تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وادار به استعفايم نكردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: وادار به استعفايم نكردند


ورزش > فوتبال داخلي - بارديگر داريوش مصطفوي خودش را تكذيب كرد. مدير بركنار شده باشگاه پرسپوليس امروز در پايان مراسم توديعش گفت:« من خودم رفتم و كسي وادار به رفتنم نكرد.»

اين درحالي است كه خود او پيش از اين گفته بود حسين هدايتي باعث بركناري اش شده و با كارشكني هايش كار را براي مصطفوي سخت كرده بود. اما او امروز جملاتي ديگر را به زبان آورد.
داريوش مصطفوي پس از برگزاري مراسم توديع خود از باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت:« هر مديري يك روز مي آيد و روزي مي رود من هم به اين موضوع واقفم اما دلم نمي خواست بدين صورت از پرسپوليس جدا شوم با اين حال خوشحالم كه به جاي من فردي چون عباس انصاريفرد مديريت پرسپوليس را برعهده مي گيرد. مطمئنا او بهتر از من پرسپوليس را اداره خواهد كرد و همين مسئله جدايي از پرسپوليس را براي من آسان خواهد كرد.»
او فرصت حضور خود در پرسپوليس را كوتاه خواند وگفت: « من فرصت كوتاهي براي اداره پرسپوليس داشتم و با اين شرايط نتوانستم كار خاصي براي اين باشگاه انجام دهم. اميدوارم نفراتي كه در آينده مسئوليتهاي باشگاه را برعهده مي گيرند بتوانند به خوبي از عهده كار برآيند. خوشبختانه انصاريفرد مديري پاك طينت است و مي تواند باشگاه را به شرايط آرماني خود برساند.»
خبرنگاري از مصطفوي در خصوص مشكلاتش با اعضاي هيئت مديره سئوال كرد كه مدير پيشين در جواب گفت:« من هيچ مشكلي با مديران باشگاه پرسپوليس نداشتم . از شما هم مي خواهم ديگر به گذشته برنگرديد و نگاهتان به آينده باشد.: سازمان تربيت بدني ، شخص آقاي هدايتي و ديگر مسئولان باشگاه از هيچ كمكي به باشگاه دريغ نكردند و اينكه عنوان مي شود هدايتي گفته اگرمصطفوي باشد من ديگر كمك مالي نمي كنم به هيچ عنوان صحت ندارد. بين ما اختلاف سليقه وجود داشت اما ناسازگاري نبود. »
مصطفوي در واكنش به اظهارات افرادي كه او را مديري استقلالي مي خواندند كه دلش با باشگاه پرسپوليس نيست گفت:« چطور مي شود يك مدير دلش با يك باشگاه نباشد و مسئوليت آن باشگاه را قبول كند. من يك مدير ملي هستم. مدير ملي هر جا كه باشد دلش براي آن مجموعه مي تپد من هم از پرسپوليس جدا نبوده ام، دو سال براي اين تيم بازي كردم و به عنوان قهرماني ايران دست يافتم چطور مي شود دلم با اين باشگاه نباشد؟»
او در خصوص شايعه حضورش در كميته ملي المپيك و فدراسيون فوتبال گفت:« من از اين جريانات بي خبرم و هيچ مذاكره اي با مسئولان كميته ملي المپيك و فدراسيون فوتبال نداشته ام، تا هفته گذشته مدير عامل پرسپوليس بوده ام اما امروز يك فرد فوتبالي هستم كه مسوليتي در اين باشگاه و فوتبال كشور را ندارد.»
مصطفوي در خاتمه مدعي شد هيچ بدهي از خود در باشگاه پرسپوليس برجاي نگذاشته است؛« من تنها مدير عاملي هستم كه نه تنها براي باشگاه بدهي برجاي نگذاشته ام بلكه در حساب اين باشگاه صد ميليون تومان نيز پول باقي گذاشته ام . من با كمك سازمان تربيت بدني و آقاي هدايتي بخش عمده اي از پول بازيكنان را نيز پرداخت كرده ام و هيچ بدهي اي از جانب من متوجه باشگاه پرسپوليس نشد.»

Print چاپ مطلب
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن