تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مارلي و من به 100 ميليون دلار نزديك مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "مارلي و من" به 100 ميليون دلار نزديك مي‌شود
فيلم كمدي "مارلي و من" با بازي اوئن ويلسن و جنيفر آنيستن با رسيدن به مرز 100 ميليون دلار فروش پيشتاز فيلم‌هاي تعطيلات سال نو در بازار آمريكاي شمالي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد اين فيلم در دومين پنجشنبه اكران و روز سال نو ميلادي در 3505 سينما 10 ميليون دلار فروخت و جمعه 7/9 ميليون دلار ديگر به دست آورد و مجموع فروش خود را به 2/92 ميليون دلار رساند.

رده دوم جدول از آن فيلم كمدي "داستان‌هاي وقت خواب" با بازي آدام سندلر شد كه پنجشنبه 6/8 ميليون دلار و جمعه 3/8 ميليون دلار فروش داشت. اين فيلم تاكنون در 3684 سينما 5/73 ميليون دلار به دست آورده است.

"مقاومت" با بازي دانيل كريگ (چپ) و ليو شرايبر از چهارشنبه پيش به طور محدود اكران شد

"مورد عجيب بنجامين باتن" ديويد فينچر با بازي براد پيت و كيت بلانشت فيلم سوم شد. اين فيلم پنجشنبه در 2988 سينما 9/7 ميليون دلار فروخت و با 1/7 ميليون دلار ديگر در روز جمعه مجموع فروش خود را به 7/67 ميليون دلار رسانده است.

با توجه به مدت زمان 167 دقيقه‌اي فيلم جديد فينچر انتظار نمي‌رفت تماشاگران تا اين حد از آن استقبال كنند. تريلر نازي "ولكري" با بازي تام كروز نيز به عنوان يكي ديگر از فيلم‌هايي كه از 25 دسامبر و روز كريسمس اكران شده، فراتر از انتظار ظاهر شد و روز جمعه با كنار زدن كمدي "بله‌قربان‌گو" با بازي جيم كري در رده چهارم قرار گرفت.

فيلم جديد كري جمعه در 3434 سينما 6/5 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 1/47 ميليون دلار رساند و "ولكري" نيز در 2778 سينما 5/5 ميليون دلار به دست آورد و 52 ميليون دلاري شد.

درام "هفت پوند" با بازي ويل اسميت در 2758 سينما چهار ميليون دلار فروش داشت و در رده ششم جاي گرفت. اين فيلم تاكنون 54 ميليون دلار فروخته است.

فيلم انيميشن "داستان دسپرو" با صداي متيو برودريك و داستين هافمن نيز با 8/2 ميليون دلار در 3091 سينما ضمن اينكه فيلم هفتم شد مجموع فروش خود را به 6/39 ميليون دلار رساند.

فيلم افسانه‌اي علمي "روزي كه زمين از حركت ايستاد" با بازي كيانو ريوز در چهارمين جمعه اكران در 2337 سينما 9/1 ميليون دلار فروخت و فيلم هشتم شد. مجموع فروش اين فيلم 3/71 ميليون دلار شده است.

درام "ترديد" به كارگرداني جان پاتريك شنلي با بازي مريل استريپ و فيليپ سيمور هافمن با 8/1 ميليون دلار فروش در 1287 سينما و فيلم خون آشامي "گرگ و ميش" ساخته كاترين هاردويك با 8/1 ميليون دلار فروش در 1888 سينما، فيلم‌هاي نهم و دهم شدند.

مجموع فروش "ترديد" 5/15 ميليون دلار و "گرگ و ميش" 174 ميليون دلار شده است. درام جنگي "مقاومت" با بازي دانيل كريگ بازيگر نقش جيمز باند تنها فيلمي است كه از 31 دسامبر به طور محدود در آمريكاي شمالي اكران شده است.

اين فيلم را ادوارد زوئيك بر مبناي كتاب غيرداستاني "مقاومت: پارتيزان‌هاي بيلسكي" چاپ سال 1993 ساخته و كريگ در آن نقش توويا بيلسكي يكي از سه برادر در لهستان تحت اشغال نازي‌ها در جنگ جهاني دوم را بازي مي‌كند كه به جنگل‌هاي بلاروس مي‌گريزند و رهبري پارتيزان‌هاي يهودي را به عهده مي‌گيرند.

ليو شرايبر، جمي بل و الكسا داوالوس ديگر بازيگران فيلم "مقاومت" هستند. "الماس خونين" فيلم قبلي زوئيك سال 2006 در پنج رشته نامزد اسكار بود. او پيش از اين فيلم‌هاي "افتخار" و "شجاعت زير آتش" را در حوزه سينماي جنگ ساخته است.

"افسانه‌هاي پائيزي"، "محاصره" و "آخرين سامورايي" از ديگر فيلم‌هاي اين فيلمساز 56 ساله آمريكايي است.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن