تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در شصت‌وششمين مراسم گلدن گلوب؛ «اسپيلبرگ» جايزه دستاورد سينمايي را از «اسكورسيزي» دريافت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در شصت‌وششمين مراسم گلدن گلوب؛ «اسپيلبرگ» جايزه دستاورد سينمايي را از «اسكورسيزي» دريافت كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

«استيون اسپيلبرگ»، كارگردان نام‌دار هاليوود جايزه يك عمر دستاورد سينمايي را شب گذشته از جوايز گلدن گلوب دريافت كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراسم اعطاي شصت‌وششمين جوايز سالانه گلدن گلوب ديشب برگزار شد و «استيون اسپيلبرگ» جايزه «سسيل دميل» را براي يك عمر دستاورد شغلي از دستان «مارتين اسكورسيزي»،‌ كارگردان پرآوازه سينما دريافت كرد.

«اسكورسيزي» هنگام معرفي «اسپيلبرگ» به‌عنوان برنده‌ي اين جايزه گفت: «40 سال است كه او با هر فيلم جديدش، سينما را دوباره ابداع مي‌كند.»

«اسپيلبرگ» 62 ساله پس از دريافت جايزه‌اش در حضور سرشناس‌ترين چهره‌هاي سينماي جهان اظهار كرد: «امشب تاريخ را احساس مي‌كنم.»

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، «اسپيلبرگ» ابتدا قرار بود سال گذشته اين جايزه را دريافت كند، اما پس از آنكه اعتصاب انجمن نويسندگان آمريكا برگزاري اين مراسم را تا حد يك كنفرانس خبري پايين آورد، برگزاركنندگان جايزه براي تقدير هرچه بهتر از اين كارگردان اعلام كردند كه در سال 2009 اين جايزه را به او اعطا خواهند كرد.

اين فيلم‌ساز بزرگ تاكنون سه‌بار در سال‌هاي 1993، 1998 و 2000 موفق به كسب جايزه اسكار بهترين كارگرداني شده است. از ماندگارترين ساخته‌هاي «اسپيلبرگ» مي‌توان از «آرواره‌ها»، «اي‌تي؛ موجود فرازميني»، «ايندياناجونز»، «فهرست شيندلر»، «نجات سرباز رايان»، «هوش مصنوعي» و «ترمينال» نام برد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن