تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير حزب موتلفه اسلامي استان زنجان: احمدي‌نژاد يكي از گزينه‌هاي قطعي اصول‌گرايان در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دبير حزب موتلفه اسلامي استان زنجان: احمدي‌نژاد يكي از گزينه‌هاي قطعي اصول‌گرايان در انتخابات است
خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

دبير حزب موتلفه اسلامي استان زنجان گفت: دكتر احمدي نژاد يكي از گزينه‌هاي قطعي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري آينده است كه 80 درصد از اصولگرايان در اين زمينه به اجماع رسيده‌اند و 20 درصد بقيه نيز در تلاش براي دستيابي به همفكري و اجماع هستند.

روح‌اله صمدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه زنجان، بيان كرد: اگر حركت و تلاش اصول گرايان به اجماع كامل نرسد در كنار چهره‌اي مطرح مانند احمدي نژاد، همانند دوره‌هاي گذشته كانديداهاي ديگري نيز خواهيم داشت.

اين فعال سياسي اصولگرا درخصوص نحوه آرايش اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده، تصريح كرد: اصلاح طلبان بعضاً آدرس‌هاي غلطي به مردم مي دهند كه بيشتر شبيه بازي سياسي است تا فعل سياسي. عملكرد و رفتار آنان نشان از عدم رسيدن به اجماع و همفكري دارد.

وي با بيان اينكه امروزه ايران در صحنه بين المللي صاحب اقتدار و قدرت خاصي مي‌باشد، ادامه داد: اقتدار ايران اسلامي در منطقه و جهان باعث گرديده تا رئيس جمهور جديد آمريكا براي كسب رأي، اعلام مذاكره با ايران كند.

صمدي گفت: خروجي انتخابات رياست جمهوري سال آينده بايد اين تفكر كه ايران يك وزنه توانمند در منطقه و جهان است را با رأي مردم پيگيري و اين اقتدار را در تمام صحنه‌ها حفظ نموده و با مديريت سياسي در حفظ و توسعه آن كوشا باشد.

دبير حزب موتلفه استان زنجان بيان كرد: مردم ايران، تحليلگران سياسي توانمندي هستند و به خادمان بي منت و آناني كه در عمل ثابت كرده‌اند كه توانمندي اداره جامعه را به نحو احسن دارند و مي‌توانند كارهاي بزرگ را با كمترين منابع و امكانات و اتلاف منابع انجام دهند، خوب تشخيص داده و در انتخابات رياست جمهوري به آنان رأي مي دهند.

اين فعال سياسي اصولگرا گفت: اگر بخواهيم به برآيند فعاليت دولت‌ها بعد از 8 سال دفاع مقدس بنگريم، دولت اصولگراي احمدي نژاد ثابت كرد كه كارهاي بزرگ و زمين مانده گذشتگان را به خوبي به پايان رسانده و كارنامه قابل قبولي از خود به يادگار گذارد.

صمدي تاكيد كرد: در سياست بين‌المللي پديده احمدي نژاد يك پديده كاملاً به روز بود كه توانست افكار عمومي را به خوبي جلب نمايد و در موضوع انرژي هسته‌يي با استواري و ايستادگي راسخ، حرف نظام و انقلاب و حقانيت آن را به همگان اثبات كرد.

وي خاطرنشان ساخت: اگر بخواهيم منصفانه در خصوص عملكرد دولت نهم قضاوت كنيم، بايد به اين مساله اقرار كرد كه اين دولت برخاسته از برنامه‌هاي اصولگرايان مي‌باشد كه در تمامي صحنه‌ها و عرصه‌ها موفقيت كسب كرده ‌است.

وي با اشاره به اينكه انتخابات رياست جمهوري يك امر ملي است و جريانات و جناح‌هاي مختلف براي گزينه‌هاي محدود فعاليت و تبليغات مي‌كنند، خاطرنشان ساخت: فضاي انتخابات ملي‌، يك منشور اخلاقي را مي‌طلبد. اخلاقيات كه در مكتب ما مدخليت دارد، يك محور اصلي براي تعاملات اجتماعي به شمار مي رود كه بايد در انتخابات هم مراعات شود و از ادبيات ويژه‌اي كه ادبيات بلوغ اجتماعي و رشد يافتگي سياسي است در اين عرصه، مورد استفاده قرار گيرد.

صمدي افزود: اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم يك منشور اخلاقي را به تصويب رسانده و آن را به صورت فراگير به آحاد ملت ارائه كردند كه معتقديم وجود اين گونه منشورها باعث پايداري و ماندگاري انتخابات سالم مي‌شود.

اين فعال سياسي با تاكيد بر اينكه، بيانات مقام معظم رهبري تعالي بخش و رشد دهنده افكار در هر مقطع و زماني است، ادامه داد: چشم مردم براي حضور خردمندانه و آگاهانه در انتخابات به سوي قله اين نظام كه مقام معظم رهبري است، مي‌باشد و با توجه به فرمايشات ايشان، مبنا و اساس انقلاب، اسلاميت و مردمي بودن و براي تداوم آن عدالت محوري، دفاع از ارزش‌ها، اخلاق اسلامي و خدمات رساني به مردم است كه اگر مردم بتوانند در انتخابات اين محورها را مهم و با ارزش تلقي كنند، به فردي شايسته رأي خواهند داد.

دبير حزب موتلفه اسلامي استان زنجان اظهار كرد: شاخصه‌هاي اصلي منشور اخلاقي كه شاكله و چارچوب آن از ادبيات رشد يافته سياسي نشأت گرفته از اسلام و اخلاق اسلامي تشكيل شده و در رابطه با اثبات كانديدا و پرداختن به برنامه‌ها بدون نفي و تخريب است.

وي تصريح كرد: تخريب را كه يك نوع مشي غلط اجتماعي محسوب مي‌شود نه اخلاق سياسي، اجتماعي ملت رشد يافته قبول دارد و نه دين اجازه انجام چنين رفتاري را مي‌دهد.

صمدي با بيان اينكه انقلاب اسلامي، انقلاب ارزش‌ها شناخته مي‌شود، گفت: همانطور كه هدف براي ما مهم و مقدس تلقي مي‌شود، يقيناً راه رسيدن به هدف هم مهم است و نمي توانيم با هر وسيله‌اي به هدف دست يابيم و هرگز اين شعار ضد اسلامي را كه هدف وسيله را توجيه مي كند، قبول نداشته و جزو ضد ارزش‌هايمان تلقي مي‌كنيم.

دبير حزب موتلفه استان افزود: اگر جوي ناسالم بر فضاي انتخابات حاكم شود، صد درصد اين مساله به ضرر تمام طيف‌ها و جناح‌هاي سياسي است و اگر كسي از اين وادي برآيد، اين روند خلاف را ترويج خواهد داد و در نتيجه دشمنان نظام از فرصت‌ها استفاده خواهند كرد.

انتهاي پيام
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن