوليس پيش مي‌برندمديرعامل سابق استقلال در گفت و گو با ايپنا: بدترين دوران استقلال، روزهاي واگذاري به وزارت رفاه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: برخي حركات سياسي خود را از طريق استقلال و پرسپوليس پيش مي‌برندمديرعامل سابق استقلال در گفت و گو با ايپنا: بدترين دوران استقلال، روزهاي واگذاري به وزارت رفاه بود
نجف نژاد گفت: دوران مديريت من در استقلال كوتاه بود اما در همين مدت دو تجربه تلخ و شيرين را پشت سر گذاشتيم كه هركدام از آنها در تاريخ استقلال به ثبت رسيده و مسببان و مقصران آن هم مشخص هستند.


نجف نژاد گفت: دوران مديريت من در استقلال كوتاه بود اما در همين مدت دو تجربه تلخ و شيرين را پشت سر گذاشتيم كه هركدام از آنها در تاريخ استقلال به ثبت رسيده و مسببان و مقصران آن هم مشخص هستند.

مقداد نجف نژاد مديرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، ضمن بيان مطلب فوق گفت: روزهاي خوبي را در مدتي كه زير نظر وزارت رفاه بوديم پشت سر گذاشتيم چرا كه يوسف پور نماينده اين وزارتخانه فردي ورزشي بود و با جنس ورزش آشنايي داشت.

‌اما در زمان مصري به دليل اينكه ايشان با ورزش موافق نبود بدترين زمان مديريتي عمرم را سپري كردم. وزير رفاه عليرغم اينكه زماني خودش جز و هيات مديره استقلال بود ، تمايلي به تيم داري نداشت و حاضر نبود از بودجه وزارتخانه براي فوتبال هزينه كند. آن روزها به معناي واقعي در استقلال تنها بوديم و كسي براي بهبود اين وضعيت تلاشي نمي كرد.

وي همچنين درباره شرايط استقلال در زمان حال گفت: استقلال شرايط خوبي دارد و باشناختي كه از بهبهاني در وزارت راه دارم، اگر اين تيم واگذار شود مي‌تواند مشكل استقلال را حل كند اما در كل معتقدم باشگاه هايي مثل استقلال و پرسپوليس بايد هر چه سريعتر خصوصي شوند و اين موضوع مي تواند به دو تيم پايتخت كمك كند. در اين ميان همچنين بايد بر اين موضوع واقف بود كه برخي حركات سياسي خود را از طريق استقلال و پرسپوليس پيش مي برند و به همين دليل نبايد اجازه داد تا افرادي بخواهند اينگونه در اين دو تيم مطرح و محبوب ورود پيدا كنند.

نجف نژاد همچنين در مورد وقايعي كه در مدت زمان حضور وي در استقلال رخ داد گفت:‌آن زمان فدراسيون فوتبال مشكلي را بوجود آورد. آنها مي‌توانستند همان زمان كه ما ليست را ارايه كرديم به AFC ارسال كنند كه صبر كردند و 5 روز بعد اين كار را انجام دادند اما ماه پشت ابر نمي‌ماند و در نهايت نيز مشخص شد كه چه كساني مقصر بودند . خداوند متعال البته شرايط را به گونه‌اي رقم زد كه مقصران اصلي هيچ‌گاه به حقشان نرسيدند و در نهايت نتوانستند به مقاصد خودشان برسند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن