تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل :تجاوزگري اسرائيل بر روي صخره پايداري غزه خواهد شكست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خالد مشعل :تجاوزگري اسرائيل بر روي صخره پايداري غزه خواهد شكست
رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) امروز با تقدير از همبستگي ملتهاي اسلامي و امتهاي آزاده جهان با مردم بي دفاع غزه تاكيد كرد: تجاوزگري وحشيانه رژيم صهيونيستي بر روي صخره مقاومت و ايستادگي مردم غزه درهم خواهد شكست.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، خالد مشعل پس از سخنان شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر كه با تشكر از مقامهاي شركت كننده در نشست دوحه بر ضرورت توقف تجاوزگري رژيم صهيونيستي،عقب نشيني از غزه، بازشدن گذرگاهها و رفع محاصره تاكيد كرد به ايراد سخنان پرداخت.

مشعل گفت: غزه امروز صحنه ايستادگي مردم مقاومي است كه با وجود ادامه جنايات ماشين قتل و ويرانگري رژيم صهيونيستي و مصايب فراوان هرگز تسليم نمي شود.

وي خاطر نشان كرد :صحنه فاجعه باري در غزه وجود دارد، كشتار مردم بي دفاع همچنان ادامه دارد؛ تعداد شهدا و مجروحان درحال افزايش است؛ هزار و سيصد شهيد و و بيش از پنج هزار مجروح كه نيمي از آنها زنان و كودكان هستند قربانيان بمبهاي فسفري، خوشه اي و آغشته با اورانيوم هستند.

مشعل گفت : ما به ملت استوار و مقاوم غزه سلام مي فرستيم كه با وجود مصايب و رنجهاي بسيار، اما آه نمي گويد تا دشمن متجاوز گستاخ تر نشود.

وي تاكيد كرد : تجاوزگري دشمن به زودي به ياري خدا بر روي صخره استواري شما خواهد شكست؛ زيرا دشمن فهميده است كه نمي تواند اراده شما را به سبب وحدت و استواري و ايستادگي در برابر ماشين كشتار صهيونيستي بشكند.

مشعل با تاكيد بر اينكه، رنجها و آلام به زودي تسكين خواهد يافت، اما مهم ثابت قدم بودن بر مواضع و حقوق و تقويت اراده است.

رئيس دفتر سياسي جنبش حماس خاطر نشان كرد : چند گزينه در برابر امت اسلامي قرار دارد؛ ما نمي خواهيم كسي به خاطر ما وارد جنگ ارتشها شوند، اما رهبران امت مي توانند بر گزينه مقاومت مردمي فلسطين تكيه كنيد و بر ملت فلسطين و ملتهاي امت تكيه كنيد و ملتهاي اسلامي نشان دادند ملتهاي بزرگي هستند كه در برابر اين تجاوزگري تسليم نمي شوند.

وي خطاب به شركت كنندگان در نشست دوحه گفت : اي رهبران امت عزيز اسلام؛ چرا اين تجاوزگري به وجود آمد؛ به صداي مقاومت در سايه اين گمراه سازي و مخدوش سازي گوش كنيد؛ اين تجاوزگري بر ضد حماس نيست كه دشمن در بوق و كرنا مي كند؛ بلكه بر ضد مسئله فلسطين و ملت فلسطين و حتي بر ضد امت اسلام است.

مشعل با اشاره به مخالفت رژيم صهيونيستي با هرگونه طرحي كه مبتني بر حق بازگشت آوارگان و بيت المقدس به عنوان پايتخت دائمي كشور فلسطين باشد، تصريح كرد: مقاومت و ايستادگي در برابر تجاوزگري ايستاده است .

رئيس دفتر سياسي حماس گفت : اين تجاوزگري به سبب تمديد نشدن آتش بس نبود؛ به صراحت و صداقت مي گويم با آتش بس شش ماهه همراه شديم و به آنها گفتيم به آتش بس با وجود بي اعتمادي به دشمن پايبند هستيم، اما گفتيم به خاطر ملت ما و وحدت موضع فلسطيني فرصت ديگري مي دهيم، اما درخواست طبيعي داريم اينكه محاصره غزه را پايان دهيد، اما محاصره را پايان ندادند.

وي تصريح كرد : رژيم اسرائيل براي تحميل شروط جديد با هدف از بين بردن مقاومت تلاش مي كند؛ اسرائيل آتش بس را نقض كرد اما هيچ طرف بين المللي و عربي به ما تعهد نداد كه در برابر آتش بس، محاصره شكسته شود.

مشعل گفت : عاقلانه نيست كه غزه زير شمشير آتش يا شمشير محاصره زندگي كند. مردم غزه فقط به شير و غذا و نان نياز ندارند مي خواهند آزاد و بدون محاصره و اشغالگري زندگي كنند؛ همه ملت فلسطين مي خواهند در عزت بدون محاصره و اشغالگري زندگي كنند. محاصره اعلام جنگ است.

وي با انتقاد از طرحهاي سازشكارانه عربي اظهار داشت : هجده سال از زمان توافقنامه سازش مادريد تا كنون مي گذرد و اين مرحله، مرحله سازش ناميده شد، آيا دشمن به طرح صلح عربي پايبند بود؛ طرحهاي سازش جز شهرك سازي و يهودي سازي قدس چه ثمره اي داشت؟

مشعل تاكيد كرد : گزينه واقعي، مقاومت است كه شارون را از غزه و باراك را از لبنان بيرون راند؛ مقاومت قادر به پيروزي است چرا اين گزينه را پشست سر اندازيم ؛18 سال از مرحله سازش گذشت، اما دشمن هيچ احترامي به آن نگذاشت.

وي خاطرنشان كرد : مقاومت فلسطين، دفاعي مشروع از سرزمين و ملت است؛ مسئله آتش بس متقابل نيست، بلكه اين يك جنگ يكجانبه بر ضد مردم بيگناه ما است.

رئيس دفتر سياسي حماس اظهار داشت : همه گروههاي فلسطيني بر ضرورت توقف تجاوزگري، عقب نشيني از غزه، پايان محاصره و بازگشايي همه گذرگاهها به ويژه گذرگاه رفح اتفاق نظر دارند كه ما طرح واقعي درباره رفح به مصر داديم .

مشعل خطاب به رژيمهاي عربي طرفدار سازش با اشالگران قدس گفت : اگر وجود مقاومت به خاطر اشغالگري است، پس از مقاومت دفاع كنيد تا كرانه باختري و هر وجب از خاك فلسطين را آزاد كنيد.

وي خاطر نشان كرد: مقاومت در غزه شكست نمي خورد؛ بله آزار ديد، اما شكست نخواهد خورد.

مشعل افزود : اسرائيل امروز همه مناطق مسكوني و مساجد و مدارس را به سبب سكوت جهاني ويران مي كند و كودكان و زنان را مي كشد.

وي تاكيد كرد : هرگز شروط اسرائيل را براي آتش بس نخواهيم پذيرفت.ما خواهان وحدت ملي فلسطيني قادر به مقابله با تجاوزگري و دفاع از حقوق ملت فلسطين و نه پوششي براي سازش هستيم .

مشعل خاطر نشان كرد: پس از توقف تجاوزگري، آغاز گفتگوي ملي فلسطيني وجود دارد

وي در پايان گفت : اما مسئله پاياني، مطالبات ما از شما رهبران امت است :

1- اين نشست مطالبات فلسطيني در توقف تجاوزگري، عقب نشيني دشمن از غزه، پايان محاصره و بازشدن تمام گذرگاهها را مودر تاكيد قراردهد.

2- اسرائيل را مسئول فجايع غزه معرفي كند و خواستار محاكمه سران اسرائيل دردادگاههاي بين المللي شود.

3 - بر حق ملت ما در مقاومت و تقويت ايستادگي تاكيد كند.

4- توقف تمام اشكال عادي سازي روابط با اسرائيلي ها و فعال كردن احكام تحريم .

5- حمايت از بازسازي غزه.

6- نظارت عربي بر آشتي عربي.

مشعل تصريح كرد : اسرائيل كه امروز از پيروزي بر مقاومت عاجز است، چگونه ممكن است وقتي امت همگي متحد شوند، كاري انجام دهد.

وي افزود : ما خواهان اعلام جنگ بر ضد دولت آمريكا نيستيم، اما از ديگران مي خواهيم به گزينه ها و منافع ما احترام بگذارند.

مشعل در پايان از مقامهاي شركت كننده در نشست دوحه و ملتهاي اسلامي و جامعه انساني بين المللي به سبب همبستگي با مردم غزه تشكر كرد.

امير قطرپيش از سخنان خالد مشعل خطاب به شركت كنندگان در نشست گفت : حضور شما در نشست دوحه وجود تناقض ميان اين نشست و هر نشست ديگري را مورد تاكيد قرار مي دهد.

وي با ابراز تاسف از غيبت ابومازن اظهار داشت : دوست داشتيم ابومازن رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در اين نشست شركت مي كرد، اما او ترجيح داد دراين نشست شركت نكند.
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن