تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813283527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم كشتي آ‍زاد جوانان ايران: برنامه هاي تيم را اعلام كرده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم كشتي آ‍زاد جوانان ايران: برنامه هاي تيم را اعلام كرده ام
سرمربي تيم كشتي آزاد جوانان ايران در مورد برنامه هاي اين تيم براي شركت در مسابقه هاي آسيايي و جهاني سال 2009 گفت: برنامه هاي آينده تيم را به مسوولان فدراسيون كشتي اعلام كرده ام.


"مجيد خدايي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين خصوص اظهار داشت: چند روز پيش در جلسه اي با حضور "محمدعلي صنعتكاران" و "عارف ربطي"‌ رييس و دبير فدراسيون كشتي، برنامه هاي آينده تيم كشتي آزاد جوانان ايران را ارايه دادم كه اين برنامه به دست رييس فدراسيون كشتي نيز رسيد.
در اين زمينه، هفته آينده آخرين جلسه را با حضور "محمدرضا يزداني خرم" رييس فدراسيون كشتي خواهم داشت و ريز برنامه ها براي شركت در پيكارهاي آسيايي و جهاني جوانان در سال 2009 از جمله حضور در چند تورنمنت بين المللي مشخص خواهد شد و در دستور كار فدراسيون كشتي قرار خواهد گرفت.
خدايي گفت: تصميم داشتيم كه اردوهاي مقطعي تيم كشتي آزاد جوانان ايران را از ماههاي گذشته در خانه كشتي برپا كنيم اما برگزاري مسابقه هاي ليگ برتر كشتي آزاد و حضور جوانان كشتي در تركيب تيم هاي شركت كننده، اين اجازه را از ما سلب كرد تا بتوانيم اردوها را زودتر از هميشه آغاز كنيم.
به همين دليل پس از خاتمه رقابتهاي ليگ برتر، برگزاري رقابتهاي انتخابي تيم كشتي آزاد جوانان ايران به صورت يك مرحله اي در اوايل اسفند ماه در دستور كار ما قرار خواهد گرفت و پس از آن اردوي آمادگي اين تيم در خانه كشتي تشكيل خواهد شد.
مجيد خدايي كه سرمربيگري تيم كشتي آزاد گراد تهران را در مسابقه هاي ليگ برتر كشتي آزاد باشگاههاي ايران برعهده دارد، اظهار داشت:‌ در رقابتهاي ليگ برتر، 23 كشتي گير 17 تا 20 سال در تركيب تيم هاي حاضر به ميدان مي آيند كه جزو بهترين نفرات هستند.
برخي از اين جوانان سال پيش عضو تيم جوانان ايران در مسابقه هاي آسيايي و جهاني بودند و تعداد ديگري نيز قهرمان جوانان ايران هستند كه مي توانند در خدمت تيم كشتي آزاد جوانان ايران باشند.
خدايي گفت: رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد در واقع محلي براي معرفي و خودنمايي جوانان كشتي ايران است و در ليگ برتر، جوانان بيشتر از بزرگسالان سود مي برند و اين به نفع كشتي ما است.
سرمربي تيم كشتي آزاد جوانان ايران از تغيير در كادر فني اين تيم سخن به ميان آورد و تصريح كرد:‌ بعد از رقابتهاي انتخابي تيم كشتي آزاد جوانان ايران و تشكيل نخستين مرحله اردوي آمادگي اين تيم، اعضاي كادر فني تيم كشتي آزاد جوانان ايران انتخاب و معرفي خواهند شد.
خدايي در باره رقابت ديرينه تيم هاي كشتي آزاد جوانان ايران و روسيه در مسابقه هاي قهرماني جوانان جهان و اختلاف امتياز بين اين دو تيم كه معمولا روسها را به مقام قهرماني مي رساند، اظهار داشت: اختلاف امتياز بين تيم هاي روسيه و ايران مربوط به يكي دو سال اخير نيست و سالهاست كه اين اختلاف وجود دارد.
بنابراين ما نمي توانيم از همين حالا براي غلبه بر روسها در مسابقه هاي جهاني سال 2009 كه در شهر آنكارا تركيه برگزار خواهد شد، به صورت شتابزده برنامه ريزي كرده و به قول معروف، روسها را در جنگ قهرماني بگيريم.
روسها طبق برنامه خود كار و تلاش مي كنند و ما برنامه خاص خود را داريم.
وي در اين خصوص تصريح كرد: به نظر من تقليد از برنامه ريزي روسها، كار اشتباهي است. سبك و سياق كشتي ما كاملا با روسها فرق مي كند. البته در برخي جهات مي توان تجربيات روسها و راههاي رفته اي كه به موفقيت آنها منتهي شده است، را مورد بررسي و استفاده قرار داد.
كلا نوع و روش كشتي گرفتن و فرهنگ ما با روسها كاملا فرق مي كند.
خدايي ادامه داد: نه فقط ما بلكه كشتي ساير كشورها با كشتي روسيه فرق مي كند و هر كشوري روش و سبك خاص خود را دارد. كشتي هر كشور براساس نوع امكانات و نوع نگرش و نوع تمرينات آن كشورها پيش مي رود و هيچ كشوري نمي تواند از كشور ديگري تقليد كند.
خدايي در پايان گفت: در مسابقه هاي كشتي آزاد قهرماني سال 2008 جوانان جهان كه در شهر استانبول تركيه برگزار شد، تيم ايران با تصاحب 4 مدال (يك طلا، دو نقره و يك برنز) و يك مقام پنجمي پس از تيم روسيه به مقام نايب قهرماني رسيد.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن