تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گردشگران نوروزي روستاهاي هدف گردشگري آمارگيري مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گردشگران نوروزي روستاهاي هدف گردشگري آمارگيري مي‌شوند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: گردشگري

مسؤول كميته‌ي گردشگري روستايي و عشايري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: مسافران نوروزي ورودي به روستاهاي هدف گردشگري آمارگيري مي‌شوند.

علي‌محمد نمازي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به برنامه‌ريزي كميته‌ي گردشگري روستايي و عشايري براي جذب مسافران نوروز 1388 به روستاهاي هدف گردشگري، اظهار داشت: در جلسه‌هاي متعدد با دهياران روستاهاي هدف گردشگري، موضوع جذب مسافران نوروزي را طرح و بررسي مي‌كنيم.

وي درباره‌ي آمارگيري از مسافران نوروزي كه قرار بود از سال گذشته اجرايي شود، بيان كرد: امسال به‌طور جدي در موضوع آمارگيري وارد عمل مي‌شويم و از دهياران مي‌خواهيم تا دست كم آماري تقريبي را از مسافران ورودي به روستاهاي هدف به كميته‌ي گردشگري روستايي و عشايري ارايه دهند.

نمازي هم‌چنين از بررسي و تصويب دستورالعمل طرح كارآفريني تعاوني‌هاي روستايي در روستاهاي هدف گردشگري خبر داد و گفت: امروز در جلسه‌ي كميته‌ي راهبردي گردشگري روستايي و عشايري، جزييات و دستورالعمل اجرايي اين طرح را كه از سوي سازمان مركزي تعاوني روستايي تهيه شده است، طرح و بررسي مي‌كنيم.

به گفته‌ي او، پس از تصويب اعضاي كميته‌ي راهبردي، دستورالعمل اجرايي كارآفريني تعاوني‌هاي روستايي به همه‌ي تعاوني‌هاي روستايي در روستاهاي هدف براي جذب سرمايه‌هاي مردمي و خدمات‌دهي به گردشگران ابلاغ مي‌شود.

نمازي درباره‌ي حمايت‌هاي مالي از اجراي طرح كارآفريني تعاوني‌هاي روستايي، اظهار كرد: از اين طرح حمايت‌هاي معنوي در حوزه‌ي آموزش، سامان‌دهي و هماهنگي‌هاي بخشي مي‌شود كه سازمان تعاوني روستايي متولي آن است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن