تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

50 درصد نامه هاي مردم چهار محال و بختياري در بخش مسكن رسيدگي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 50 درصد نامه هاي مردم چهار محال و بختياري در بخش مسكن رسيدگي شد
شهركرد - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان مسكن و شهر سازي چهار محال و بختياري گفت:50 درصد نامه هاي مردم چهار محال و بختياري به رئيس جمهور در بخش مسكن پاسخ گرفته اند و تا پايان دي ماه به تمام نامه ها رسيدگي و پاسخ داده مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در شهركرد، اصغر مجيدي ظهر امروز در جلسه پيگيري نامه‌هاي مردمي سفر دوم هيئت دولت به اين استان افزود: تاكنون دو هزار و 100 نامه مردم چهارمحال و بختياري به سازمان مسكن و شهرسازي استان ارجاع داده شده است.

وي بيان داشت: هم‌ اكنون بيش از 60 درصد اين نامه‌ها رسيدگي شده و بقيه تا پايان ماه جاري رسيدگي و پاسخ آنها به آدرس متقاضيان ارسال مي‌شود.

مجيدي عنوان كرد: به منظور پاسخگويي بهتر به نامه‌هاي مردمي در بخش مسكن، كارگروهي متشكل از 20 كارشناس و كاربر خبره تشكيل شده كه اين افراد نامه‌هاي رسيده را بازگشايي، پالايش، بازبيني كرده و علاوه بر ثبت رايانه ‌اي به آنها پاسخ مي‌دهند.

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي چهارمحال و بختياري همچنين با بيان اينكه 80 درصد نامه‌هاي مردمي مربوط به بخش مسكن در دومين سفر هيئت دولت به اين استان در رابطه با مشكلات مسكن و درخواست وام است، تصريح كرد: با توجه به امكانات مناسبي كه در طرح مسكن مهر ايجاد شده، نياز بيشتر اين متقاضيان برآورده خواهد شد.

مجيدي ديگر نامه‌هاي رسيده به سازمان مسكن و شهرستازي استان را مربوط به تغيير كاربري اراضي، حقوق مالكانه، استخدام و واحد‌هاي استيجاري عنوان و خاطر نشان كرد: متقاضيان و صاحبان نامه‌هاي نوشته شده به رئيس‌ جمهور مي‌توانند براي پيگيري نامه‌هاي خود به سازمان مسكن و شهرسازي استان يا ستاد رسيدگي به نامه‌هاي مردمي رياست‌ جمهوري واقع در استانداري اين استان مراجعه كنند.

مردم اين استان در سفر اول هيئت دولت نيز دو هزار و 800 نامه در خصوص مسكن به رئيس‌ جمهور نوشته بودندكه به تمام نامه ها پاسخ داده شده است.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن