تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار گنبدكاووس: دستگاه‌هاي اجرايي خدمات 30 ساله نظام را به مردم ارائه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار گنبدكاووس: دستگاه‌هاي اجرايي خدمات 30 ساله نظام را به مردم ارائه كنند
خبرگزاري فارس: فرماندار گنبدكاووس گفت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد خدمات 30 ساله نظام را در دهه فجر و با آمار گويا به مردم و رسانه‌ها ارائه كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز در جلسه شوراي اداري بخش داشلي‌برون اين شهرستان با بيان افتتاح و آغاز عمليات 23 پروژه عمراني اقتصادي توليدي در بخش داشلي‌برون با اعتبار 120 ميليارد ريال در ايام دهه فجر اظهار داشت: ذخيره نزولات آسماني، آب‌بندان‌ها و پروژه‌هاي آبي و خاكي جزو با اهميت‌ترين پروژه‌هاي بخش داشلي‌برون است كه مهم‌ترين آن پروژه سد دانشمند با اعتبار 80 ميليارد ريال از محل اعتبارات بانك توسعه اسلامي است.
وي وجود اراضي وسيع براي توسعه دامپروري و آبزي‌پروري، رود اترك، گذرگاه پل براي ورود به كشورهاي آسياي را از مزيت‌هاي بخش داشلي‌برون دانست كه داراي ظرفيت‌هاي بسيار براي توسعه و آباداني است.
سوسرايي بر احيا ظرفيت‌هاي خالي، برنامه‌ريزي و جذب سرمايه‌گذار و افراد توانمند و راهكار عملي توسط دستگاه‌هاي اجرايي تأكيد كرد و افزود: پيشگيري از مهاجرت و تقويت حضور مرزنشينان به عنوان بهترين مرزبانان ميهن اسلامي در بخش داشلي‌برون از اولويت‌ها است.
فرماندار گنبدكاووس در بخش ديگري از سخنان خود با بزرگداشت سيدالشهدا (ع) ماه محرم را ماه پاسداري از حريم انسان عنوان كرد و گفت: اين روزها را در حالي سپري مي‌كنيم كه مردم مقاوم و مظلوم غزه در محاصره شقي‌ترين انسان‌هاي عصر حاضر، قتل عام مي‌شوند.
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي با هدف به دست آوردن حيثيت بر باد رفته خود در جنگ 33 روزه با لبنان در سدد نابودي حماس و مردم بي‌دفاع غزه بر آمده است اما روحيه مقاومت فلسطينيان و حماس سبب پيروزي آنها مي‌شود.
وي همچنين مردم را محور برنامه‌هاي دهه فجر دانست و با اشاره به اينكه در آستانه سي‌امين سالگرد انقلاب هستيم و با وجود همه حوادث، توطئه‌ها و دسيسه‌ها در بعد سخت‌افزاري در 8 سال دفاع مقدس، استحاله فرهنگي و فاصله‌اندازي بين نسل‌ها، با اتكال مردم به خداوند و حضور در صحنه، وارد دهه چهارم انقلاب مي‌شويم بر مشاركت جدي مردم به ويژه جوانان در برنامه‌هاي دهه فجر در سطح بخش و شهرستان تأكيدكرد و افزود: براي آشنايي جوانان با انقلاب و دستاوردهاي آن برنامه‌هاي دهه فجر با كيفيت و جذاب‌تر ارائه شود.
سوسرايي با بيان اينكه بعد از انقلاب شاهد رشد و تحول خوبي در بخش داشلي‌برون بوده‌ايم، گفت: با توجه به وجود 10 درصد جمعيت شهرستان در بخش داشلي‌برون در راستاي توجه به مناطق محروم 20 درصد اعتبارات شهرستاني براي منطقه داشلي‌برون در نظر گرفته شده است.
وي از تجهيز كارگاه براي احداث پست 63 كيلوولت در حاشيه اترك به عنوان ره‌آورد سفر دوم رياست جمهوري در دهه فجر خبر داد و تأسيس چهار مدرسه شبانه‌روزي را از بركات انقلاب در بخش داشلي‌برون دانست.
سوسرايي همچنين گفت: در اجراي طرح اتصال فيبر نوري گنبدكاووس ـ مراوه‌تپه اين طرح تا اينچه‌برون تكميل شده و با اعتبار بيش از 10 ميليارد ريال در حال انجام است.
وي با بيان اجراي مرحله نخست و دوم گازرساني به بخش داشلي‌برون گفت: فاز سوم اين طرح شامل گازرساني به شهر اينچه‌برون به عنوان آخرين شهر برخوردار از نعمت گاز استان در اوايل سال آينده اجرا مي‌شود.
وي همچنين بر نظارت جدي‌تر بر پروژه‌ها در بخش داشلي‌برون تأكيد كرد.
انتهاي پيام/ل10
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن