تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل:رژيم صهيونيستي شكست مفتضحانه‌اي در غزه خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خالد مشعل:رژيم صهيونيستي شكست مفتضحانه‌اي در غزه خورده است
خبرگزاري فارس: رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" امشب تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي به هيچ يك از اهداف خود از تجاوز به نوار غزه نرسيده و شكست مفتضحانه‌اي خورده است.


به گزارش فارس، "خالد مشعل" در سخنان خود كه به طور مستقيم از شبكه تلويزيوني الجزيره قطر پخش شد، گفت: جنگ ارتش رژيم صهيونيستي عليه غزه، عليه جنبش حماس نيست بلكه عليه مسئله فلسطين است.
وي با ستايش و تبريك به ملت مقاوم و مبارزان و مقاومت فلسطين تاكيد كرد: دشمن صهيونيست به اهدافي كه در آغاز براي خود ترسيم كرد نرسيده است و اهداف اين رژيم به مرور زمان درحال خورده شدن است.
مشعل در اشاره به شكست رژيم صهيونيستي در رسيدن به اهداف خود در غزه گفت: ارتش رژيم صهيونيستي تصميم داشت كه به گفته خود به سلطه حماس بر نوار غزه پايان دهد، شليك موشك ها را متوقف كند و واقعيت جديدي را براي طرح‌هاي سازشكارانه آينده ترسيم كند اما پرسش اين است كه از اين اهداف امروز چه چيزي مانده‌است؟
وي همچنين با اشاره به مقاومت قهرمانانه مبارزان فلسطيني با ارتش رژيم صهيونيستي در صحنه نبرد و شكست اين رژيم در 15 روز اخير گفت: رژيم صهيونيستي هيچ چيزي به دست نياورده است و با اطمينان و با توجه به وضعيت كنوني تاكيد مي‌كنم كه اين رژيم در زمينه نظامي شكست مفتضحانه‌اي خورده است.
رئيس دفتر سياسي حماس با اشاره به نرسيدن رژيم صهيونيستي به اهداف خود اين پرسش را مطرح كرد كه آيا آنها با گذشت 15 روز توانسته‌اند شليك موشك‌هاي مبارزان فلسطيني را متوقف كنند؟
وي افزود: رژيم صهيونيستي خواهان وجود مقاومت نيست اما در هيچ يك از اين اهداف خود موفق نشده‌است و براي سرپوش گذاشتن بر تلفات و زيان‌هاي خود از انتشار اخبار و اطلاع رساني جلوگيري مي‌كند و بايكوت خبري را در پيش گرفته است و از ورود خبرنگاران خارجي به غزه جلوگيري مي كند اما لحظه‌اي خواهد رسيد كه حقيقت روشن خواهد شد و خواهند گفت كه چه تعداد از نظاميان آنها كشته شده‌اند.
مشعل تصريح كرد: آنها چه موفقيتي در تجاوزگري خود بدست آورده اند؟ موفقيت ذلت بار و شرم آور آنها اين است كه شماري زيادي از كودكان و زنان فلسطيني را به خاك و خون كشيده اند و مردم را در خانه ها جمع كرده و سپس آنها را به شهادت رسانده اند و مردم را ربوده اند و آنها را بي گناه اعدام كرده اند و هلوكاستي واقعي در غزه ايجاد كرده اند.
وي خطاب به صهيونيست ها گفت: چه چيزي بدست‌ آورديد جز كشتار مردم بي گناه و ايجاد درياي خون در نوار غزه، سران شما مي خواهند خون شهروندان فلسطيني را وسيله مزايده در انتخابات آتي خود بكنند، بله اين ماهيت رژيم غاصب شماست.
مشعل افزود: من صريح به شما (صهيونيست ها) مي گويم اين تجاوزگري چهره قبيح و پليد شما را در برابر افكار عمومي جهان برملا كرد و شما با اين تجاوزگري خود مقاومت را نه تنها از بين نبرديد بلكه در هر خانه و هر كشوري مقاومت را ساختيد و شما خواستيد كه مقاومت را به خيال واهي خود از بين ببريد اما با كار خود باعث تقويت و ايجاد مقاومت شديد.
وي با اشاره به تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه گفت: شما عمر رژيم خود را كوتاه كرديد و رژيم صهيونيستي آينده‌اي ندارد.
رئيس دفتر سياسي حماس سپس به وقت كشي آمريكا در شوراي امنيت براي اعطاي فرصت به رژيم صهيونيستي اشاره كرد و گفت كه وقتي رژيم صهيونيستي در رسيدن به اهداف خود شكست خورد اجازه صدور قطعنامه را دادند كه بر فصل ششم و نه فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد استوار است و تاريخي در آن مشخص نشده است.
وي مطالبات ملت فلسطين را برشمرد و تاكيد كرد: ما خواهان توقف فوري تجاوز رژيم صهيونيستي، عقب نشيني فوري اشغالگران از غزه، برداشته شدن محاصره از غزه، گشودن همه گذرگاهها و در صدر آن گذرگاه رفح هستيم و اين مطالبات عادلانه ما است و هيچ گونه آتش بسي را نمي پذيريم مگر پس از آنكه مطالبات ما برآورده شود.
مشعل درباره بحث آتش بس تاكيد كرد: ما آتش بس دائمي را نمي پذيريم زيرا اين امر به منزله مصادره حق ملت فلسطين در مقاومت است زيرا تا وقتي اشغالگري وجود دارد، مقاومت هم وجود دارد.
وي افزود: ما هرگز حضور نيروي بين المللي در غزه را نمي پذيريم زيرا اين نيروها براي حمايت از اشغالگران و مقابله با مقاومت خواهند آمد و ما آنها را نيروهاي اشغالگر خواهيم دانست.
رئيس دفتر سياسي حماس گفت: هيچ سخني را درباره ايجاد تنگنا عليه مقاومت و يا سلاح آنها هرگز نمي پذيريم و هيچ كسي حق ندارد حق ملت فلسطين را در يافتن سلاحي براي دفاع از خود بگيرد.
وي به سفر هيئت حماس به قاهره براي بحث و گفتگو درباره طرح هاي مطرح درباره غزه اشاره كرد و گفت: زمان براي بازنگري در توافقنامه سال 2005 ميلادي درباره گذرگاه رفح رسيده است.
مشعل همچنين درباره سخنان "محمود عباس" رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين گفت كه اگر عباس از انسجام و وحدت سخن مي گويد بايد افراد بازداشت شده در كرانه باختري را آزاد كند، بايد مردم آزاد باشند كه در حمايت از همنوعان خويش در غزه تظاهرات كنند نه اينكه آنها در كرانه باختري سركوب شوند و بايد هماهنگي ميان تشكيلات خودگردان با رژيم صهيونيستي متوقف شود و بايد مرحله تعليق مذاكرات با دشمن به مرحله توقف نهايي آن تبديل شود زيرا مذاكرات آينده‌اي ندارد.
وي همچنين از همگان خواست تا در مرحله بعد از تجاوزگري كه به خواست خداوند فلسطينيان پيروز خواهند شد، در كنار ملت فلسطين براي محاكمه سران رژيم صهيونيستي به خاطر جناياتي كه مرتكب شده‌اند، باشند.
رئيس دفتر سياسي حماس در پايان از ملت هاي عربي و اسلامي و جهانيان خواست تا به حمايت و پيشتيباني خود از ملت فلسطين همچنان ادامه دهند.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن