تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوباما : شرايط سختي در انتظار آمريكايي ها قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اوباما : شرايط سختي در انتظار آمريكايي ها قرار دارد
باراك اوباما كه 2 روز ديگر فعاليت چهار ساله خود به عنوان رئيس جمهور امريكا را آغاز مي كند با اشاره به بحران اقتصادي اين كشور هشدار داد شرايط سختي در انتظار امريكايي ها قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رويترز وي كه در جمع كارگران يك كارخانه در اوهايو سخن مي گفت افزود : احياي اقتصاد امريكا يك شبه اتفاق نمي افتد. حتي با اقداماتي كه ما در نظر داريم انجام دهيم شايد اوضاع اقتصادي امريكا قبل از آن كه رو به بهبودي بگذارد بدتر شود.
وي افزود : من مي خواهم همه واقع بين باشند.
بر اساس اين گزارش اوباما براي نجات اقتصاد امريكا طرحي را تهيه كرده است كه بر اساس آن بيش از 800 ميليارد دلار به اقتصاد آمريكا تزريق خواهد شد . اين در حالي است كه بوش نيز براي مقابله با بحران اقتصادي اين كشور يك طرح نجات 700 ميليارد دلاري ارائه كرد.
در عين حال ميان اين دو طرح تفاوت ماهوي وجود دارد. طرح بوش در جهت حمايت از بانك ها و نهادهاي مالي و تزريق پول به اين نهادها تهيه شده بود اما اوباما در نظر دارد 800 ميليارد دلار در زيرساخت هاي اقتصادي آمريكا و بخش ساختمان سازي تزريق كند تا بتواند طي دو سال بيش از سه ميليون فرصت شغلي جديد در اين كشور بوجود آورد.
وي در ادامه سخنان خود گفت : براي تغيير مسير دير نيست و در صورتي كه اقداماتي شجاعانه در اسرع وقت اتخاذ كنيم مي توانيم موفق شويم .
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن