تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
تصاحب ملك 10ميليارد توماني انگيزه يك جنايت ‌

بازپرس ويژه قتل تهران تصاحب ملك‌گران قيمت يك زن را انگيزه قتل او اعلام كرد.

قاضي شاملو دراين باره گفت: درحال حاضر يك پيرمردكه با اين زن آشنايي داشته و به خانه او رفت و آمد كرده بود، به‌عنوان مظنون در بازداشت است.

به‌گفته وي، تجسس‌هاي قضايي و پليس حكايت از آن دارد كه عاملان جنايت درصدد تصاحب خانه 10 ميليارد توماني اين زن تنها بوده‌اند و اين پيرمرد احتمالا با رفت و آمدهاي خود به اين خانه در موقعيتي مناسب همدستان خود را به آنجا كشانده بود تا با كمك يكديگر پس از ارتكاب جنايت با سندسازي خانه اين زن را تصاحب كنند.

در پي كشف جسد و انجام رديابي‌ها، اين پيرمرد كه درزمان جنايت در محل ديده شده بود بازداشت شد و درحال حاضر تحت بازجويي قرار دارد. وي افزود: جسد اين زن در19 دي ماه جاري در خانه‌اش در حوالي تجريش كشف شد.

قتل، فرجام تلخ اختلاف يك زوج‌

اختلاف خانوادگي يك زوج با قتل زن جوان و مجروح شدن فرزندش پايان يافت.‌

ساعت 8 شب گذشته اهالي يك ساختمان چهار طبقه در منطقه سعادت‌آباد تهران، با شنيدن صداي مشاجره شديد يك زوج جوان و طلب كمك فرزندان آنها، با كلانتري شهرك غرب تماس تلفني گرفتند و موضوع را اطلاع دادند.

دقايقي بعد با حضور ماموران مشخص شد مرد خانواده در پي اختلاف شديد خانوادگي با همسرش به نام ماريا، وي را به قتل رسانده و پسر يازده ساله‌اش را نيز مجروح كرده است.

لحظاتي بعد بدن نيمه‌جان آرمين (پسر نوجوان) به بيمارستان آتيه منتقل شد و تحت اقدام‌هاي پزشكي قرار گرفت و از سويي ديگر، عامل قتل دستگير شد.

ماموران سپس بازپرس ويژه قتل تهران را در جريان قرار دادند كه با حضور بازپرس اصغرزاده در محل، بازجويي اوليه از متهم انجام شد.

مرد خانواده ضمن اعتراف به قتل همسرش، اعلام كرد هرگز قصد كشتن او را نداشته و در پي اختلاف و مشاجره لفظي با وي، دست به اين كار زده است.بنا به اين گزارش، تحقيقات از متهم و تلاش براي نجات جان در بيمارستان ادامه دارد.‌

155‌ سال زندان براي 12 قاچاقچي افغان‌

افغانستان: دادگاه‌هاي افغانستان، 12 قاچاقچي را در مجموع به 155 سال زندان محكوم كردند.‌

به گزارش واحد مركزي خبر، گروه انگليسي بازسازي استاني افغانستان اعلام كرد: دستگيري اين قاچاقچيان مواد مخدر به كشف و ضبط محموله‌هايي از هروئين و ترياك به ارزش 97 ميليون دلار منجر شده بود.

اين گروه اعلام كرد: همه اين قاچاقچيان اهل استان هلمند در جنوب افغانستان بوده و در شش ماه گذشته محكوم شده‌اند.

كاهش حوادث مرگبار در چين‌

چين: بيش از 91 هزار و صد چيني سال گذشته براثر وقوع حوادث جاده‌اي و حوادثي كه در محيط كار اتفاق افتاد جوان باختند.

به گزارش واحد مركزي خبر، مدير بخش سلامت كار چين گفت: 91 هزار و 172 نفر در يكسال گذشته در اين كشور براثر وقوع 413 هزار و 752 مورد حادثه رانندگي يا حوادثي كه در محيط كار به‌وقوع پيوست، كشته شدند.

مقايسه آمارهاي سال 2008 با آمارهاي سال 2007 در چين از كاهش 2/10 درصدي شمار كشته‌شدگان و تقليل 3/18 درصدي تعداد حوادث در اين كشور حكايت دارد.

تلفات وبا در زيمبابوه به 2201 نفر رسيد

زيمبابوه: سازمان ملل متحد با اعلام افزايش تلفات وبا در كشور زيمبابوه، هشدار داد: اقدام‌هاي انجام شده براي جلوگيري از شيوع اين بيماري نتيجه بخش نبوده است.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه از ژنو شمار تلفات اين بيماري در مناطق روستايي رو به افزايش است.سازمان ملل با اعلام اينكه شمار تلفات وبا در زيمبابوه به 2هزار و 201 نفر رسيده است،‌ خاطرنشان كرد: اكنون بيماري وبا در 87 درصد از مناطق اين كشور وجود دارد.

‌سقوط بهمن در غرب كانادا جان 14 تن را گرفت‌

كانادا: مقامهاي امداد و نجات كانادا اعلام كردند: بر اثر سقوط بهمن در غرب كانادا، 14 نفر جان خود را از دست دادند.‌

به گزارش خبرگزاري ايسنا، مسئولان اورژانس كوهستان در كانادا گفتند: سقوط بهمن در نواحي كوهستاني غرب كانادا، تاكنون سبب كشته شدن بيش از 14 نفر از ساكنان اين ناحيه شده است. همچنين در ميان كشته‌شدگان كه بر اثر سقوط بهمن جان خود را از دست داده‌اند، چند گردشگر فرانسوي نيز ديده مي‌شوند. اين عده براي شركت در مسابقات اسكي به اين منطقه آمده بودند. پليس كوهستان گفت: بسياري از خانه‌ها در نزديكي مناطق پرخطر به دنبال سقوط بهمن، به زير توده‌اي از برف رفته‌اند و امكان امدادرساني به افراد گرفتار در بهمن تا حدودي غيرممكن است.




 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن