تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي سال جاري؛قاچاق كالا در آذربايجان ‌غربي 33 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي سال جاري؛قاچاق كالا در آذربايجان ‌غربي 33 درصد افزايش يافت
خبرگزاري فارس: رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي آذربايجان ‌غربي گفت: طي سال جاري، قاچاق كالا در آذربايجان ‌غربي 33 درصد افزايش يافته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، شهنام رضايي امروز در گفتگو با خبرنگاران ارزش ريالي كالاي مكشوفه در سال جاري را 405 ميليارد ريال اعلام كرد.
وي افزود: در اين ارتباط 8 هزار و 232 عمليات انجام شده است و 7 هزار و 839 نفر متهم با حكم قضايي روانه زندان شدند.
رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي آذربايجان ‌غربي خاطرنشان كرد: در سال جاري ميزان هزار و 94 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف و 477 نفر قاچاقچي در اين ارتباط دستگير شده ‌است.
رضايي تصريح كرد: در اين مدت هزار و 787 نفر توزيع كننده، 609 نفر نگهدارنده و 75 نفر از اعضاي اصلي باندهاي قاچاق مواد مخدر به همراه 27 قبضه اسلحه شناسايي و دستگير شده‌اند.
وي اضافه كرد: اين مواد شامل 219 كيلوگرم هروئين، 212 كيلوگرم مرفين، 518 كيلوگرم ترياك و 145 كيلوگرم حشيش است.
رضايي عنوان كرد: همچنين معرفي هزار و 425 نفر به مراكز درماني دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بهزيستي از جمله اقدامات اين نهاد بوده ‌است.
وي ادامه داد: در هفته گذشته با اجراي طرح جمع‌آوري توزيع‌كنندگان مواد مخدر در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي به مدت سه روز 182 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده ‌است.
رضايي افزود: در قالب اجراي اين طرح، از 83 خانه بازرسي صورت گرفت كه 87 نفر عامل فروش و توزيع دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي آذربايجان ‌غربي همچنين از كشف و ضبط 18 هزار و 900 عدد قرص روانگردان و هزار و 174 عدد آمپول مواد مخدر در طول اجراي اين طرح خبر داد.
انتهاي پيام/ح20
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن