تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815045861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ حمايت ملت هاي دنيا از مردم قهرمان و مقاوم غزه در فلسطين و محكوم ساختن جنايت هاي رژيم اشغالگر و كودك كش صهيونيسم انسان را به ياد اين جمله امام حسين(ع) مي اندازد كه فرمودند: اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. به خواست خداوند در پي دست به دست هم دادن آزادگان جهان ريشه استكبار و ظلم در جهان خشك خواهد شد و آن روز، روز نابودي اسرائيل خواهد بود.

محمودي

¤ اكنون كه كشتار زنان و كودكان غزه و محاصره چندين ماهه اين ملت شجاع روح و روان هر انسان آزاده اي را متاثر مي كند مهمترين دغدغه «اوباما» رئيس جمهور آمريكا تهيه سگ براي دخترش شده است و يا اميران عربستان و كويت بخاطر خيانت هاي خود به مردم فلسطين جايزه دريافت مي كنند. آرزوي مرگ براي چنين انسان هاي پستي نوعي خدمت به بشريت است.

گل محمد نورايي

¤ سقوط جامعه انساني تا چه حد كه رژيم جنايتكار اسرائيل مردم غزه را مثل برگ خزان روي زمين مي ريزد آنوقت رئيس جمهور جديد آمريكا علناً مي گويد مهمترين دغدغه اش تهيه سگ براي دخترش مي باشد. واقعاً بايد به حال مردم آمريكا تاسف خورد كه چنين كسي رئيس جمهور آنان شده است.

عليمرداني

¤ توصيه بنده به نيروي مقاومت حماس در غزه اين است كه اجازه ندهند حتي يك سرباز اسرائيلي زنده از غزه برگردد. همه آنها را بعد از محاصره كشته و يا به اسارت بگيرند تا مفتضح شدن اين رژيم اشغالگر بر همگان معلوم شود.

سرهنگ محمدطاهر قرباني

¤ مي خواستم از كيهان بخاطر چاپ تيترهاي حساب شده در صفحه اول در خصوص دفاع مظلومانه مردم غزه تشكر كنم.

مهرباني و چند تلفن مشابه

¤ خبرگزاري الجزيره وابسته به قطر راهپيمايي هاي اقشار مختلف مردم ايران در حمايت از ملت مظلوم غزه را در برنامه هاي خود پخش نمي كند. وابستگي اين خبرگزاري به قدرت هاي بيگانه هيچ شرافتي براي آن باقي نگذاشته است. از مسئولين كشورمان براي اين خبرگزاري تقاضاي محدوديت فعاليت داريم.

تقي زاده

¤ خاطرات چاپ شده از بهايي مسلمان شده در ستون نيمه پنهان روزنامه كيهان بسيار آموزنده بود. تقاضا داريم چاپ اينگونه خاطرات از جمله خاطره منافقين تواب بصورت سلسله وار در همين ستون جهت اطلاع خوانندگان ادامه پيدا كند.

شفقت از بوشهر

¤ مديرعامل شركت ايران خودرو در تلويزيون قيمت اتومبيل سمند را 14 ميليون تومان اعلام كرد اما وقتي براي ثبت نام مراجعه كردم 15 ميليون تومان بود. معلوم نيست گفته چه كسي معيار مي باشد؟

جورابچي

¤ در بعضي از مدارس مقطع ابتدايي تعدادي بسته هاي نان صنعتي توزيع شده كه بعضاً كپك زده بودند. بنويسيد اين كار نوعي بي احترامي و توهين به دانش آموزان و خانواده آنان است.

رشاد

¤ در سوم آذر ماه امسال براي يك دستگاه اتومبيل سمند با قيد فروش فوري ثبت نام كرده ام. با گذشت 60 روز هنوز اين خودرو به بنده تحويل داده نشده است.

محمدي از قم

¤ در سال 86 براي دريافت يك دستگاه تندر 90 ثبت نام كردم كه قرار بود 31 شهريور امسال ارائه شود. اما پس از مدتي هزينه اين خودرو را افزايش دادند. اين در حالي است كه وزارت صنايع با اين افزايش مخالفت كرد. به همين دليل علي رغم پرداخت هزينه اوليه خريد خودرو، آن را تحويل نمي دهند. از مسئولان وزارت صنايع تقاضاي رسيدگي مي شود.

عبدالله فروزش از گنبد كاووس

¤ كاهش تدريجي اتوبوس هاي بليتي و افزايش اتوبوس هاي ريالي اقدامي انتقادآميز است كه مديريت شهري بايد نسبت به اين مسئله توجه بيشتري نمايد.

يك شهروند

¤ سيما در ايام محرم اقدام به پخش سريالي به نام طفلان مسلم نمود كه تبديل به يك نمايش عشقي شد. لازم است كه رسانه ملي در مورد سريال هاي مناسبتي و ديني خود دقت بيشتري كند تا اين گونه مسائل پيش نيايد.

هادي جعفرپوريان از تهران

¤ مدت 5، 6 ماه است كه از اعلام بن هاي ويژه ماه مبارك رمضان مي گذرد و مدت 10 ماه است كه از تحويل فرم هاي سهام عدالت گذشته است، اما بهزيستي امروز و فردا مي كند.

يك مددجوي بهزيستي

¤ از سال 63 در شهرك زيتون، واقع در منطقه 13 تهران ساكن هستيم كه زمين آن داراي سند منگوله دار است. شهرداري قول داده است كه سند اصلي به ما ارائه دهند، اما هنوز خبري نشده است.

سيدمسعود هجرتي

¤ روستاي آقاتپه از توابع كرج محروم از امكانات زندگي است. از مسئولان تقاضا مي كنم كه سري به اين ناحيه بزنند و با مشكلات مردم آنجا از نزديك آشنا شوند.

يك فرهنگي بازنشسته

¤ در تقاطع خيابان هاي پيامبر و بهنام در اشرفي اصفهاني، به دليل نبود مأمور، تخلفات بسياري از سوي برخي رانندگان صورت مي گيرد و ترافيك ايجاد مي شود. از راهنمايي و رانندگي تقاضاي رسيدگي مي شود.

افخمي

پاسخ شركت قطارهاي مسافري رجاء

در پاسخ به چاپ مطلبي در مورخ 1387.10.8، زير عنوان «بدحجابي» توضيحات ذيل ارسال مي شود.

همانطور كه مستحضريد، بحمدالله شركت قطارهاي مسافري رجاء يكي از سازمان هاي پيشقدم در امر رعايت موازين شرعي و عمل به شعائر اسلامي بوده و هست. چنانكه بحث جداسازي و اختصاص كوپه هاي ويژه خواهران نيز در همين راستا و براي تامين امنيت و آرامش خاطر خواهراني كه به تنهايي سفر مي كنند صورت گرفته است.

در ارتباط با انتقاد تماس گيرنده محترم نيز گفتني است، در ايستگاه هاي مبدأ به هنگام سوار شدن مسافران به قطار از سوار شدن مسافران با وضعيت غيرمتعارف جلوگيري مي شود و در داخل قطار نيز كنترل هاي لازم از سوي عوامل ذي ربط بويژه رئيس قطار در خصوص رعايت شئون اسلامي به عمل مي آيد. لذا با توجه به اين كه در انتقاد مطرح شده به مشخصات و تاريخ دقيق قطار اشاره اي نشده است پيگيري موضوع ميسر نبود. لكن از تماس گيرنده محترم خواهشمند است تا مشخصات دقيق قطار مورد نظر را از طريق سامانه اطلاع رساني 139 (مديريت ارتباط با مشتري) اعلام كنند تا در صورت اثبات كوتاهي ماموران قطار برخورد لازم و قانوني با فرد خاطي صورت گيرد.

هموطنان عزيز براي كسب هرگونه اطلاعات در ارتباط با مسائل حمل و نقل مسافري ريلي مي توانند با سامانه اطلاع رساني 139 تماس يا به آدرس اينترنتي اين شركت: wwwrajair مراجعه كنند.

پاسخ روابط عمومي ناجا

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 0287.8. تحت عنوان «عده اي از رانندگان در منطقه چاردوري شهرستان اسدآباد همدان بدون داشتن گواهينامه مسافركشي مي كنند» به اطلاع مي رساند: برابر بررسي و استعلام بعمل آمده از شهرستان مذكور هيچگونه فرد يا افرادي بدون مجوز در مسير درون و برون شهري فعاليت نداشته است.

پاسخ روابط عمومي ناجا

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 5287.8. تحت عنوان «يك طرفه كردن خيابانهاي شهيد آيت و نيروي هوايي و ايجاد ترافيك بي سابقه» به اطلاع مي رساند: طرح يك طرفه كردن خيابان هاي مذكور به علت ايجاد خط سامانه اتوبوس هاي تندرو و طرح هاي عمراني بوده است كه در هنگام اجراي طرح مذكور، كاركنان راهنمايي و رانندگي با تمام امكانات جهت برقراري نظم عبور و مرور در محل حضور داشته اند.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن