تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فني و حرفه‌اي كردستان خبر داد:ارائه 308 هزار نفر ـ ساعت آموزش فني در روستاهاي كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل فني و حرفه‌اي كردستان خبر داد:ارائه 308 هزار نفر ـ ساعت آموزش فني در روستاهاي كردستان
برگزاري فارس: مديركل سازمان فني و حرفه‌اي كردستان گفت: از ابتداي سال، 308 هزار و 568 نفر ساعت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در مناطق روستايي كردستان ارائه شده است.


نادر فخري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به منظور جبران كمبود مراكز ثابت در نقاط دور دست و فاقد مركز آموزشي اين سازمان در سال جاري اقدام به برپايي كلاس‌هاي آموزشي براي يكهزار و 319 روستايي در كردستان كرده است.
وي ادامه داد: از ابتداي سال‌جاري تاكنون در بخش آموزش مناطق محروم و روستاها در قالب آموزش روستاييان كه به عنوان طرح جديد ويژه روستاييان برگزار شده 308 هزار و 568 نفر ساعت خدمات آموزشي ارائه شده است‌.
فخري افزود: براي مهارت آموزي در روستاهاي استان، 34 پايگاه آموزشي با همكاري دهياري‌ها به امكانات آموزشي براي ارائه مهارت‌هاي آموزشي و فني و حرفه‌اي به روستائيان تجهيز شده است.
وي بر تأثير مهارت آموزي در زندگي روستايي اشاره كرد و گفت: مهارت فعاليتي مدون، برنامه‌ريزي شده، منظم و هدفدار در راستاي افزايش توليد و ارتقا سطح زندگي روستايي است.
مديركل فني و حرفه‌اي استان گفت: مهارت و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي فرآيندي آموزشي است كه به سمت گروه‌هاي هدف بوده و اين فرآيند زمينه را براي توانمندسازي روستائيان در حل مشكلاتشان فراهم مي‌كند.
وي تصريح كرد: با توجه به نظر و ديدگاه‌هاي مسئولان براي توسعه و ترويج آموزش‌هاي مهارتي در روستاها علاوه بر آموزش‌هاي عمومي در آينده نزديك آموزش‌هاي تخصصي نيز ارائه مي‌شود.
انتهاي پيام/ل30
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن