تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي : 100 درصد وام هاي كشاورزي و دامداري براي يكسال قابل استمهال است


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي : 100 درصد وام هاي كشاورزي و دامداري براي يكسال قابل استمهال است
مشهد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي گفت : با توجه به درنظر گرفتن يك هزار و 430 ميليارد ريال براي استمهال وام هاي كشاورزي و دامداري در استان شرايط خوبي در اين زمينه حاصل شده و 100 درصد وام ها براي يك سال قابل استمهال مي باشد.
سعيد حسين پور با بيان اين مطلب افزود : اقدام مجموعه استان در جذب اعتبارات مربوط به خشكسالي و سرمازدگي بي سابقه بوده است .
وي ادامه داد : خراسان رضوي در دو مرحله براي خشكسالي و سرمازدگي اعتبار جذب كرد كه در مرحله اول از محل اعتبارات مربوط به حوادث غيرمترقبه به ميزان 2 هزار و 500 ميليارد ريال 14 درصد به استان اختصاص يافت كه از نظر ميزان تخصيص اعتبارات در رتبه سوم كشور قرار داشتيم .
حسين پور افزود : اين اعتبار صرفا با سرفصل هاي كمك به نهادهاي كشاورزي آبرساني شهري و روستايي و عشايري و خريد وام براي خشكسالي هزينه مي شود.
معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي ادامه داد : اقدام ارزشمند ديگر در اين زمينه تصويب 25 هزار ميليارد ريال توسط مجلس شوراي اسلامي در مرحله دوم براي خشكسالي و سرمازدگي بود كه از اين مبلغ 2 هزار و 800 ميليارد ريال معادل 11 2 درصد براي خراسان رضوي درنظر گرفته شده است كه از همه استان هاي كشور بيشتر بود.
وي با اشاره به درنظر گرفته شدن 82 ميليارد ريال از 2 هزار ميليارد ريال اعتبارات مربوط به بيمه محصولات كشاورزي كه در قالب پرداخت به شركت هاي بيمه و صندوق بيمه مي باشد افزود : از محل اعتبارات 3 هزار ميليارد ريالي فني و اعتباري مربوط به اصلاح شيوه هاي آبياري بخش كشاورزي در كشور نيز 160 ميليارد ريال بصورت هزينه اي به خراسان رضوي اختصاص يافته است .
حسين پور ادامه داد : در بحث پروژه هاي ميان و بلندمدت بخش آبرساني نيز از محل 4 هزار ميليارد ريال اعتبار كشوري 218 ميليارد ريال براي تكميل آبرساني شهري و مجتمع هاي روستايي براي خراسان رضوي درنظر گرفته شده است .
معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي از همكاري دستگاه هاي اجرايي مرتبط با كشاورزي و آب براي مقابله با سرمازدگي و خشكسالي در زمينه اختصاص 5 درصد از اعتبارات عمراني خود تقدير كرد و گفت : با اعتبار 900 ميليارد ريالي جمع آوري شده از اين محل بيش از 500 پروژه در سطح استان تعريف شده كه در حال اجرا مي باشد .
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن