تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشتياني در نشست مطبوعاتي:فدراسيون پزشكي ورزشي در امر دوپينگ همكاري نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آشتياني در نشست مطبوعاتي:فدراسيون پزشكي ورزشي در امر دوپينگ همكاري نمي‌كند
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: فدراسيون پزشكي ورزشي در گرفتن آزمايش دوپينگ به وظايف خود عمل نمي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير رضا واعظي آشتياني صبح امروز در نشست مطبوعاتي به تشريح عملكرد فدراسيون در سه سال گذشته پرداخت.
وي در ابتدا با اشاره به اهميت صدرنشيني ايران در رنكينگ آسيايي گفت: به دست آوردن عناوين نخست در رنكينگ قاره كهن، حاصل حضور در تورهاي خارجي و كسب امتيازات و اعلام آن از سوي فدراسيون جهاني است. حضور در المپيك 2008 پكن، حاصل جمع امتيازات به دست آمده در تورها و مسابقات مختلف بود. در سال 2006 و 2007 در مجموع 30 اعزام خارجي صورت گرفت تا بتوانيم امتيازات مورد نظر براي كسب 3 مجوز در بخش جاده المپيك به دست آوريم.
وي در خصوص اخبار سقوط رده دوچرخه سواري ايران در رنكينگ جهان و آسيايي تصريح كرد: تا المپيك لندن 4 سال فرصت داريم، دليلي ندارد از امسال در صدر جدول آسيا باشيم. ترجيح مي دهيم هزينه اي كه قرار است براي اين امر صرف شود را در جهت آماده سازي تيم ملي به كار رود. در اين راستا امكانات سخت افزاري و نرم افزاري را مهيا مي كنيم تا بتوانيم در دو سال منتهي به المپيك براي كسب نتيجه و صدرنشيني با قدرت وارد ميدان شويم.
وي ادامه داد: امروز هيچ نيازي به در صدر بودن نداريم. در سال هاي 2009 و 2010 سرمايه گذاري مي كنيم و نتيجه آن را در سال هاي2011 و 2012 به ثمر مي رسانيم.
آشتياني گفت: در بخش پيست دست به سرمايه گذاري زده ايم و قصد داريم تا با حضور در تمامي مسابقات بين المللي به امتيازات مورد نظر دست پيدا كنيم.
وي با اشاره به حذف تور تفتان از تقويم جهاني عنوان كرد: هيئت هاي استاني فكر مي‌كنند كه تورها متعلق به آنها است، در حالي كه اين مسابقات ملي هستند. سياست ما نظارت عاليه فدراسيون بر تورها است. هر چند كه در اين خصوص مقاومت هاي زيادي از سوي استان ها صورت گرفت.
آشتياني افزود: در گذشته تورها به امان خود رها شده بودند؛ ولي در سه سال گذشته با جديت ايستاده ايم كه نظارت بر روند برگزاري مسابقات درست انجام شود. به دنبال اين هستيم كه تورها با كيفيت برگزار شوند، چرا كه لازمه تداوم حضور تيم هاي خارجي وجود امكانات مناسب در مسابقات است. در اين مدت تنها نگراني ما تور تفتان بود.
وي افزود: در آخرين دوره اين مسابقه مسئولان برگزار كننده نتوانستند به طور مطلوب ميزباني كنند، به همين دليل فدراسيون جهاني 2 سال فرصت داده است كه برگزار كنندگان تور تفتان خود را آماده ورود مجدد به عرصه بين المللي كنند.
وي گفت: تورهاي آذربايجان، ميلاد دو نور، كرمان، مازندران و رياست جمهوري مورد تائيد فدراسيون جهاني هستند، هر چند كه تربيت بدني آذربايجان شرقي با خبر سازي و عنوان اين مطلب كه كليه تورها به غير از خودشان حذف شده اند، فضاي جنجالي ايجاد كرد. بر اين اساس در نامه اي به علي آبادي خواستار برخورد جدي با مسببين اين مسئله شدم.
رئيس فدراسيون افزود: به دنبال افزايش سطح كيفي برگزاري تورهاي هستيم، بر اين اساس به برگزار كنندگان مسابقات توصيه كرده ايم كه ترجيحا مراكز استان‌ها را محور قرار داده و مسابقات را به مركز منتهي كنند، چرا كه در شهرهاي مختلف استان‌ها زير ساخت‌هاي لازم براي ميزباني وجود ندارد.
وي گفت: موضوع ديگر در برگزاري تورها مسائل اقتصادي است، چرا كه بايد انگيزه لازم براي حضور ركاب زنان خارجي ايجاد شود. پيش بيني مي كنيم جايزه تور رياست جمهوري را در سال آينده به 80 هزار دلار برسانيم.
آشتياني در ادامه با ارائه گزارش از زمان حضور خود در فدراسيون عنوان كرد: در سال 85 ، 15 مسابقه برگزار شد كه 130 تيم در آنها حضور داشتند، اين عدد در سال 86 به 21 مسابقه و 170 تيم و در سال 87 به 35 مسابقه با حضور 330 تيم رسيد. در سال 85 تيم ملي اميد تشكيل شد و ليگ جوانان سه مرحله اي شد. در بخش كوهستان 2 سال است كه تيم به مسابقات آسيايي اعزام مي شود. براي 3 سال آينده پيش بيني مدال در اين بخش را داريم. در صورتي كه اين تيم آماده باشد در بازي هاي آسياي گوانگجو شركت خواهد كرد.
وي افزود: براي مسابقات 2010 قصد داريم در 10 رشته مردان شركت كرده و پيش بيني مي كنيم به 7 مدال دست پيدا كنيم. شب گذشته در جلسه اي كه با رئيس سازمان تربيت بدني داشتيم، خواستار آن شدم كه پيست‌هاي در دست احداث هر چه سريعتر تحويل داده شوند. اكنون پيست‌هاي اهواز كرمان، تبريز مشهد و ساري در شرف اتمام قرار داد مسقف شدن هستند. اميدواريم تا پايان سال آماده بهره برداري شوند. در بخش بانوان نيز پيش بيني مي كنيم در مسابقات قهرماني آسيا در سال آينده رده هاي پنجم و ششم را كسب كنيم.
رئيس فدراسيون با اشاره به اهميت انجام آزمايش دوپينگ از ورزشكاران تاكيد كرد: هموراه پيش از برگزاري مسابقات به شكل مكتوب از فدراسيون پزشكي ورزشي خواستار گرفتن آزمايش از ركابزنان مي‌شويم؛ اما متاسفانه مسئولان اين فدراسيون با ما همكاري نكرده و گران بودن مراحل آزمايش را بهانه مي‌كنند.
آشتياني در خصوص دعوت از مربيان خارجي تصريح كرد: قرار بود مربي تيم ملي فرانسه به ايران بيايد كه متاسفانه به توافق نرسيديم؛ اما گاس دستيار وي موافقت كرده است كه هفته آينده براي بازديد از امكانات پيست ايران وارد تهران شود تا در صورت توافق، مربيگري بخش پيست را بر عهده بگيرد. در بخش جاده، مجيد ناصري از مربيان به روز و جوان همچنان هدايت تيم ملي را بر عهده دارد. سعي داريم تا يك مربي داخلي و يا خارجي را براي همكاري با وي دعوت كنيم.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن