تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806645272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم توديع و معارفه در بي نظمي كامل ‌ انصاري فرد: نميدانم سرمربي داخلي است يا خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: مراسم توديع و معارفه در بي نظمي كامل ‌ انصاري فرد: نميدانم سرمربي داخلي است يا خارجي


گروه ورزشي - مراسم توديع داريوش مصطفوي و معارفه عباس انصاري فرد به عنوان مديران عامل قديم و جديد باشگاه پيروزي روز گذشته در محيطي شلوغ و بي نظم برگزار شد. ‌
اين مراسم در حالي در محل باشگاه پيروزي برگزار شد كه فضاي كم و نامناسب طبقه چهارم باشگاه مشكلا‌تي را براي خبرنگاران و عكاسان بوجود آورده بود به گونه اي كه بي نظمي حرف اول اين مراسم بود.حسين هدايتي و داريوش مصطفوي كه گفته مي شد به دليل اختلا‌ف نظر با يكديگر زمينه جدايي مصطفوي را فراهم كردند در اين مراسم لبخندهاي معناداري بر لب داشتند و سعي مي كردند رابطه گرمي داشته باشند.
عباس انصاري فرد پس از برگزاري مراسم معارفه خود در باشگاه پيروزي در جمع خبرنگاران افزود: افشين پيرواني كماكان سرمربي اين تيم است و اگر اعضاي هيئت مديره به اين نتيجه برسند كه نياز به تقويت كادر فني خواهيم داشت، قطعا اين كار را خواهيم كرد. ‌
مديرعامل پيروزي ادامه داد: بحث استخدام سرمربي جديد براي تيم فوتبال پيروزي را تكذيب مي كنم. همانطور كه شما امروز مي بينيد من روي اعضاي كادر فني را بوسيدم و از آنها خواستم با قدرت به كار خود ادامه دهند و هر كاري كه از دستشان برمي آيد براي موفقيت تيم دريغ نكنند. بدون شك كادر فني فعلي به فعاليت خود ادامه خواهد داد اما اگر نياز به تقويت ديديم با جذب مربيان جديد اين مجموعه را تقويت خواهيم كرد.
وي افزود: هنوز مشخص نيست كه كادر فني چگونه تقويت مي شود اما اگر تصميم جديدي اتخاذ شود از سوي خود من اعلا‌م خواهد شد.
مديرعامل جديد پيروزي در ادامه خطاب به هواداران گفت: وعده من اين است كه تيم در بازي‌هاي آينده با قدرت و روحيه لا‌زم ظاهر خواهد شد و ناكامي‌هاي اخير را جبران مي كند.انصاري فرد با دفاع از افشين پيرواني گفت: پيرواني كماكان سرمربي پيروزي خواهد بود تا من با او و ديگر اعضا نشستي داشته باشم. تصميمات جديد پس از گفتگو با آنها اتخاذ مي شود.
وي ادامه داد: تقويت كادر فني، جذب سرمربي جديد و مواردي از اين دست در نشست هيئت مديره اتخاذ مي‌شود و اگر نياز به تغيير و جابه جايي باشد من به هيئت مديره پيشنهاد مي كنم تا در اين خصوص تصميمات مقتضي اتخاذ شود.
وي با اشاره به مذاكرات حسين هدايتي با برخي از گزينه‌هاي سرمربيگري تيم فوتبال پيروزي گفت: هدايتي اگر با كسي مذاكره كرده با نظر هيئت مديره باشگاه و راي آنها بوده و اينطور نبوده كه خودسرانه به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه و براي مذاكره با گزينه خاصي اقدام كند. او ماموريت داشته تا خواسته‌هاي هيئت مديره را پيگيري كند.
خبرنگاري از انصاري فرد پرسيد سرمربي آينده پيروزي داخلي خواهد بود يا خارجي كه وي گفت: نمي دانم سرمربي داخلي است يا خارجي چرا كه در اين خصوص هنوز تصميمي اتخاذ نكرده ايم.وي همچنين ادامه داد: من هيچ كس را مامور نكرده ام با مربي خاصي مذاكره كند چرا كه اصلا‌ گزينه اي تا به امروز مد نظرما نيست.
انصاري فرد ضمن ابراز بي اطلا‌عي باشگاه پيروزي از تماس با لوكا بوناچيچ گفت: نمي دانم اين مربي در ايران است يا خير و تا به امروز هيچ مذاكره اي با اين مربي و مدير برنامه‌هايش نداشته ام.
وي تاكيد كرد: زماني كه مديريت باشگاه پيروزي را پذيرفتم از گذشته اين باشگاه و شرايط حال حاضر آن مطلع بودم. با شناخت به اين باشگاه آمده ام و نمي توانم در آينده اگر خدايي ناكرده به مشكلي برخورد كردم بگويم از وضعيت اين باشگاه بي خبر بوده‌ام.
وي افزود: مطمئنا اگر توانايي اداره باشگاه پيروزي را نداشتم قبول مسئوليت نمي كردم. من اين توانايي را در خود ديدم كه مي توانم مشكلا‌ت پيروزي را برطرف كنم به همين خاطر با برنامه ريزي صحيح، سعي در حل مشكلا‌ت اين باشگاه خواهم داشت. خوشبختانه سازمان تربيت بدني و آقاي هدايتي در كنار ما هستند كه مي‌توانيم با كمك آنها موانع ومشكلا‌ت پيش روي را برطرف كنيم.
وي خود را مديري به دور از حاشيه و جنجال خواند و گفت: اگر تصميم به تغيير و جابه جايي در كادر فني گرفتيم قطعا نظر آقاي هدايتي نيز به عنوان رئيس و يكي از اعضاي هيئت مديره لحاظ خواهد شد.
انصاري فرد اظهار داشت: آقاي هدايتي به هيچ عنوان نگفته بود كه اگر مصطفوي مدير عامل پيروزي بماند به اين باشگاه كمك نمي كند ايشان پيش از جدايي آقاي مصطفوي به باشگاه كمك كرده اند كه با آن بخشي از هزينه‌هاي ما تامين شد.وي خاطر نشان كرد: تا به امروز با هيچ اسپانسر داخلي و خارجي براي حمايت مالي تيم فوتبال پيروزي صحبت نكرده ام.
انصاري فرد در خاتمه تصريح كرد: شرايط امروز من با سال 80 كه براي دومين بار مدير عامل پيروزي شدم فرق مي كند. آن زمان مشكلا‌تي وجود داشت كه در آينده مفصلا‌ درباره آن صحبت خواهم كرد.
عباس انصاري فرد هر چند هنوز حكمش را از محمد علي آبادي به طور رسمي دريافت نكرده است اما پس از اين مراسم كارش را به طور جدي آغاز خواهد كرد.
لا‌زم به ياداوري است در اين مراسم كه با حضور كيومرث‌هاشمي معاون سازمان تربيت بدني، مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال، اعضاي هيئت مديره پيروزي( بجز محمدحسين نژاد فلا‌ح)، كريم باقري كاپستان پيروزي، محمود خوردبين سرپرست پيروزي و داريوش مصطفوي برگزار شد، اعضاي هيئت مديره باشگاه پيروزي تابلو فرش نفيسي را به رسم يادبود به مصطفوي اهدا كردند و البته همگي اعضا به سخنراني پرداختند.

هدايتي: برف بمبم را خنثي كرد ‌
حسين هدايتي كه وعده داده بود در مراسم معارفه مدير جديد تيم، بمب خبري جديدش را منفجر كند، در پايان اين مراسم درحالي كه مي خنديد گفت: ‌او درباره روند مذاكرات با لوكا بوناچيچ گفت: ‌

هاشمي: سازمان ورزش انصاري‌فرد را نياورد ‌
كيومرث‌هاشمي گفت: ‌

مصطفوي: وادار به استعفايم نكردند ‌
بارديگر داريوش مصطفوي خودش را تكذيب كرد. مدير بركنار شده باشگاه پيروزي در پايان مراسم توديعش گفت:اين درحالي است كه خود او پيش از اين گفته بود حسين هدايتي باعث بركناري اش شده و با كارشكني‌هايش كار را براي مصطفوي سخت كرده بود. اما او روز گذشته جملا‌تي ديگر را به زبان آورد.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن