تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«آواز گنجشك ها» از رقابت در اسكار بازماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «آواز گنجشك ها» از رقابت در اسكار بازماند
فيلم سينمايي "آواز گنجشك ها" ساخته "مجيد مجيدي" كه يكي ار بخت هاي سينماي ايران در اسكار هشتاد و يكم به شمار مي رفت، از راه يابي به فهرست نامزدهاي اوليه بهترين فيلم خارجي بازماند.


به گزارش سرويس هنري برنا به نقل از "ورايتي"، آكادمي علوم و هنرهاي سينمايي آمريكا روز گذشته فهرست 9 نامزد اوليه دريافت جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي را منتشر كرد كه نامي از سينماي ايران در اين فهرست ديده نمي شود.

در بررسي 65 اثر ارسالي به اين آكادمي، آثار از نيمه اكتبر تا 10 ژانويه براي اعضا به نمايش درآمد و از ميان فيلم‌هاي حاضر ،فيلم هاي «تلافي» ساخته "گوتز اسپيلمن" از اتريش، «ضرورت‌هاي زندگي» ساخته "بنو پيلون" از كانادا، «كلاس» به كارگرداني "لورن كانته" از فرانسه، «مجتمع بادر مينهوف» به كارگرداني "اولي ادل" از آلمان، «والس با بشير» اثر "اري فولمن" از اسرائيل،«رفتن‌ها» ساخته "يوجيرو تاكيتا" از ژاپن، «اين قلب را بيرون بكش» به كارگرداني "روبرتو اسنايدر" از مكزيك، «لحظه‌هاي جاوداني» ساخته "يان تروئل" از سوئد و «سه ميمون» اثر "نوري بيلگه جيلان" از تركيه به عنوان 9 نامزد اوليه بهترين فيلم خارجي معرفي شدند.

از اين فهرست پنج فيلم به عنوان نامزد هاي نهايي بهترين فيلم خارجي اسكار 2009 انتخاب خواهند شد.

بر اساس اين گزارش، فيلم سينمايي "گومورا" ساخته "متيو گارونه" كه امسال جوايز زيادي را از آن خود كرد، نتوانست به اين فهرست راه يابد كه به نوشته واريتي اين موضوع يكي از غافلگيري هاي مهم اين دوره از جوايز اسكار به شما ر مي رود.

همچنين فيلم سينمايي "آواز گنجشك ها" ساخته "مجيد مجيدي" نماينده سينماي ايران در بخش فيلم هاي خارجي اسكار هشتاد و يكم به همراه فيلم هاي" توني مانرو" ساخته پابلو لارين ، "كاپيتان ابورعد" ساخته امير متلقا،" تولپان" به كارگرداني سرگي دوورتسوي از قزاقستان و "اوهورتن" ساخته "بنت هامر" از رقابت در اين دوره بازماند.

گفتني است، نامزدهاي اين رشته روز 22 ژانويه در يك نشست ويژه كه از سوي رييس آكادمي علوم و هنرهاي سينمايي برگزار مي شود، معرفي خواهند شد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//193 - 193 - 39//www.BornaNews.ir
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن