تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مازندران ميزبان مسابقات شطرنج بين المللي بانوان جام فجر شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مازندران ميزبان مسابقات شطرنج بين المللي بانوان جام فجر شناخته شد
ساري - رييس هيات شطرنج مازندران گفت: اين استان به عنوان ميزبان مسابقات شطرنج بين المللي جام فجر بانوان شناخته و معرفي شده است.


"مصطفي سعيدي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مسابقات به صورت آزاد از 12تا 20اسفندماه امسال در شهرستان تنكابن برگزار مي شود.
وي اظهارداشت: تاكنون 17شطرنج باز نخبه خارجي براي شركت در اين دوره از رقابت ها اعلام آمادگي كردند كه در نوع خود بي نظير است.
وي يادآورشد: برگزاري مسابقات شطرنج بين المللي جام فجر بانوان با حضور تمامي شطرنج بازان نخبه داخلي و خارجي در افزايش سطح كمي و كيفي اين رقابت ها نقش بسيارموثري دارد.
به گفته او شركت در اين مسابقات محدوديت سني ندارد و تنها ملاك شركت در آن بر مبناي رنكينگ فدراسيون جهاني شطرنج "فيده" براي هر نفر است.
وي تصريح كرد: پيش بيني مي شود در مسابقات شطرنج بين المللي جام فجر بانوان حدود 100بازيكن استاد بزرگ شطرنج از سراسر جهان شركت داشته باشند.
رييس هيات شطرنج مازندران ادامه داد: برگزاري چنين مسابقاتي علاوه بر ايجاد انگيزه بيشتر در بين جوانان ، در شناسايي، فرهنگ سازي و همچنين نهادينه كردن ورزش شطرنج در بين جامعه نقش بسيار موثر و بسزايي دارد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، "سعيدي" كه مشاور عالي رييس فدراسيون شطرنج را نيز بر عهده داد ،گفت: برگزاري چندين مسابقه داخلي و استاني، ميزباني مسابقات مرحله نيمه نهايي شطرنج قهرماني كشور، ايجاد بانك اطلاعاتي و ساماندهي ورزشكاران، مربيان و داوران از عمده فعاليت هاي مهم هيات جديد شطرنج مازندران در مدت حدود 9ماه از فعاليت جديد در استان ذكر كرد.
حدود 900شطرنج باز سازمان يافته در قالب 14هيات ورزشي در مناطق مختلف مازندران مشغول فعاليت هستند.ك/3
2501/402/506
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن