تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسه كروبي و شيرين عبادي


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: جلسه كروبي و شيرين عبادي
كروبي در اين ديدار درباره تهديدهاي صورت گرفته عليه عبادي و نيز پلمپ دفتر كانون مدافعان حقوق بشر قول پيگيري هايي را به شيرين عبادي داده است.
عصرايران- يك نماينده مجلس ششم از ديدار شيرين عبادي از فعالان حقوق بشر و برنده جايزه صلح نوبل با مهدي كروبي ،دبير كل حزب اعتماد ملي خبر داد.

محمد محمدرضايي اظهار داشت: كروبي در حالي شيرين عبادي را به حضور پذيرفت كه برخي جريان ها به شدت با انجام اين ديدار مخالفت كرده بودند و كروبي با وجود اين فشارها اعلام كرده بود كه با عبادي ديدار مي كند.

نماينده بيجار در مجلس ششم ادامه داد: كروبي در اين ديدار درباره تهديدهاي صورت گرفته عليه عبادي و نيز پلمپ دفتر كانون مدافعان حقوق بشر قول پيگيري هايي را به شيرين عبادي داده است.

وي در ادامه گفت: در رابطه با اين ديدار نامه اي به كروبي نوشته ام و ضمن تقدير و تشكر از انجام اين ديدار كه نشان دهنده ظرفيت نظام در رابطه با مواجهه با افراد است اعلام كرده ام كه برخي با پلمپ دفتر كانون مدافعان حقوق بشر به دنبال ايجاد چالش جديد بودند اما كروبي با درايت و دلسوزي در اين رابطه اقدام كرد و اقدام او بسيار مسرت بخش بود.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن