تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناوگان اتوبوسراني بايد به بخش خصوصي واگذار شود شهردار اروميه:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ناوگان اتوبوسراني بايد به بخش خصوصي واگذار شود شهردار اروميه:
اروميه- خبرنگار آفرينش
در راستاي تحقق اصل 44 قانون اساسي بايد در واگذاري 100 درصدي ناوگان اتوبوسراني به بخش خصوصي تلاش شود.
شهردار اروميه در جلسه شوراي سازمان اتوبوسراني اروميه ادامه داد: نقش بخش خصوصي ناوگان اتوبوسراني در ارتقاي سطح خدماتدهي به شهروندان و جلب رضايت آنها انكارناپذير است به طوري كه با عقب نشيني آنها شهرداري متضرر ميشود.
ابراهيم بازيان اظهار داشت: نقش بخش خصوصي ناوگان اتوبوسراني در ارتقاي سطح خدمات دهي به شهروندان و جلب رضايت آنها انكارناپذير است به طوري كه با عقب نشيني آنها شهرداري متضرر ميشود.
وي افزود: در حال حاضر با احتساب اتوبوس هاي استيجاري 230 دستگاه از اتوبوس هاي ناوگان اتوبوسراني در اختيار بخش خصوصي است. شهردار اروميه خاطرنشان كرد: هم اكنون تنها 186 اتوبوس بخش خصوصي از توقف گاههاي اتوبوسراني استفاده مي كنند. وي با اشاره به اختصاص زميني به مساحت 12 هزار متر مربع در جاده سرو براي ايجاد توقف گاه و تعميرگاه اتوبوسهاي بخش خصوصي يادآور شد: اين زمين با توجه به وجود دانشگاهها و مسيرهاي بين المللي براي احداث ترمينال اروميه در نظر گرفته شده است. رئيس سازمان اتوبوسراني اروميه و حومه هم در اين جلسه با اشاره به انجام مطالعات ايجاد سامانه كارتخوان در ناوگان اتوبوسراني اروميه خاطرنشان كرد: مديريت ناوگان اتوبوسراني، سهولت جابه جايي مسافر، امكان ارائه خدمات ويژه به گروههاي مختلف جامعه، كنترل و نظارت مطلوب به نحوي عملكرد ناوگان اتوبوسراني از اهداف اجراي اين طرح است. رحيم ستوده افزود: اميدواريم تا سال آينده با اجراي چند طرح در ناوگان اتوبوسراني از جمله سامانه كارتخوان، سيستم GPS و خطوط پرسرعت BRT شاهد تحول عظيم در نحوه خدمات دهي به شهروندان اروميه باشيم.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن