تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805340332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 ( عيار )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 4 ( عيار )
فرماندار: بانكهاي مانه و سملقان جوابگوي پرداخت وام ازدواج نيست

مانه و سملقان- خبرنگار قدس: فرماندار مانه و سملقان گفت: در خصوص خشكسالي و سرمازدگي تاكنون چهار ميليارد و 950 ميليون ريال به اين شهرستان تخصيص داده شده كه در بخشهاي كشاورزي، پروژه هاي آب و خاك، خريد آذوقه براي دام دامداران و تأمين آبهاي كشاورزي هزينه مي شود.وي افزود: يك ميليارد و 750 ميليون ريال نيز براي اجراي پروژه هاي پوشش نهرها به طور بلاعوض به 350 نفر پرداخت و وامهاي 5358 نفر از كشاورزان، دامداران و عشاير منطقه به مدت يك سال تمديد شده است.
جهاني اضافه كرد: در راستاي محروميت زدائي در شهرستان مانه و سملقان با هماهنگي استانداري خراسان شمالي يك كارگروه تشكيل شده تا نقاط قوت و ضعف را شناسايي و در اين جهت اقدامات لازم صورت گيرد.
وي اضافه كرد: در زمينه پرداخت وامهاي ازدواج تاكنون از 4249 نفر متقاضي به 2326 نفر وام ازدواج پرداخت شده و وام 1923 نفر ديگر به دليل اينكه بانكها از نظر منابع داخلي با مشكل مواجهند، تاكنون پرداخت نشده است.
به گفته وي تك شعبه بودن بانكهاي عامل در اين شهرستان جوابگوي پرداخت وامهاي ازدواج و مسكن روستايي نيست.
فرماندار مانه و سملقان در خصوص راه هاي ارتباطي روستاييان گفت: با وجود اينكه بيش از 75 درصد مردم شهرستان در روستاها و بيشتر مناطق كوهستاني ساكن هستند 375 كيلومتر از راه ها خاكي است و آنها هنگام تردد با مشكل مواجه هستند و رفع اين مشكل نيازمند اعتبار بيشتري است.جهاني در خصوص اجرايي شدن پروژه هاي اختصاص يافته به مانه و سملقان در سفر اول رياست جمهوري به استان خراسان شمالي گفت: 52 درصد از پروژه ها به طور صد درصد اجرا شده، 10 درصد پروژه ها 90 تا 95 درصد، 13 درصد پروژه ها 70 تا 90 درصد، 11 درصد پروژه ها 50 تا 70 درصد، 8 درصد پروژه ها 30 تا 50 درصد و 6 درصد پروژه ها 10 تا 30 درصد پيشرفت داشته است.

خطر مهاجرت جوانان از روستاي فريمانه جغتاي

عضو شوراي اسلامي روستاي فريمانه با حضور در دفتر نمايندگي روزنامه قدس در جغتاي خواستار توجه بيشتر به اين روستا و رفع مشكلات آن شد.
وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي روستاي فريمانه گفت: اين روستا محصور در دل كوه است و تنها راه درآمد و امرار معاش مردم آن از راه كشاورزي ديم مي باشد كه متأسفانه با خشكسالي هاي متعدد، مردم براي تأمين مايحتاج زندگي خود با مشكل مواجه شده اند.
نوربخش افزود: خشكسالي نه تنها بر كشاورزي منطقه تأثير گذاشت، بلكه باعث شد چشمه هاي اين روستا كه آب شرب مردم را تأمين مي كردند، خشك شوند كه با وجود پيگيريهاي اعضاي شوراي اسلامي روستا براي رفع اين مشكل، تاكنون هيچ اقدام اساسي صورت نگرفته و آبرساني با تانكر سيار صورت مي گيرد.وي ديگر مشكل اين روستا را نيمه تمام ماندن آسفالت راه ارتباطي آن عنوان كرد و گفت: بهسازي اين راه به دليل واگذار نشدن زمين توسط مردم به حال خود رها شده و هنوز اداره راه اقدامي براي حل اين مشكل نكرده است.وي كمبود زمين براي ساخت مسكن را نيز از ديگر مشكلات عنوان كرد و اظهار داشت: به دليل اينكه اين روستا دردل كوه محصور است، مردم بويژه جوانان براي ساخت مسكن مشكل دارند.او افزود: همه زمينهاي اطراف اين روستا در زمره زمينهاي ملي مي باشند و ساخت و ساز در آنها ممنوع است و بنياد مسكن هم مسير توسعه اين روستا را محدود كرده است.وي افت ولتاژ برق و نداشتن حمام بهداشتي را از ديگر مشكلات روستاي فريمانه برشمرد.

يك مسؤول: مردم، بازرس نانوايي ها هستند

ششطراز-خبرنگار قدس: به منظور بررسي مشكلات و ارائه راهكارهاي بهبود وضعيت آرد و نان، همايش خبازان بخش ششطراز برگزار شد.
بخشدار ششطراز در اين گردهمايي گفت: نان يك نعمت الهي است كه حاصل زحمات افراد مختلف بويژه كشاورزان و خبازان است، لذا بايد قدر اين نعمت را بدانيم و آن را با كيفيت مناسب و مرغوب به مردم عرضه كنيم.سليمي بر مواردي چون حضور متصدي در نانوايي، تاريخ اعتبار پروانه ها، كارت سلامت، و عدم ورود افراد غير مسؤول به داخل نانوايي ها تأكيد كرد.
وي همچنين خواستار، كنترل، نانوايي ها از لحاظ بهداشت، كيفيت و عرضه نان مرغوب، رعايت ساعت پخت، رعايت وزن چونه و ممنوعيت فروش آرد و تعطيلي خود سرانه شد.
او خطاب به خبازان گفت: تك تك مردم بخش، بازرس نانوايي ها هستند و بر گزارشهاي موثق مردم احترام مي گذاريم ضمن اينكه نانوايي هايي كه به نحو احسن انجام وظيفه نمايند، مورد تقدير و تشويق قرار خواهند گرفت.

رضايتمندي و تكريم ارباب رجوع؛ جهاد كشاورزي خراسان جنوبي اول شد

بيرجند- خبرنگار قدس: سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي رتبه برتر طرح سنجش ميزان رضايتمندي ارباب رجوع از نحوه ارايه خدمات دستگاههاي عمومي دولتي را كسب كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني جهاد كشاورزي خراسان جنوبي با اعلام اين خبر گفت: اين موضوع از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، اعلام شده است.
مهندس بهياري گفت: سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي در سال 86 با اعمال شيوه هاي مناسب از جمله شفاف سازي و اطلاع رساني به هنگام از نحوه ارائه خدمات به مردم، تدوين منشور اخلاقي، بهبود و اصلاح روش ها، نظارت برحسن رفتار كاركنان و تشويق مديران و كاركنان موفق توانسته است به اين موفقيت دست يابد.

سربيشه تا 10 سال ديگر مشكل آب شرب ندارد

بيرجند- خبرنگار قدس: مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي گفت: با تمهيدات انديشيده شده در راستاي تأمين آب شرب در شهرستان سربيشه، براي يك افق 10 ساله، مشكل آب شرب در اين شهرستان وجود نخواهد داشت.محمد طاهري در جمع خبرنگاران مجموع اعتبارات آب و فاضلاب شهرستان سربيشه در سال جاري را 12 ميليارد و 320 ميليون ريال اعلام كرد و افزود: اين اعتبارات در راستاي اجراي پروژه هاي آبرساني، مرمت، بهسازي و بازسازي شبكه آب و فاضلاب اين شهرستان هزينه مي شود.به گفته وي، اعتبارات آب و فاضلاب شهرستان سربيشه نسبت به سال گذشته از رشد 168درصدي برخوردار است.وي با اذعان به گستردگي خدمات دولت نهم در شهرستان سربيشه اظهار داشت: اعتبارات آب و فاضلاب سال جاري شهرستان سربيشه در مقايسه با سال 83، دو هزار و 446 درصد افزايش يافته است.
وي با اشاره به پروژه آبرساني به شهر مود اذعان داشت: براي بهره برداري از اين پروژه 12 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است كه در صورت تخصيص مناسب، اين پروژه تا سال آينده به بهره برداري مي رسد.
طاهري خاطرنشان كرد: با بهره برداري از اين پروژه، 10 هزار و 50 انشعاب آب در شهر مود تحت پوشش پروژه قرار مي گيرد.
وي ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه آبرساني به شهر مود را 50 درصد عنوان كرد و افزود: عمليات اجرايي اين پروژه از اسفندماه سال 86 آغاز و سال آينده به بهره برداري مي رسد.

گلايه مردم از نبود گازCNG در جايگاه بينالود

تعداد زيادي از صاحبان خودروهاي دوگانه سوز در شهر جديد بينالود از وصل نشدن گاز جايگاه سوخت «CNG» در اين شهر انتقاد كردند.آنان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند كه تنها يك جايگاه سوخت گاز در اين شهر تكميل شده، ولي از گاز خبري نيست.يكي از رانندگان خودروهاي دوگانه سوز گفت: با وجود جايگاه سوختCNGدر اين شهر، بايد مسافت 55 كيلومتري تا مشهد را طي نموده و در صفهاي طولاني جايگاه هاي سوخت اين شهر كه درهر جايگاه سه تا چهار پمپ آن خراب است، ساعتها در نوبت بمانيم.

يك مسؤول: 12 مزرعه پرورش ماهي سردآبي در خراسان شمالي غير فعال است

بجنورد-خبرنگار قدس: مدير امور آبزيان خراسان شمالي گفت: 12 مزرعه پرورش ماهي سردآبي در اين استان غير فعال است.مهندس جمشيد گريواني تعداد مزارع فعال پرورش ماهي سردآبي در اين استان را 40 مزرعه عنوان كرد و گفت: 35 مزرعه پرورش ماهي گرمابي نيز در استان فعال است.وي تعداد بچه ماهي سردآبي رها شده در مزارع پرورش ماهي را يك ميليون و 247 هزار و گرمابي را 117 هزار قطعه عنوان كرد.وي پيش بيني كرد تا پايان سال جاري 490 تن ماهي سردآبي و 70 تن ماهي گرمابي در اين استان توليد شود.وي همچنين از صدور 5 فقره پروانه بهره برداري از مزرعه پرورش ماهي سردآبي با ظرفيت 68 تن، يك پروانه تأسيس مزرعه سردآبي با ظرفيت 12 تن و يك پروانه تأسيس ماهي گرمابي با ظرفيت 15 تن و تمديد 5 پروانه بهره برداري با ظرفيت 42 تن در استان خبر داد.

در ايام دهه فجر آغاز مي شود؛ بهره برداري از 20 طرح عمراني در نصرآباد

همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 20 طرح عمراني در بخش نصرآباد به بهره برداري مي رسد.
بخشدار نصرآباد با بيان اين مطلب در جلسه ستاد بزرگداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: در اين ايام براي تجليل از مقام شامخ شهدا و ترويج فرهنگ شهادت، يادواره شهداي 8 روستاي نصرآباد برگزار مي شود.ذاكري تجليل از خادمان و تلاشگران جهاد كشاورزي، معرفي روستاي نمونه و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي و ورزشي را از ديگر برنامه هاي اين ايام عنوان و تصريح كرد: همزمان پروژه هاي گازرساني به 6 روستا، دو طرح هادي، چهار واحد غسالخانه، دو ايستگاه آتش نشاني و چند طرح عمراني ديگر در اين بخش به بهره برداري مي رسد.

آموزش شيلات براي كشاورزان نهبندان

مدير جهاد كشاورزي نهبندان به خبرنگار ما گفت: در سال زراعي جاري بيش از 80 نفر از كشاورزان و توليدكنندگان بخش شيلات اين شهرستان در قالب 3 دوره آموزشهاي ترويجي در زمينه پرورش ماهيان گرمابي و سردآبي را فرا گرفتند.خيرخواه با اشاره به شرايط مناسب نهبندان در خصوص آبزي پروري، سرمايه گذاري كشاورزان و توليد كنندگان در راستاي توسعه بخش شيلات در اين شهرستان را اقتصادي دانست.وي گفت: درسال زراعي جاري 3 ميليون و 200 هزار ريال از محل اعتبارات جهاد كشاورزي نهبندان در زمينه آموزش كشاورزان و توليدكنندگان اين شهرستان در بخش شيلات هزينه شده است.

راه اندازي سيستم الكترونيكي صدور مجوز ثبت سفارش

بجنورد- خبرنگار قدس: سيستم الكترونيكي ثبت سفارش واردات كالا راه اندازي گرديد.
در اين سيستم متقاضيان ثبت سفارش اعم از حقيقي و حقوقي مي توانند با مراجعه به وب سايت ir.ioms. wwwثبت نام نموده و با دريافت كد كاربري و رمز عبور شخصي، از طريق اين سايت سفارش واردات خود را به صورت 24 ساعته و در هر مكاني كه به شبكه جهاني اينترنت دسترسي داشته باشد ثبت نمايند.

تمديد اعتبار بن و كالا برگ

بجنورد- خبرنگار قدس: بن ويژه ماه مبارك رمضان كاركنان دولت تا تاريخ 30/11/87 تمديد اعتبار شد.
همچنين مهلت اعتبار كالابرگهاي شماره 464، 419، 439، 426، 428، 462، 470، 438 و 432 روستايي و 364، 319، 339، 326، 328، 362، 470، 338 و 332 عشايري مرحله سيزدهم سهميه روغن نباتي و قند و شكر براي مصرف كنندگان تا تاريخ 29/11 و براي عاملان فروش تا تاريخ 30/11 اعلام شده است.

همزمان با دهه فجر آغاز مي شود؛ بهره برداري از 148 پروژه كشاورزي و توليدي در خراسان جنوبي

بيرجند خبرنگار قدس: رئيس سازمان كشاورزي خراسان جنوبي گفت: همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، 148 پروژه كشاورزي و توليدي در اين استان به بهره برداري مي رسد.مهندس علي اكبر تناكي افزود: براي اجراي اين پروژه ها كه شامل طرحهاي آب و خاك، زراعت و باغباني، حفظ نباتات، امور دام، شيلات و طرحهاي صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي است، 228 ميليارد و 393 ميليون ريال سرمايه گذاري شده است.وي خاطرنشان كرد: اين تعداد پروژه ها در شهرهاي بيرجند، سربيشه، فردوس، نهبندان، سرايان، درميان و بشرويه هر كدام به ترتيب 19، 25، 27، 28، 7، 21، 15 و 6 مورد به بهره برداري مي رسد.وي يادآور شد: با بهره برداري از اين پروژه ها براي 950 نفر اشتغال مستقيم و براي هزار و 958 نفر اشتغال غير مستقيم ايجاد مي شود.

فرماندار: 180 ميليارد ريال براي راه اندازي پروژه هاي فولاد و نيروگاه قاين هزينه شده است

فرماندار قاين در جمع مردم روستاي كبودان، دولت را خدمتگزار مردم و از بين رفتن فاصله بين مردم و مسؤولان را از افتخارات دولت دكتر احمدي نژاد بيان كرد.طاهري با اشاره به اينكه تاكنون براي راه اندازي طرحهاي ملي فولاد و نيروگاه گازي قاينات به ترتيب سه و 15 ميليارد تومان هزينه شده است، افزود: دولت به دنبال خدمت رساني به مردم و رفع نيازهاي اساسي آنان است.به گزارش خبرنگار ما، در اين ديدار مبلغ 6 ميليون و 700 هزار تومان براي كانال كشي مزارع روستاي كبودان اختصاص يافت.
اهالي روستاي كبودان هم در اين ديدار خواستار احداث درمانگاه، سالن ورزشي، انبار علوفه و دكل تلويزيون و تلفن همراه شدند.
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن