تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به كار شوراي قرآن استانها از دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آغاز به كار شوراي قرآن استانها از دهه فجر
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/10/25
رئيس سازمان دارالقرآن از آغاز فعاليت شوراي قرآن استانها از دهه فجر امسال خبر داد.
محمد خواجوي در نشستي خبري گفت: اين شوراها در چارچوب طرح جامع قرآني كشور و بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه تشكيل شده است.
وي با تبيين برنامه هاي دارالقرآن نيروي مقاومت بسيج در دهه فجر افزود: برگزاري كلاس هاي روخواني و روانخواني ، نهضت فراگير ترجمه و مفاهيم قرآن و برپايي مسابقات قرآني بسيج در پايگاه هاي بسيج كشور تدارك ديده شده است.
خواجوي همچنين فعاليت مركز قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويي را به مناسبت جشن هاي سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي اعلام كرد.
وي گفت: براساس طرح ويژه اي ، وصاياي قرآني شهداي دانشجو در قالب كتاب « گل واژه هاي آسماني» در 5 هزار نسخه چاپ و توزيع مي شود.
خواجوي افزود: برگزاري همايش دبيران ،كارشناسان و مسئولان قرآن و عترت دانشگاهها از 20 تا 21 بهمن از ديگر برنامه هاست.
وي گفت: ميزگرد بررسي دستاوردهاي قرآني 30 ساله در دانشگاه ها و مراسم تجديد بيعت با امام (ره) و آرمان هاي انقلاب اسلامي در مراكز دانشگاهها نيز تدارك ديده شده است.
خواجوي با اشاره به برنامه هاي دارالقرآن عقيدتي ، سياسي نيروي انتظامي افزود: دوره تربيت 300 مربي ممتاز قرآن كريم در قالب اردوي يك هفته اي ، دهه فجر در شهر مقدس قم برگزار مي شود.
وي برپايي چهارمين دوره ارزيابي حافظان قرآن كريم را از ديگر برنامه ها دانست و گفت: در اين برنامه 100 نفر از حافظان برتر كاركنان و خانواده هاي آنان در نيروي انتظامي معرفي و تكريم مي شوند.
خواجوي افزود: برگزاري مرحله نيمه نهايي قرآن كريم با رقابت كاركنان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي و تجهيز و بهره برداري از 10 مركز دارالقرآن در كشور از ديگر برنامه هاست.
وي با اشاره به برنامه هاي مركز فعاليت هاي قرآني دانشجويان گفت: يكي از اين برنامه ها برگزاري مسابقه در مائده فجر است كه پس از جمع آوري پاسخنامه ها ، مراسم قرعه كشي 25 بهمن برپا و اهداي جوايز اواخر بهمن انجام مي شود.
خواجوي افزود: دومين دوره نمايش آثار برگزيده در چارچوب طرح فضاسازي سوره هاي قرآن كريم در نمايشگاه ويژه اي برگزار مي شود.
وي گفت: اين آثار كه بر محور سوره مباركه فجر تهيه شده است در نمايشگاهها از ابتداي دهه فجر به نمايش گذاشته مي شود.
خواجوي با اشاره به برنامه هاي شبكه قرآن و معارف سيما افزود: برنامه شب هاي گفتگو با حضور صاحبنظران قرآني با موضوع قرآن و انقلاب اسلامي در دهه فجر پخش مي شود.
وي گفت: همچنين در برنامه ديگري در شبكه قرآن و معارف سيما با 10 نفر از استادان و چهره هاي برتر قرآن كشور درباره زندگي و فعاليت هاي قرآني گفتگو مي شود.
خواجوي ، توسعه و تجهيز دارالقرآن هاي وزارت آموزش و پرورش را از برنامه هاي معاونت پرورشي اين وزارتخانه در دهه فجر امسال اعلام كرد.
وي گفت:بر اساس اين برنامه تا پايان دهه فجر 800 مركز دارالقرآن آموزش و پرورش با اختصاص 15 ميليون ريال تجهيز مي شوند.
تصوير دارد .
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن