تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815715144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير ايران در هند : ايران در مصاف خبري موفق بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفير ايران در هند : ايران در مصاف خبري موفق بوده است
سياسي. دهلي نو. نبي زاده. سفير
دهلي نو - سفير جمهوري اسلامي ايران در هند، گفت: مواضع عدالت خواهانه و مديريت صحيح بحران ها، از عوامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي در مصاف خبري و تبليغاتي قدرت‌هاي استكباري بوده است.

سيدمهدي نبي زاده كه روز جمعه به مناسبت آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي، با خبرنگار ايرنا در دهلي نو گفت و گو مي‌كرد، يادآور شد: دشمنان زماني كه تمامي طرح‌ها و نقشه‌هاي آنان براي سرنگوني نظام نوپاي جمهوري اسلامي با شكست مواجه شد، جبهه ديگري در عرصه نشر اكاذيب و تبليغات مسموم باز كردند تا پيام انقلاب اسلامي ايران به گوش مردم جهان نرسد.

وي گفت: در حالي كه امام خميني (ره) يك انقلاب كاملا فرهنگي را هدايت مي كردند. آنان كه منافع خود را از دست رفته مي‌ديدند، سعي داشتند تا انقلاب اسلامي را انقلابي خشن، متخاصم و مهاجم نشان دهند و به همين دليل به منظور تخريب چهره انقلاب در نزد افكار عمومي جهانيان و سازمان‌هاي بين‌المللي ، اقدام به دروغ پردازي و سناريوسازي در خصوص انقلاب و رهبران آن كردند كه خوشبختانه با گذشت سي سال از انقلاب اسلامي، اكنون شكست آنان در اين جبهه نيز آشكار شده است.

مهندس نبي زاده در ادامه، تشريح دست آوردهاي انقلاب اسلامي ، بيداري ملت ها و دولت‌ها و تقويت باورها را در مقابله با قدرت‌هاي ظالم از جمله پيام هاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: انقلاب اسلامي نشان داد چنانچه حكومتي از حمايت مردمي برخوردار باشد، هيچ قدرتي قادر به بر اندازي آن نخواهد بود.

وي اضافه كرد كه ملت‌هاي بسياري امروزه با الگو گرفتن از مردم انقلابي ايران متوجه شده‌اند كه مي‌توانند به توانمندي‌هاي خودشان تكيه كنند.

سفير ايران در هند ، داشتن رهبري واحد و تبعيت مردم از ايشان ، حضور مردم در تمامي صحنه‌ها ، حفظ و تاكيد بر ارزش‌ها و حفظ وحدت مردم و اتحاد ملي ، مقابله با بحران‌هاي مختلف ، داشتن برنامه‌هاي منظم پنج ساله و برنامه چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله ، گسترش و توسعه فعاليت‌هاي آموزشي در سطح عالي و علمي را از جمله عوامل موفقيت و تداوم توسعه در ابعاد مختلف جمهوري اسلامي دانست.

وي همچنين استحكام داخلي ، گسترش روابط خارجي ، توسعه علوم جديد ، مقابله با تهاجم فرهنگي ، توسعه شيوه‌هاي كسب انرژي همچون انرژي خورشيدي ، باد و انرژي هسته‌اي را از ديگر عوامل موفقيت نظام جمهوري اسلامي ايران قلمداد كرد..

سفير ايران در هند، در پايان سخنان خود تصريح كرد كه امروزه حكومت اسلامي ايران براي ملت‌ها و بسياري از دولت ها، حكومتي صلح طلب آزادانديش و خيرخواه ملت‌ها شناخته مي‌شود.

مهندس نبي زاده در اين گفت و گو همچنين ضمن اشاره به برگزاري برنامه هاي سي امين سالگرد انقلاب اسلامي در كشور هند، ياد آور شد كه برگزاري جشن انقلاب با حضور مقام ها، شخصيت‌هاي هندي و سفيران كشورهاي مختلف ، برپايي نمايشگاهي از دست آوردهاي ‪ ۳۰‬سال انقلاب اسلامي ، ميزگرد روابط ايران و هند ، برگزاري سومين دوره اعطاي جايزه سعدي و برگزاري نشستي با حضور علماي فرقه‌هاي مختلف هند و شخصيت‌هاي ديني ايراني ، تنوير افكار عمومي مردم هند از طريق مصاحبه و اطلاع رساني در زمينه دستاوردهاي انقلاب ، از جمله برنامه‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به شمار مي‌رود.
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن