تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خبر داد : سفر هوايي به عتبات عاليات با كاروانهاي قانوني حدود 500 هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خبر داد : سفر هوايي به عتبات عاليات با كاروانهاي قانوني حدود 500 هزار تومان
معاون عتبات عاليات عراق و سوريه سازمان حج و زيارت از آغاز پروازهاي زيارتي از ايران به بغداد و نجف تا حدود 10 روز ديگر خبر داد.
حسين اكبري در گفت وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به مذاكره و توافق هاي اوليه با شركت هواپيماي ايراني و عراقي اظهار كرد : اكنون براي انجام شش پرواز در روز و 28 پرواز در هفته از ايران به بغداد و نجف و برعكس با تعدادي از شركت هاي هواپيمايي توافق اوليه شده است و مذاكره با ديگر شركت هاي هواپيمايي هم چنان ادامه دارد.
به گفته او شركت هاي هواپيمايي مورد مذاكره و توافق ايراني و عراقي هستند كه با آن ها قرارداد يك ساله بسته مي شود.
اكبري با بيان اين كه به دنبال مذاكره صورت گرفته قيمت اين پروازها نصف قيمت كنوني در بازار است گفت : حداكثر قيمت توافق شده با شركت هاي هواپيمايي از ايران به نجف و بغداد با بهترين نوع هواپيما 220 دلار است درحالي كه نرخ كنوني پرواز بغداد در بازار 470 دلار است . البته قيمت توافق شده با توجه به نوع هواپيما تغيير مي كند .
او درباره هزينه سفر به عتبات عاليات عراق با توجه به هزينه پرواز اضافه شده اظهار كرد : با درنظر گرفتن نرخ پرواز در كنار هزينه هاي پيشين اين سفر افزايش زيادي در قيمت سفر به عتبات عاليات عراق ايجاد نمي شود چون بخشي از هزينه هاي سفر زميني حذف و هزينه پرواز به آن اضافه مي شود و در كل قيمت سفر هوايي به عراق با خدمات كامل براي زايران ايراني حدود 500 هزار تومان خواهد شد.
وي افزود : البته اين سفرها به صورت زميني و هوايي انجام مي شوند كه اكنون قيمت زميني حداكثر 280 هزار تومان است .
معاون عتبات عاليات عراق و سوريه سازمان حج و زيارت درباره افزايش ظرفيت اعزام با توجه به اضافه شدن مسير هوايي براي اعزام زايرن ايراني بيان كرد : براي مسير هوايي روي ظرفيت هزار نفر در روز با شركت هاي هواپيمايي توافق مي شود و اگر به ظرفيت كنوني زايران اعزامي به عراق اضافه نشود از همين ظرفيت موجود در دو مسير زميني و هوايي استفاده مي كنيم .
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن