تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: برخي كشورها در همراهي جهان با مردم غزه فتنه مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لاريجاني: برخي كشورها در همراهي جهان با مردم غزه فتنه مي‌كنند
سياسي. خارجي. ايران و غزه
رييس مجلس شوراي اسلامي كه براي شركت در اجلاس اضطراري اتحاديه بين المجالس كشورهاي اسلامي به تركيه سفر كرده بود، در بازگشت به تهران گفت: در صورتي كه برخي كشورها در مساله غزه فتننه نكنند ساير كشورها نيز با اين مردم همراه مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، علي لاريجاني كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت با اشاره به بيانيه پاياني اجلاس ياد شده تاكيد كرد: ارزيابي ما اين است به زمان حل مساله غزه نزديك مي‌شويم.

لاريجاني با بيان اين كه در اين اجلاس ‪ ۳۲‬هيات پارلماني شركت داشت، تاكيد كرد: ‪ ۱۶‬هيات آنان در حد رياست مجلس حضور داشتند.

وي اين اجلاس را يك مجمع عمومي فوق‌العاده خواند و افزود: در اين اجلاس معتدلين و نيز كشورهايي كه ما آنها را معمولا از جمله كشورهايي مي‌دانيم كه مقداري دچار رخوت شده‌اند احساس مي‌كردند در شرايط فعلي بايد با مبناي دقيق تري صحبت كنند.

رييس مجلس ادامه داد: بحث‌هاي جدي درباره آتش بس، شرايط برون رفت از وضع موجود، چگونگي حفظ حقوق فلسطينيان و رسيدن به آتش بس مطرح شد.

وي درباره بيانيه پاياني اجلاس نيز اظهار داشت: بيانيه صادر شده در مورد ضرورت و فوريت آتش بس، خروج نيروهاي اسراييلي از غزه، بازشدن گذرگاه‌ها و رفع محاصره است.

به گفته رييس مجلس در اين بيانيه برخي اقدامات رژيم صهيونيستي از جمله بمباران مناطق مسكوني، مساجد و مدارس و استفاده از سلاح‌هاي كشتار جمعي محكوم شده است.

وي افزود يكي از بندهاي اين بيانيه تصريح مي‌كند كه اگر پارلمان‌هاي كشورهاي اسلامي داراي گروه دوستي با رژيم صهيونيستي هستند آن را لغو كنند.

لاريجاني همچنين به مذاكرات خود با رييس جمهوري و نخست وزير تركيه و روساي مجالس كشورهاي اسلامي اشاره كرد و زمينه اين مذاكرات را مسايل منطقه‌اي و چگونگي برون رفت از مشكلات پيش آمده در غزه خواند.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن