تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينتر، يووه و شايد هم ميلان؟!


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: اينتر، يووه و شايد هم ميلان؟!
موتور سرى A دوباره روشن شده است و بازى ها دوباره به جريان افتاده اند. با اين حال به نظر مى رسد صدرنشين كالچو هنوز در تعطيلات كريسمس بسر مى برد. اين تيم در رويارويى اخيرش مقابل كاليارى در خانه به تساوى يك بر يك رسيدند در حالى كه مى توانستند به راحتى، پيروز ميدان باشند.در اين ميان تيم دوم جدول يعنى يوونتوس با وجود ضعف هايى كه در عملكرد خود داراست مقابل سيه نا به پيروزى يك بر صفر دست يافت كه آن را مديون يكى ديگر از ضربات آزاد جادويى الساندرو دل پيه رو بود. پسر طلايى تورين اختلاف امتياز سياه و سفيدپوشان را با حريف صدرنشين به ۴ امتياز رساند.ازطرف ديگر ميلان شانس اين را كه با شكست رم اختلاف امتياز خود را با اينتر به ۷ امتياز كاهش دهد ، بعد از تساوى ۲ بر ۲ از دست داد. اين در حالى بود كه قرمز ومشكى پوشان از همان ابتداى كار سلاح مخفى خود يعنى ديويد بكهام را از ابتداى بازى در تركيب اصلى گذاشته بود. جدول امتيازى ۳ تيم اول سرى A بعد از انجام يك بازى بدين گونه است: هر پيروزى ياشكستى مى تواند سرنوشت قهرمانى يكى از اين ۳ مدعى اصلى را از اين رو به آن رو كند. در اينجا به بررسى احتمالات قهرمانى يا عدم قهرمانى هر يك از اين ۳ تيم مى پردازيم:
اينتر مى توانند قهرمان شوند، زيرا:
اينتر ۴ امتياز از يوونتوس و ۹ امتياز از ميلان جلو است. بنابراين فعلاً صدرنشين است و مى تواند از همين اختلاف امتياز براى پيشروى استفاده كند. آبى و مشكى پوشان ۳ بار متوالى قهرمان اسكودتو شده است، به همين دليل مى داند چه بايد بكند تا يك بار ديگر هم اين عنوان را به دست بياورد. آنها از لحاظ تجربه به مراتب بهتر از بقيه هستند. اينتر قدرتمند ترين و بزرگترين تركيب تيمى را در سرى A دارد. حتى ذخيره هاى اين تيم هم ملى پوش هستند. خوزه مورينيو، يك برنده هميشگى است. اگر يك فردى به مانند رانيه رى يا مورينيو بخواهد براى پيروزى تيمشان سرمايه گذارى كند، در ۹۹ بار از ۱۰۰ دفعه به آقاى خاص روى مى آورد. اگر زلاتان ابراهيموويچ در آمادگى بدنى خود باقى بماند، اينتر هميشه شانس پيروزى را خواهد داشت. اينتر همين حالا هم مقابل ميلان ، رم، فيورنتينا، سامپدوريا و لاتزيو پيروز شده است. آنها در اكثر بازى هاى سختى كه در خانه برگزار مى شود خوب ظاهر شده اند.
نمى توانند قهرمانى شوند، زيرا:
تنها مانچينى و كارسما از تيم رفته اند و بقيه تركيب تيم دست نخورده باقى مانده است. بنابراين بعيد نيست روحيه قهرمانى در رختكن از بين رفته باشد.
عدم وجود يك زوج خوب براى حضور در كنار ابراهيموويچ در خط حمله مى تواند زنگ خطرى باشد. آدريانو، بالوتلى، كرسپو، كروز و اوبينا همگى تنها ۴ گل روى هم به ثمر رسانده اند. نبايد تمام انتظارات را از ابراهيموويچ داشت. فصل گذشته زمانى كه ستاره سوئدى مصدوم شد، تمام اميدهاى اينتر براى قهرمانى در ليگ قهرمانان بر باد رفت. همه مى دانند كه عدم قهرمانى ۴۴ ساله اين تيم چقدر براى آنها و هوادارانشان دردناك است.
يوونتوس مى توانند قهرمان شوند، زيرا:
هنوز حس ناداورى و نابرابرى در جريان قضاوت هاى كالچوپولى وجود دارد و به همين خاطر انگيزه پسران بانوى پير براى دستيابى به اسكودتو بيش از هميشه است. نگرش و سيستم فكرى تيم يوونتوس بر «هميشه پيروز» بودن و تلاش هميشگى براى اول بودن استوار است. يوونتوس نيم فصل گذشته را بدون نيمى از بازيكنان تركيب اصلى تيمش بازى كرده است. فكرش را بكنيد وقتى مصدوم ها به زمين بازگردند. تيم چقدر قدرتمند خواهد شد! اواخر هر فصل بازيكنان دچار خستگى مى شوند. با اين حال بازيكنانى چون بوفون، كامورانزى، ترزگه، جووينكو و كسى چه مى داند حتى پولسن هم به خاطر اينكه تاكنون كمتر بازى كرده اند تا آخر فصل تازه نفس و آماده باقى مى مانند. آمائورى و دل پيه رو در كنار هم تاكنون ۲۵ گل به ثمر رسانده اند. اگر يكى از اينها هم نباشد ترزگه، ياكينتا و يا جووينكو مى توانند همين نقش را با همين تأثير در تيم بازى كنند.
نمى توانند قهرمان شوند، زيرا:
بازيكنان يووه اكثراً تكنيكى هستند و چندان مانند بازيكنان اينتر قدرت بدنى ندارند، خط دفاع و خط ميانى آنها هم به قدرتمندى حريف صدر جدولى نيست.
يوونتوس در رقابت هاى اروپايى خيلى خوب ظاهر شده است. آيا مى تواند همزمان هم اسكودتو را به دست آورد و هم در ليگ قهرمانان مدعى باقى بماند؟ راه راه پوشان طى هفته هاى اخير خيلى خوب عمل كرده است اما هافبك هاى اين تيم خلاقيت هاى زيادى ندارند. بعيد نيست همين ضعف آنها را جايى گرفتار كند.در حقيقت كريستيانو مولينارو، بازيكن سابق سيه نا طى بازى هاى اخير به طرز باور نكردنى براى يووه خوب بازى كرده است اما هنوز نمى توان به او اعتماد صددرصد كرد. همين چند وقت پيش اشتباه عجيب او به قيمت ۳ امتياز باارزش براى تيمش تمام شد!
ميلان مى توانند قهرمان شوند، زيرا:
اين تيم دغدغه ليگ قهرمانان را ندارد. ميلان مى تواند تمام تمركز خود را روى اسكودتو بگذارد، چرا كه حريفانش در جام يوفا چندان قدر نيستند. الكساندر پاتو در اين چند ماه بسيار آماده ظاهر شده است. خيلى ها معتقدند همين روزهاست كه هيچ مدافعى جلودارش نباشد. اگر ميلان بتواند بازيكنان كليدى تيمش را آماده نگه دارد هرگز ضرر نمى كند. ماركو بوريلو به زودى از بند مصدوميت رها مى شود و مى تواند با ديويد بكهام زوج قدرتمندى را تشكيل دهد. پائولو مالدينى پايان فصل از دنياى فوتبال خداحافظى مى كند و همه اميدوارند روز خداحافظى، وى بتواند جام اسكودتو را بلند كند. نمى توانند قهرمان شوند، زيرا: ۹ امتياز با صدر جدول اختلاف دارند. گرچه هنوز ۲۰ بازى به پايان فصل باقى مانده اما اختلاف قابل توجهى است. ميلان اين روزها نتايج خوبى نمى گيرد. با مصدوميت گتوسو تيم به هيچ وجه نمى تواند مهره اى با همان تأثيرگذارى را جايگزين وى كند و همين تيم را ضعيف كرده است. كمبود مدافعان ميانى خوب در تيم آنها را آسيب پذير كرده است. با وجود آنكه تيم آلكساندرو نستا را دارد بازهم مدافع مورد نياز است. ۴ بازى نهايى ميلان طى اين فصل مقابل يوونتوس، اودينزه، رم و فيورنتينا است معلوم نيست بتواند از همه اين رويارويى ها برنده بيرون بيايد.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن