تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد :مراقب باشيم در حق نمايندگان ايران اجحاف نشود / تقدير سپاهان از كاكا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد :مراقب باشيم در حق نمايندگان ايران اجحاف نشود / تقدير سپاهان از كاكا
مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان با بيان اينكه هدف نهايي اين تيم قهرماني در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسياست،از فدراسيون فوتبال خواست تمام تلاشش را انجام دهد تا در حق چهار نماينده ايران در اين دوره از مسابقات اجحافي نشود.
محمدرضا ساكت در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: براي تيمي كه هدف گذاري اش در آسيا قهرماني است با توجه به عنوان نايب قهرماني در دو سال گذشته قطعا مقامي جز قهرماني ما را راضي نمي كند. به همين دليل اصلا به نام رقيبان در مسابقات گروهي حذفي و مراحل پاياني نگاه نمي كنيم و تنها براي قهرماني هر حريفي را شكست مي دهيم.

وي با بيان اينكه توجه به نام حريفان اما و اگرهايي در راه موفقيت قرار مي دهد اظهار داشت: ما مي خواهيم ابتدا به عنوان تيم اول گروه صعود كنيم و سپس در انديشه قهرماني هستيم. به همين دليل همه تيم ها قرباني انگيزه ما خواهند شد.

مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: قطعا كاظمي با تدابير ويژه اي كه اتخاذ مي كند به ما براي رسيدن به اين موفقيت كمك خواهد كرد. اين مهمترين وجه تمايز سپاهان با ديگر تيم هاي آسيايي است. ما انديشه فني و توان فردي بالايي داريم و مي توانيم با تكيه بر آن بر هر حريفي پيروز شويم.

ساكت از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر خواست به نمايندگان ايران در ليگ قهرمان آسيا به عنوان تيم هاي ملي نگاه كند. وي ادامه داد: سال گذشته سپاهان كه نماينده فوتبال ايران در آسيا بود با اجحاف هاي بسياري مواجه شد و برنامه ريزي نامناسب مسابقات لطمه زيادي به اين تيم زد. اميدوارم امسال در حق 4 تيم ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا اجحاف نشود زيرا ما براي دفاع از اعتبار فوتبال ايران در اين مسابقات شركت مي كنيم و مسئولين فدراسيون مي توانند با برنامه ريزي مناسب به موفقيت فوتبال باشگاهي ايران در قاره كهن كمك كند.

وي با اظهار تعجب از عملكرد صدا و سيما در اعلام خبر قرعه كشي ليگ قهرمانان تاكيد كرد: صدا و سيما ابتدا گروههاي B و C را اعلام كرد و من يك لحظه فكر كردم اين گروه بر حرف A مقدم شده است. اميدوارم اين برخوردها در يك خبر ساده كه اصلا زيبا نبود در طول مسابقات ديگر تكرار نشود و ما شاهد عدالت رسانه اي از سوي صدا و سيما براي 4 نماينده ايران باشيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان افزود: ما در 5 سال گذشته نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا بوديم و به نوع بازي حريفان آشناييم و اين موضوع كه از لحاظ فني ، اجرايي و اداري در شرايط بسيار خوبي قرار داريم به ما كمك مي كند در اين رقابت ها با هيچ مشكلي مواجه نشويم ضمن اينكه اصلا به اين موضوع كه براي انتقام از تيم خاصي(بنياد كار ازبكستان) در مسابقات شركت كنيم فكر نمي كنيم زيرا هدف بزرگي چون قهرماي را پيش رو داريم.

مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با محكوم كردن جنايت رژيم صهيونيستي در غزه تاكيد كرد: سران عرب در جنگ لبنان بهانه شيعه بودن لبناني ها را دستاويز قرار مي دهند اما امروز آنها چه بهانه اي دارند؟ مايه خجالت است كه سران عرب هيچ اقدامي در خصوص كشتار مردم غزه انجام نمي دهند.

ساكت با تقدير ويژه از كاكا، ستاره برزيلي كه موضع مقتدرانه اي مقابل جنايات رژيم صهيونيستي گرفت خاطرنشان كرد: ستاره بي بديل فوتبال برزيل در ميدان نشان داد يك جوانمرد واقعي است و بدون توجه به سانسورهاي رسانه اي موجود به شدت مقابل اقدام وحشيانه اسرائيلي ها موضع گرفت . قطعا باشگاه سپاهان يك يادمان و هديه نفيس از سوي مردم اصفهان و خانواده سپاهان براي اين ورزشكار بزرگ ارسال خواهد كرد.

مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان در پايان در مورد وضعيت تيم سپاهان در ليگ برتر گفت: همه ديدند چقدر زود انديشه هاي فني كاظمي در تيم سپاهان تاثير مثبت خودش را گذاشت. ما يك پيروزي ارزشمند با ارائه بازي زيبا برابر استقلال كسب كرديم و سپس با وجود غايبان بسيار توانستيم عملكرد بسيار خوبي برابر صبا از خود به نمايش بگذاريم. قطعا روند موفقيت آميز ما در بازيهاي آينده نيز ادامه خواهد داشت تا ما بتوانيم به زودي به جمع مدعيان قهرماني بپيونديم.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن