تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806796739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محكوميت جنايات رژيم صهيونيستى در غزه در سراسر ايران اسلامى


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: محكوميت جنايات رژيم صهيونيستى در غزه در سراسر ايران اسلامى
سرويس شهرستانها-

با شدت گرفتن حملات وحشيانه صهيونيستها به نوار غزه و به شهادت رسيدن كودكان و مردم بيگناه در اين حملات، مردم سراسر ايران اسلامي با شيوه هاي گوناگون همدردي خود را با كودكان، مردان و زنان بي دفاع فلسطيني و انزجار و بيزاري خود را از صهيونيستهاي غاصب و جنايتكار اعلام كردند.

گزارش خبرنگاران كيهان را از سراسر كشور در زير مي خوانيد:

به گزارش خبرنگار كيهان از بندرعباس محمد حسن پرآور معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: حقوق يك روز كارمندان هرمزگاني به مردم غزه اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار كيهان از كاشان سعيد بهكام مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش كاشان گفت: دانش آموزان دبيرستان دخترانه شاهد كاشان در حمايت از دانش آموزان مظلوم و ستمديده غزه، سوره مباركه واقعه را ختم مي كنند.

اين دانش آموزان هر روز با حضور در نمازخانه اين مدرسه با قرائت سوره مباركه واقعه به ياد دانش آموزان غزه اي اشك ماتم مي ريزند.

خبرنگار كيهان از انديمشك هم گزارش داد، هنرمندان شهرستان انديمشك در حمايت از مردم مظلوم و بدون دفاع نوار غزه تجمع كردند.

اين تجمع اعتراض آميز با عنوان «هم صدايي با مردم غزه» و با حضور انجمنهاي فرهنگي هنري، آموزشگاههاي آزاد هنري، هنرمندان، خبرنگاران و فعالان رشته هاي مختلف در مقابل تالار خورشيد اين شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر محمد مهدي بهداروند از اساتيد دانشگاه علامه طباطبايي تهران در اين تجمع با محكوم كردن جنايات ددمنشانه رژيم غاصب اسرائيل در لبنان و فلسطين اظهار داشت: لازم است هنرمندان زواياي اين فاجعه انساني را با ابزار فرهنگ و هنر به نحو احسن به مردم انتقال دهند.

در پايان تجمع، قطعنامه اي در 5 بند قرائت شد و مورد تاييد هنرمندان قرار گرفت.

در اين قطعنامه ا ز دولتهاي مسلمان خواسته شد كه در برابر جنايات رژيم فاسد اسرائيل سكوت نكنند و با تمام توان به كمك مردم مظلوم غزه بشتابند.

خبرنگار كيهان از لردگان گزارش داد، بسيجيان عشاير تحت پوشش پايگاه حضرت ابوالفضل «ع» سپاه ناحيه لردگان، در يك راهپيمايي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و زنان و كودكان بي دفاع غزه، از ميدان شهدا تا فرمانداري شهرستان، خشم و انزجار خود را از جنايات جنايتكاران رژيم غاصب صهيونيستي نشان دادند و با عزم و اراده پولادين آمادگي خود را براي دفاع از مردم غزه تحت فرماندهي معظم كل قوا اعلام كردند.

همچنين به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان محمودآباد، علي قاسمي فرماندار محمودآباد در جلسه شوراي اداري شهرستان در سخناني ضمن محكوم كردن جنايات صهيونيستها گفت: مردم غزه قرباني مبارزه انتخاباتي در اسرائيل شدند و احزاب حاكم براي پيروزي در انتخابات پارلماني كه ماه آينده در سرزمينهاي اشغالي برگزار مي شود و براي جذب و جلب آراء يهوديان دست به اين حمله زدند تا اثبات كنند كه امنيت شهرك نشينان يهودي در صورت پيروزي در انتخابات تضمين خواهد شد و در نابودي مردم فلسطين هيچ محدوديتي براي خود قائل نيستند.

به گزارش خبرنگار ما از طبس كارواني متشكل از 150 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان طبس در سالروز شهادت حضرت ابوالفضل عباس «ع» در يك حركت نمادين به حمايت از مردم مظلوم فلسطين عازم نوار غزه شدند.

گروهي از مردم با پاي پياده مسير ميدان قدس تا فرودگاه شهرستان و گروهي ديگر با 4 دستگاه اتوبوس همين مسير را طي كردند و در باند فرودگاه شهرستان در حالي كه امام جمعه، خانواده معظم شهداء ايثارگران، روحانيت، مسئولان، فرهنگيان و جوانان حضور داشتند با شعارهاي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا پرچمهاي آنان را به آتش كشيدند و ضمن مداحي يكي از روحانيون پيرامون مسايل مختلف و جنايات آمريكا واسرائيل و انگيزه آنان از اين حمله سخناني ايراد كرد.

در عين حال خبرنگار ما از هريس گزارش داد، اساتيد و دانشجويان هريس، در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي، طومار 40 متري امضا كردند.

در بخشي ازاين طومار آمده است: ما دانشجويان دانشگاه واحد هريس در برابر اين فجايع دردناك بي تفاوت نخواهيم ماند و پيرو عهدي كه خدا از عالمان گرفته تا در برابر شكم بارگي ظالمان و گرسنگي مظلومان ساكت ننشينيم، خواستار شكسته شدن محاصره غزه و گشايش گذرگاه رفح توسط دولت مصر هستيم.

دانشجوي مسلمان امروز با الگو گرفتن از سيدالشهدا و واقعه عاشورا از هر زماني براي شهادت در راه خدا مشتاق تر است و منتظر اشاره اي از سوي مراد و پير خود رهبر معظم انقلاب است چرا كه «كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا».

همچنين به گزارش خبرنگار ما از اصفهان مهندس عباس حاج رسوليها رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان از ياري مردم اين شهر به مردم غمزده غزه خبر داد و گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن محكوميت شديد جنايات اخير رژيم صهيونيستي در غزه آمادگي خود و مردم متدين اين شهر را براي هر نوع كمك و پشتيباني از مردم مظلوم اين منطقه اعلام كردند.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان همچنين از افتتاح حساب بانكي ويژه كمك مديران شهري و مردم اين شهر به مردم مظلوم غزه هم خبر داد و گفت: اعضاي اين شورا تاكنون مبلغي معادل 50 ميليون ريال به اين حساب واريز كرده اند كه اميدواريم با جمع آوري كمكهاي مردمي مبلغ خوب و قابل توجهي پشتيباني از مباحث غزه و بازسازي آن در اسرع وقت ارسال شود.

خبرنگار ما در قم طي گزارشي اعلام كرد، همزمان با عاشوراي حسيني و با هدف حمايت از مردم مسلمان غزه، حوزه هنري استان قم، نمايشگاه يك روزه تجسمي شهيد عاشورا و غزه را در استان برپا كرد.

خبرنگار ما از ساري هم گزارش داد محمد اسماعيل امامزاده مديركل ارشاد اسلامي مازندران در سخناني ضمن محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي گفت: صهيونيستها با سلطه بر رسانه ها در صدد بهره گيري سياسي از بحران غزه و تاثيرگذاري بر افكار عمومي جهان هستند، به طوري كه هم اكنون 250 روزنامه در آمريكا، 352 روزنامه در اروپا و تمام شبكه هاي معتبر خبري و خبرگزاريهاي غربي و اروپايي در سيطره صهيونيست ها هستند.

به گزارش خبرنگار ما از بناب بهنام رضواني فرماندار بناب گفت: دكتر احمدي نژاد، رئيس جمهور دولت نهم، فردي عدالت طلب و ظلم ستيز و شجاع است كه برنامه هاي امريكا را در خاورميانه به شكست كشانده و هر زماني احتمال وقوع حادثه اي نظير كربلا وجود دارد و امروزه غزه تبديل به كربلاي واقعي شده است.

در عين حال خبرنگار ما از بجنورد هم گزارش داد مردم استان خراسان شمالي از آغاز حملات وحشيانه صهيونيست ها به نوار غزه با شيوه ها و شكلهاي گوناگون همدردي خود را با كودكان، مردان و زنان بي دفاع فلسطيني و انزجار و بيزاري خود را از صهيونيست هاي غاصب و جنايتكار اعلام كردند.

اقشار مختلف مردم اين استان اعم از شيعه و سني ضمن شركت در راهپيمايي ها با صدور بيانيه ها، قطعنامه ها و اطلاعيه هاي متعدد براي هر نوع كمك به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگي كردند.

اغلب كاركنان شاغل ادارات استان نيز يك تا چند روز حقوق خود را به فلسطينيان اختصاص دادند.

در يكي از اطلاعيه هاي صادره از سوي حزب الله خراسان شمالي پس از تصوير مظلوميت هاي ملت فلسطين در طول سالهاي گذشته آمده است كه، جهان فقط به نظاره ايستاده است... و دولتهاي ذليل برخي كشورهاي اسلامي يا دست در دست آدم كشهاي صهيونيست، كشتار بي گناهان فلسطيني را تاييد مي كنند و يا خود حقيرانه سكوتي مرگبار اختيار كرده اند!

در اين اطلاعيه در انتقاد از مجامع بين المللي نيز آمده است «مجامع حقوقي و بين المللي و مدعيان دفاع از حقوق بشر، خفاش گونه چشم بر همه جنايات و تجاوزها و ترورها و وحشي گريها و قتل و نسل كشي و نژادپرستي اسرائيل و بي قيدي او نسبت به همه واژه هاي بشري بسته اند و در جلوگيري از جنايات اسرائيل هيچ خاصيتي ندارند».

خبرنگار ما از بستان آباد گزارش داد: فرمانده پايگاه شهيد پورقاسمي روستاي حاج آقا از توابع بستان، اعلام كرد جمعي از بسيجيان و اهالي روستاي حاجي آقا از شهرستان بستان آباد به صورت داوطلبانه مبلغ 7.250.000 ريال جمع كرده و به حساب مردم غزه ريختند.

نرم افزار غزه

به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مركز علمي فرهنگي شهيد آويني قزوين اين نرم افزار را توليد كرده است.

اين نرم افزار كه با فرمت جاوا تهيه شده روي اكثر گوشيهاي همراه قابل اجراست.

اين نرم افزار شامل بخشهاي متنوعي از جمله من قاتل پسرتان هستم (معرفي شركت هاي صهيونيستي)، پيامهاي امام و رهبري، پيامك هايي به غزه، نگارخانه كاريكاتور و عكس غزه و بخش هايي از تاريخ فلسطين است.

نرم افزار غزه به همت «طه» معاونت انفورماتيك مركز شهيد آويني تدارك ديده شده و همزمان با برنامه گراميداشت شهداي غزه توزيع مي شود.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن