تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير گمرك هنديجان:مانعي براي واردات كالاهاي ته‌لنجي در هنديجان وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير گمرك هنديجان:مانعي براي واردات كالاهاي ته‌لنجي در هنديجان وجود ندارد
خبرگزاري فارس: مدير گمرك هنديجان گفت: با توجه به ابلاغ مصوبه دولت در حال حاضر مانعي براي واردات كالاهاي ته‌لنجي در هنديجان وجود ندارد.


عليرضا توكل امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در هنديجان افزود: هم اكنون هرگونه ورود كالاهاي مجاز ته لنجي از گمرك هنديجان بدون هيچ گونه مانعي آزاد است، اما با وجود ابلاغ مصوبه و اعلام آن به لنج‌داران و ملوانان، به دليل اختصاص نيافتن تخفيفي براي واردات كالا همچون بنادر خرمشهر، آبادان و امام خميني(ره) در حال حاضر انگيزه‌اي براي فعاليت تجاري در بندر هنديجان وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: در 9 ماهه گذشته بيش از 415 هزار و 983 كيلوگرم كالا به ارزش 875 هزار و 611 دلار از اين گمرك به كشورهاي مختلف حوزه خليج فارس صادر شده است كه از لحاظ وزني دو درصد و از لحاظ ارزش دلاري افزون بر 502 درصد افزايش را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان مي‌دهد.
مدير گمرك هنديجان گفت: در اين مدت همچنين بيش از يك ميليون و 479 هزار و 841 كيلو انواع كالا به ارزش 13 ميليارد و 204 ميليون و 600 هزار دلار به اين گمرك وارد شده كه از لحاظ وزني 37 درصد و از نظر ارزش دلاري 50 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كاهش داشته است.
توكل عمده‌ترين كالاهاي وارداتي به بندر هنديجان را پيچ و مهره، لوازم يدكي خودرو، تزئينات خودرو، برنج و آب تصفيه‌كن عنوان كرد و افزود: در حال حاضر دام زنده و رب گوجه فرنگي عمده‌ترين كالاهاي صادراتي اين بندر را تشكيل مي‌دهند.
وي ابراز اميدواري كرد با پيگيري مسئولان ذيربط با اختصاص يافتن تخفيف ويژه براي سود بازرگاني، بندر هنديجان رونق تجاري بيشتري به خود بگيرد.
انتهاي پيام/م30
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن