تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوين بانك اطلاعاتي وضعيت افراد تالاسمي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تدوين بانك اطلاعاتي وضعيت افراد تالاسمي ضروري است
ساري - خبرگزاري مهر: دبيركل موسسه جوانان تالاسمي با اشاره به اهميت وجود آمار دقيق مبتلايان به اين بيماري، خواستار تهيه بانك اطلاعاتي از وضعيت افراد تالاسمي كشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قائم شهر ميثم رمضاني پيش از ظهر يكشنبه در نشست هماهنگي برنامه هاي همايش سراسري تالاسمي ، فرصت ها و چالش ها در موسسه جوانان تالاسمي قائمشهر افزود: متاسفانه بدليل نبود بانك اطلاعاتي جامع از مسائل افراد تالاسمي كشور هرگونه برنامه ريزي در خصوص رفع مسائل و چالش هاي اين قشر را با مشكل روبرو كرده است.

وي با اشاره به مهمترين معضل افراد تالاسمي در زمينه اشتغال ادامه داد: هم اكنون آمار و اطلاعات دقيقي در خصوص تعداد افراد تحصليكرده، تعداد افراد در سن كار و وضعيت اشتغال اين قشر وجود ندارد.

به گفته وي، در حاليكه با دارابودن اطلاعات دقيق است كه مي توان در مراجع ذيربط مسئول همچون مجلس شوراي اسلامي براي پيگيري و رفع مشكلات اين قشر تلاش كرد.

دبير كل موسسه جوانان تالاسمي به ارائه پيش نويس راهكارهاي ايجاد اشتغال براي افراد تالاسمي به مجلس توسط اين موسسه اشاره كرد و گفت: اين پيش نويس توسط موسسه جوانان تالاسمي تدوين و به كميسيون اجتماعي مجلس ارائه شد.

وي يكي از مهمترين مشكلات در زمينه تهيه اين پيش نويس را نداشتن اطلاعات دقيق براي ارائه به مجلس دانست.

رمضاني به برنامه برگزاري همايش سراسري "تالاسمي، چالش ها و فرصتها" توسط موسسه جوانان تالاسمي در ارديبهشت ماه سال آينده در مازندران اشاره كرد و گفت: با ارسال نامه هايي به انجمن هاي تالاسمي سراسر كشور از اين مجموعه ها خواسته شده تا در زمينه ارائه آمارهايي در خصوص تعداد افراد تحصيلكرده، افراد در سن كار و اشتغال به كار افراد تالاسمي مناطق خود اقدام نمايند.

وي از مسئولان انجمن هاي تالاسمي كشور خواست تا ضمن اعمال نهايت همكاري در اين زمينه به منظور تدوين اين بانك اطلاعاتي قدمي را در جهت رفع مشكلات قشر تالاسمي كشور با اين حركت خود بردارند.

دبير همايش سراسري تالاسمي، فرصتها و چالش ها در خصوص اجراي اين همايش گفت: اين همايش توسط موسسه جوانان تالاسمي و با همكاري نهادهاي و دستگاههاي اجرايي كشور طي روزهاي 16شانزدهم و هفدهم ازديبهشت ماه سال 88 برگزار مي شود.

وي محوريت اين همايش را سلامت، اشتغال و ازدواج برشمرد و گفت: تالاسمي و كار آفريني، بيكاري و پيامدهاي آن در افراد تالاسمي، نقش دستگاههاي حمايتي در اشتغال افراد تالاسمي، نگرش جامعه نسبت به بيماري تالاسمي و افراد مبتلا به آن از موضوعات مطرح براي ارسال مقالات به دبيرخانه اين همايش است.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن