تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درحاشيه كنفرانس شهر الكترونيكي؛ نشست خبري بدون حضور نمايندگان ICT برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درحاشيه كنفرانس شهر الكترونيكي؛ نشست خبري بدون حضور نمايندگان "ICT" برگزار شد
نخستين نشست خبري دومين كنفرانس شهر الكترونيكي صبح امروز (دوشنبه) بدون حضور نمايندگان "وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات" برگزار شد.


رييس جهاد دانشگاهي روز دوشنبه در نخستين نشست خبري دومين كنفرانس شهر الكترونيكي كه در محل دفتر مركزي جهاد دانشگاهي برگزار شده بود، علت حضور نداشتن نمايندگان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات را در اين نشست، بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله وزارت صنايع اعلام كرد.
در اين نشست، دكتر "سيد مهدي تشكري" مشاور IT شهرداري تهران نيز كه از متوليان اصلي برگزاري دومين كنفرانس شهر الكترونيكي است، حضور نداشت.
دكتر "حميد رضا طيبي" رييس جهاد دانشگاهي گفت: "دكتر تشكري قبل از برگزاري نخستين نشست خبري دومين كنفرانس شهر الكترونيكي، تلفني خبر داد كه به علت كار زياد قادر به شركت در اين نشست نيست."
شهر الكترونيكي به عنوان يكي از دستاوردها و نتايج به كارگيري فناوري اطلاعات براي صرفه جويي در زمان و هزينه به شمار مي رود.
كشورهاي متعددي اعم از اروپايي، آمريكايي، و برخي از كشورهاي در حال توسعه با طراحي و پياده سازي شهر الكترونيكي ازمنابع خود به نحو بهينه اي بهره برداري مي كنند.
دومين كنفرانس شهر الكترونيكي با درك اين نقش مهم و كاربردي شهر الكترونيكي قصد دارد همزمان با ارائه آخرين يافته هاي علمي در خصوص محورهاي كنفرانس، به معرفي دستاوردهاي عملي و موفق سازمان ها، نهادها و شركتهاي خصوصي در حوزه هاي مختلف شهر الكترونيكي اعم از دولت الكترونيكي، بانكداري الكترونيكي، آموزش الكترونيكي، شهرداري الكترونيكي و ... در سطح ملي بپردازد.
همچنين اين كنفرانس در نظر دارد با دعوت از متخصصان و صاحب نظران كشورهاي موفق در پياده سازي شهر الكترونيكي گامي در راستاي انتقال تجربه اينگونه كشورها به ايران برداشته و سطح دانش تجربي و عملي كارشناسان ايراني را در اين باره نسبت به قبل بهبود بخشد.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن