تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814942675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آتش كشيدن عكس اوباما در تجمع دانشجويان تهراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: آتش كشيدن عكس اوباما در تجمع دانشجويان تهراني


سياست > احزاب و تشكل ها - دانشجويان در جريان تجمع امروز(سه شنبه)شان مقابل سفارت سوييس و دفتر حافظ منافع آمريكا و همچنين دفتر حافظ منافع مصر براي اولين بار عكس اوباما را آتش زدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاين تعدادي از دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي بزرگ تهران امروز (سه شنبه)در ابتدا در مقابل دفتر حافظ منافع آمريكا در سفارت سوييس تجمع كردند و ضمن سر دادن شعارهايي به سمت اين سفارتخانه تخم مرغ گنديده پرتاب كردند. سپس به عكس هاي باراك اوباما و حسني مبارك كفش پرتاب كرده و سپس اين عكس ها ر ا آتش زدند.
دانشجويان به اوباما معترض بودند چرا كه وي همزمان با جنايات اسراييل در غزه در سخناني اعلام كرده است كه به دنبال يافتن سگي براي دخترش است.

دانشجويان بعد از اعلام قطعنامه خود در مقابل سفارت سوييس در الهيه پياده به دفتر حافظ منافع مصر رفتند آنها در مسير خود در مقابل سفارت واتيكان نيز به پاپ انتقاد كرده و شعارهايي عليه مسيحيان صهيونيست و كليساي صهيونيست سر دادند. آنها بعد از نماز مغرب و عشا در مقابل دفتر حافظ منافع مصر نيز عليه مبارك شعار داده و شيوخ عرب را نسبت به خالد اسلامبولي هاي جديد هشدار دادند.
دانشجويان آنجا هم عكس اوباما و ملك عبدالله و مبارك را به آتش كشيدند و در پايان نيز قطع نامه اي عليه اسراييل قرائت كردند.

Print چاپ مطلب
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 604]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن