تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814942439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجمع جانبازان در حمايت از مردم غزه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تجمع جانبازان در حمايت از مردم غزه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران
اجتماعي. تجمع. غزه
جانبازان، مجروحان و معلولان جنگ تحميلي به منظور اعلام انزجار از جنايات رژيم صهيونيستي بر عليه مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع كردند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، جمعي از مجروحان و معلولان جنگ تحميلي ظهر امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع كرده و با سر دادن شعارهاي مرگ بر اسراييل، فلسطين پيروز است، اسراييل نابود است، خون بر شمشير پيروز است و صهيون صهيون نابود است، خواستار آزادسازي هر چه سريعتر فلسطين اشغالي شدند.

سخنگوي مجروحان جنگ تحميلي با قرائت قطعنامه‌اي در چهار بند خواستار توقف حملات وحشيانه رژيم سفاك اشغالگر عليه مردم بي‌گناه و بي‌دفاع غزه خصوصا كودكان و زنان شد.

به گزارش ايرنا، در اين قطعنامه آمده تجمع‌كنندگان ضمن محكوم كردن قطعنامه صوري و جانبدارانه ‪ ۱۸۶۰‬شوراي ضد امنيت سازمان ملل متحد و اقدامات آتش افروزانه حاميان غربي و عربي اسراييل متجاوز اقدام هر چه سريعتر اين سازمان را جهت توقف حملات وحشيانه رژيم صهيونسيتي و خروج بدون قيد و شرط آنان از مناطق مورد تهاجم غزه را خواستار شدند.

در بندي ديگري از اين قطعنامه آمده با توجه به عدم توانايي معلولين، بيماران، مجروحين و زخمي‌هاي ناشي از حملات كور و ددمنشانه رژيم اشغالگر صهيونيستي در دفاع از خويش و گريز از حملات مخرب و لزوم نجات هر چه سريعتر آنها بر اساس كنوانسيون‌هاي حمايت از زخمي‌ها و بيماران موسوم به كنواسيون ژنو، تجمع‌كنندگان خواستار باز شدن تمامي
گذرگاهها به ويژه گذرگاه رفح و حفظ و امنيت خودروهاي امدادرسان و تامين دارو و امكانات مورد نياز آنها از سوي سازمان ملل متحد شدند.

در بند ديگر اين قطعنامه به منظور پيشگيري از تجاوزات رژيم سفاك و غير انساني اسراييل و هم پيمانان جنايتكارش در قتل عام زنان و كودكان بي‌گناه و بهره‌گيري از سلاح‌هاي مخرب فسفري و خوشه‌اي بر عليه مردم بي‌پناه غزه تجمع‌كنندگان خواستار معرفي سران اين
رژيم به عنوان جنايتكار جنگي شدند.

در ادامه اين بند آمده سران رژيم صهيونيستي به ويژه نخست وزير ، وزير خارجه، وزير جنگ به اتهام جنايت كار جنگي و جنايت عليه بشريت و نسل كشي و محاكمه آنها بايد در محاكم بين
المللي كيفري محاكمه شوند.

در بند پاياني اين قطعنامه آمده ما اجتماع‌كنندگان جانباز و معلول به منظور برقراري عدالت ضمن تاكيد بر حفظ صلح و امنيت جهاني بويژه در منطقه مهم خاورميانه و پيشگيري از جنگ و خون ريزي كه موجبات افزايش تعداد معلولين جسمي و رواني مي‌شود خواستار پرداخت غرامت به آسيب ديدگان و معلولان جنگي غزه از سوي رژيم متجاوز اسراييل و سازمان ملل متحد بدليل كوتاهي در انجام وظيفه قانوني‌اش مي‌باشيم.

به گزارش ايرنا، در پايان اين مراسم معلولان شركت‌كننده در تجمع با ويلچر از روي پرچم آمريكا و اسراييل گذشتند و سپس پرچم‌هاي اين دو كشور را آتش زدند.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن